BMW 1 se ukáže už v Ženevě (spy photos)

32 komentářů

VIP
11. února • 0:50

Doufam, ze se na me nebudete zlobit, kdyz nebudu cekat na Zenevu a ukazu vam ho hned


(kliknutim mozno zvetsit)

Je to scan z nejmenovaneho australskeho deniku, jehoz redaktorovi se podarilo vyfotit nemaskovane auto pri nataceni sotu pro prezentacni ucely...

deerhunter
11. února • 9:12

no tak to vypada, ze pocitacova montaz z Autobildu je pravde opravdu hodne blizko, myslim, vypada hooodne dobre

VIP
11. února • 9:33

Ano, je to pravde hodne, hodne, hodne blizko... ale redaktori The Age si taky vymysli. Ta fotka je sice prava, ale mirne upravena. Pravda je, ze se v AU natacelo, pravda je, ze na obrazku je skutecne BMW 1, ale to auto jezdilo i pri nataceni vzdy castecne (pro ruzne zabery ruzne) maskovane, takze na te fotce je urcite nejaka kamuflaz odmaznuta.

VIP
11. února • 0:53

Mimochodem... tady je link na stejny clanek v on-line verzi, ale na webu neni tak dobra fotka...

Petr Broža
11. února • 6:39

Ten článek jsem včetl, ale nepodařilo se mi tu fotku sehnat ve větším rozlišení... Díky za ten scan.

VIP
11. února • 9:28

Tak prihodim jeste interier


(zvetsit mozno kliknutim)

A tady je oficialni teaser (video) primo od BMW. Ale nic tam videt neni... tedy krom zrcatek

Lukáš
2. března • 16:29

souhlas interier vypadá dost realně, dle zatím dostupných info, se moc realu nebude lišit, koukněte se na Z4 a tomuto interieru ma byt velice podobna.

Petr Broža
12. února • 14:58

Skutečně tam není vidět vůbec nic... Případní zájemci to ani nemusí zkoušet.

palo
11. února • 0:44

sakra tak tato 1. je fakt ze dobra! co k tomu dodat... ale poradte, tento rok chcem seriozne kupit nejaky model tejto triedy. mam stary megane 97 a prisla mazda3. skoro som sa do nej zamiloval, ale ked som si do nej sadol uz som z nej nebol taky nadseny, moc lacneho plastu a nie moc dobre vypracovana palubna doska a tie budiky, co ja viem... golf je shit... novy opel astra - no uvidim ale ubera sa nejakou zvlasnou cestou. alebo seaty... zeby altea - je fakt krasne a velice sa tesim na novy leon, lebo si myslim ze ma velmi dobre motory na pomer cena/vykon..

ale tak na tohoto bavoraka sa budem tesit ako maly chlapec, uz aby bol na trhu a poriadne rozviril konkurencny boj

Funcarver
10. února • 11:13

Se zapomnělo, že BMW v téhle třídě už dlouho dělá 3kompakt??? Který je konkurencí A3 a tedy i Golfu atd.??

Petr Broža
10. února • 11:28

To bych neřekl, 3 Compact je konkurence např. pro MB C-kupé, ale na Golf je to přece jen silná káva; už jen základní motor 1.8 l a cena jasně říká, že jde o střední třídu. Alespoň dle mého názoru. BMW 1 je níž než BMW 3 Compact.

Funcarver
10. února • 12:54

To nevím, mě 3 compact přijde jako přímá konkurence A3 a C-kupé - všechno je to luxusní nižší střední třída. Podle mýho tyhle 3 jsou v segmentu nižší střdní třídy to,co A4,BMW 3 a C-klasse v segmentu střední třídy. Cenová politika je druhá věc, ale podle Vaší logiky by 3 Compact i "velká" 3 patřily obě do střední třídy, což nemohu přijmout a podle mě to je hloupost...Jistě, cenou ano, ale auto jako takové 3 compact do střední třídy ani omylem.... PS. Ona se nižší střední třída taky někdy nazývá třída compakt , což by jasně napovídalo, kam chtěl BMW malou 3 poslat

deerhunter
10. února • 18:55

no a vnesem do toho jeste trosku zmatku :

 rekneme, ze A3,C-coupé i Compact jsou svou cilovou skupinou zakazniku, celkovou koncepci (tridverovy hatchback), vnejsimi rozmery i cenovou politikou, dosti podobna vozidla. Compact je postaven na podvozku trojkove rady, C-coupé na podvozku C-klasse ( 2725 a 2715 mm). Ale A3 neni, jak by s dalo celkem logicky pri pohledu na predchozi dva vozy predpokladat, postavena na podvozku Audi A4 ale na podvozku Golfu V (2578 mm nebo tak nejak).

Co tedy s tim ? jsou Compact a C-coupé stredni trida protoze jsou jen urc. karosarske varianty 3=er a C-klasse? A je A3 nizsi stredni trida protoze ma podvozek z Golfu (typickeho predstavitele tridy nizsi stredni) ?

 

Petr Broža
10. února • 20:40

Aby se nakonec nestalo, že BMW 1 bude dražší než BMW 3 Compact  To bych tomu přestal rozumět už úplně. V Británii má být totiž počáteční cena 15 tisíc liber (cca 700 tisíc), v Austrálii 20 tisíc australských dolarů (kurz teď z hlavy nevím).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lukáš
2. března • 16:27

nebude dražší, bude na stejný cenový urovni, tomu věrte

Dusan
10. února • 21:21

Coze? 20 tisíc australských dolarů? Tak to jdu do Australie kupovat auta. Momentalne je australsky dodat kolem dvaceti kacek za kus, ale prepocitavejte rychle za hodinu uz bude zase nize.

Funcarver
10. února • 21:12

Jenom nezačněte posuzovat třídy podle ceny auta - to by byla hloupost. Cenu nechejme ve schématu výkon/cena, ale netřiďme podle ní kategorie.

Jasně, že Golf je horší než 3 Compact, ale je to stejná třída. 3 Compacta si kupují lidé, co chtějí auto velikosti Golfa, mají dost peněz na nadstandart a většinou protože to je BMW. Aspoň na západě.

Vašek
23. února • 23:10

Už je to zase tady - porovnávat kompakt s Golfem. To doopravdy nejde, protože Kompakt je ve vnitř o třídu větší. Vnitřním prostorem je větší než Pasat. Vůbec všeobecně panuje názor, že Kompakt je malé auto. Uvnitř je ale stejně velký jaké sedan 3kové řady, pouze má useklej ten zadek. Rozvor, rozchod, sedačky, palubovka, vnitřní vzdálenosti je všechno stejné. Takže nemůže soupeřit s Golfem ani A3, ale s A4 a Pasatem. Jinak řečeno, je to alternativa pro toho, co nechce A4 a Pasata ale sportˇák v této kategorii. Nepotřebuje velký kufr, ani zadní sedačky - typicky mladý člověk /na západ od našich hranic/, anebo já, co mám děti odrostlé a jezdím s tím každý den do centra Prahy a s A4 a Pasatem bych prostě nezaparkoval.

Vašek
23. února • 23:17

Je tedy jasný, že 1ková řada bude menší než současný Kompakt, protože to má být přímá konkurence třídy Golf. A to se o současném Kompaktu říct nedá - viz výše.

Petr Broža
10. února • 21:25

A jsme opět u toho: BMW 3C má rozvor o nějakých 13 cm větší oproti Golfu V, oproti Golfu IV je rozdíl ještě větší. Jak tedy spolehlivě určit, o jakou třídu jde? Vůbec rozdělování aut od Audi, MB, BMW či Volvo do tříd je poměrně obtížné, zejména u modelů Volvo S40. BMW 3C, Audi A3 či MB C-Coupé. Ona i Octavia II se bude hůře zařazovat, protože je delší než C-klasse...

Funcarver
11. února • 0:33

A3 bych viděl jasně jako luxusní podsegment nižší střední. Nejenom u uvedených značek co třeba současný Passat je ve střední nebo ve vyšší střední??

Asi by to chtělo zavést pojmenování podle využitelnosti, jak je designoval výrobce. Příklad na VW. Městské auto (Lupo), příměstské(polo), Teď mi dochází vhodné názvy, ale zkusím to - kratší dálkové jízdy (řekněme do 100km)(Golf), střední dálkové (Passat, a uvedu i A4)(400km), dlouhé dálkové jízdy (A6), luxusní koráby (A8,Phaeton). Ty km, znamenají, že auto je bude jezdit poměrně často, tzn. často s Golfem 100km 1cesta(1 směr), s PAssatem 400km.... Ty názvy jsem si teď vymyslel, ale zavést kategorie, podle výrobcem plánovaného využití by bylo asi víc říkající... Problém to je, to souhlasím.

deerhunter
10. února • 21:02

15 tisic liber? no tak to je tedy sila ! to by snad i znamenalo smrt Compactu, protoze pocitam, ze BMW 1 bude asi preci jen praktictejsi a hlavne libivejsi, Myslim, ze Compact moc lidi neoslovil, aspon ve srovnani treba s A3. Kdysi jsem nekde cet docela trefne pojmenovani Compactu - trojkove kupe, kteremu upadl zadek   a vzdy, kdyz ho vidim si na tuhle hlasku vzpomenu

vita
10. února • 21:57

Líbivější možná,ale bude mít jiný rozvor a bude celkově kratší.Jinak souhlasím,že 3er Compact vypadá jako by mu upadla pldel.Mě se taky moc nelíbil,když jsem ho objednával,ale časem jsem si zvyknul.Poměr výkon-cena nemá konkureci.Výbava,bezpečnost,uxus...paáda.637.-  1.8motor 115koní, 175nm ,8 pytlů, autom. klima., hliník. oblož.,ˇhliník. kola,super radio cd,..atd

Petr Broža
10. února • 21:08

Ty informace o cenách mám z různých zahraničních webů, ale nakonec všechno může být jinak.

Petr Broža
10. února • 13:11

S A3 a C-kupé bych i souhlasil, ale s Golfem ne; vždyť Golf stojí v základu něco málo přes 400 tisíc, BMW 3 Compact 600 tisíc. BMW 3 Compact není dle mého názoru konkurencí pro Golf.

S 3-er a 3 Compact je to stejné jako s Octavií a Golfem: obě auta jsou nižší střední, v podstatě jsou stejná, jen Octavia je liftback, Golf hatchback. 3 Compact je tedy jen jednou z karosářských variant trojky, ne svébytný model.

Dawe
10. února • 12:19

S tim souhlasim. A taky compact se moc nepoved. Mam na mysli samozrejme jen jeho design, jinak je to urcite skvele auto, oproti minule A3 stoprocentne. Ale vypada hodne divne. 18ky na nem vypadaji jako14ky, z profilu je nejak divne pokrouceny a zadek s tema ciryma lampama taky neni zrovna muj vkus. Ale nikomu to neberu. Jednicka vypada skvele, slysel jsem ze ma stat zhruba o 10% vic nez srovnatelny golf. To by pro me byla jasna volba. BMW, super look, zadokolka...co chtit vic??? Snad jen ty prachy:)

LOPOLO
2. března • 18:13

18tky na kompaktu jako 14tky? Mno to nevim kdes nabral. Jinak BMW jsou super a jiny auto nez zadokolku bych uz nikdy nechtel .. snad jen pozdeji nejaky dobry 4x4

Dawe
2. března • 23:02

To byla samozrejme nadsazka, tak hrozne to neni, ale uznej ze alespon vzadu se ty kola opravdu ztraceji. BMW mam rad, ale soucasny compact se mi proste moc nelibi. 2dverak coupe, to uz je neco jineho.

Petr
10. února • 12:32

Hledám nástupce Octavie a zatím nejsem rozhodnut, tak možná BMW 1 bude moje volba; záleží taky na kufru, občas se hodí, když vozím něco většího

Pavel
10. února • 10:32

Už jsem si říkal, že bych koupil novou A3, ale na toto si teda počkám, v mé cenové konfiguraci je A3 za nějakých 750 tisíc (2.0 FSI), ale snad nebude BMW 1 o moc dražší; rozhodně se mi víc líbí zadokolka nebo quattro, ale u A3 na něho nemám

Mitch
10. února • 15:44

Podle me jednicka je trhak, obcas jezdim s posledni 3-kou - je to nejlepsi auto ktery jsem kdy ridil, mnoooooooneh lepsi nez Audi A8 (2000) taky obcas s ni jezdim. Jinak jsem taky koukal na A3 ale nic moc pro me, koukal jsem na ty nove Golfy - ale ty motory... zadny turbo benzin a FSI a na h..vno. Ted mam Accorda 2.0 2001/02 a premyslel jsem o koupi Civic Type-R pekna kara za skvelou cenu -snizili cenu od m. r. 2004 skoro 150 tis. Kc. Ale ted  rozhodne pockam na BMW 1 tak s motorem 2.0 td 150 k aspon...

Niemand
10. února • 11:43

Osobne se mi BMW 1 libi moc, takze rozhodne pockejte. Az vam bude trunit v garazi, tak dejte vedet jak to jezdi.

Doporučujeme

Články odjinud