No neviem o tom, ze by EVO bolo predokolka, ale ked taku mas je to pecka.
A k tej diskusii o triu Audi/BMW/Mers, len tolko, ze len v strednej EU je to trio vsade vo svete je to duo BMW/Mers., Audi by len bolo rado aby to bolo trio, nepopieram ze maju par uspesnych modelov, ale len si skuste porovnat predaje v DE a okoli. A quatro ma audi len preto lebo nevie vyrobit zadokolku, teda ani quatro ani predokolku, ale povedzme a Audi+sport, to su slova, ktore su v jednej vete jedine v letaku Audi. Jazdil som na Audi 2,5 tdi quatro Tiptronic a to auto bolo vsetko len nie sportove, ked uz pohon 4x4 tak nonstop, a nie ten user friendly mix VW.
No řekl bych, že prodeje až zas tak o úrovni auta nenapoví... Že neumí vyrobit zadokolku je blbost. Já bych zas mohl tvrdit, že BMW neumí 4x4. Ty jejich hybridní pohony všech kol jsou v těžkých podmínkách na hovno, stejně tak jako pohon zadních kol... Co se ti na Audi+sport nelíbí to fakt netuším. Nezlob se na mě, ale 24h Le Mans, DTM a v minulosti i rally snad o něčem vypovídají. Ale máš pravdu, BMW ještě kromě formule jezdí ty LG závody, ale mám takový pocit, že Škoda Octavia Cup má prestiž podobnou... A kdes´ vzal to, že Audi (předpokládám A6) 2,5TDI quattro má být nějaký sporťák? To je pohodlný manager vůz, který ovšem rychle jet dokáže. Prosim tě, srovnej to s pětkovým bavorem min. generace a pak mluv o sportu. Oba auta jsou však trochu o něčem jiném, jak už sem výše psal.Jak 4x4 a nonstop pořád? Však jsi napsal quattro, a to je PERMANENTNÍ a jeden z NEJDOKONALEJŠÍCH pohonů všech kol na světě člověče. To sis nějak spletl s Oktávkou 4x4... No a že Audi patří do Volkswagenu - to už je jiné téma.
Když už mluvíte o tom že image značky(BMW...) nemůžou vyrábět MPV. Tak BMW bude MPV vyrábět!!!!
Jinak až se začne vyrábět 1 sedan-tak to bude konkurent pro octavii II.
Ještě pujde do výroby kombi, kabriolet(2), coupe(2), M1, M2.
BMW je značka na nic. To si můžou koupit jen lidi, kteří chtějí ukázat že mají peníze. Já bych si koupil místo BMW5 A6-ku a ať nikdo nevykládá, že s předokolkou se nedá užít sranda. Jen se to musí UMĚT.
Máte rádi BMW, protože je všude zažito, že je něco víc. A potom neuznáváte třeba to AUDI, které je ve spoustě věcí 1000x lepší.
Zdarec
Super stránka o super značce
BMW značka na nic ? Že si je kupují lidi co chtěj ukazovat peníze ? Mě teda Audi jako láce nepřijde. Kvalita je srovnatelná ,ale jak bylo řečeno o značkách duo MB+BMW a na ně dorážející Audi. Jinak mi hádání na téma jestli je lepší BMW,MB,AUDI přijde trochu debilní.
Tak tomuhle se říká TROLL !! Česky něco jako PRUDIČ Nevim co ty (jak píšeš) "UMÍŠ" a už vůbec bych neřešil co by sis mohl doopravdy koupit, ale o autech evidentně nevíš nic. Předokolka je vítězství rozumu (nižší výrobní náklady) nad nadšením pro věc... Audi je pro důchodce, a bohužel u něj neplatí, že dostaneš to, co si zaplatíš... prostě předražená NUDA !
BMW máme rádi proto, že je něco víc, je to prostě potěšení pro ty, co maj auto jako něco víc, než jen ..dopravní prostředek... A není to o penězích, dá se vysolit mnohem víc za úplnou sračku.. Za tu cenu, za kterou to prodávaj, prostě nemaj konkurenci - každej model, (hlavně M3 )
Tak hele! Nenadávej do trollů a poslouchej:
Jak řekl již dávno André Citroën:"Pohon předních kol je přirozená myšlenka. Koně taky netlačí vůz." CHÁPEŠ TO?
A nemůžes popřít, že i s předokolkama je sranda. Třeba takový Mitsubishi Lancer EVO-předokolka a skvělý auto. I ten focus ujde. A SPOUSTU DALŠÍCH
Neřikám že pohon zadních kol je k ničemu-naopak! Snažím se jen vysvětlit, že aby se člověk pobavil, nemusí ho nutně mít.
Tak ZDAREC ty Trolle!!!
No nazdar! 2 dny jsem pryč a přišel jsem o takovou perlu - Mitsu EVO je prej předokolka . To stačí, Gonzalesi zdarec!, další znalec aut se projevil, celkem v linii s citátem p.Citroena (mimochodem úplná blbost, Francouzi byly zřejmě dementní odjakživa, taky je to na jejich autech vidět ) - přední kola zatáčej, zadní se staraj o pohon, pokud to tak není, tak to podle toho vypadá, ale nechme toho, nikam to nevede, každej si holt bude vychvalovat to, co má - hlavně audisti, když už za ten Náskok dík technice vysolili málem víc než za BMW .
2 Touareg - myslím, že ti nejlíp odpověděl aston... Audi by bylo rádo...není co dodat
TTT: Jako nevím co je na Audi nuda a co ti BMW nabídne víc. Teď nechci flamewar, ale jen aby ses normálně zamyslel a hodil za hlavu veškeré předsudky spojené s Audi. Ovšem s výrokem, že to jsou drahá auta však musím souhlasit. Myslím, že i přes to, že Audi/BMW/Mercedes patří mezi německou elitu, tak se nedají úplně regulérně srovnat. Všechny tyto značky jsou orientovány na luxus, avšak každá nabídne něco trochu odlišného. Mercedes - to jsou jasně koráby. BMW - zaměření na sport a Audi - taky sport, ale trochu jiný než BMW. Když se řekne Audi, tak já osobně si přestavím hory, sníh, led, kopce, quattro a minulou verzi A6...
*****jsem teda zvedav kolik bude BMW 1 jezdit po nasich cestach za rok. Urcite bych koupil Octavii ! vsichni tu maji silacke reci a stejne v konecnem dusledku by sli koupit neco jineho nez nejnizzsi tridu vozu ktera je o 100% drahzsi nezkonkurence .Ja bych priplatil par kacek a koupil Peugeot 407.
jak muze bejt pro nekoho zadni nahon nevyhoda ??? Kriste pane lidi uvazujte. Kvuli tomu pujdu do 330d, protoze to neni tupy auto jako skoro vsechno predokolky. A nechci slyset, ze se zadnim nahonem se neda poradne jezdit na snehu atd... je to vsechno jenom v rukach.
To samy takovy argumenty, ze je potreba dokoupit ESP a 10 airbagu a ja nevim co jeste. Tydle vyfikundace typu ESP, DSC, EBD, ABS SMS VHS KDU-CSL jsou jenom pro jouzy, ktery maj auto jenom jako dopravni prostredek a umeji ho*no.
ja myslel, ze auto _JE_ dopravni prostredek
"Není se čemu divit, trojka je posledním bavorákem staré školy, posledním bavorákem, jež ctí staré tradice." blábláblá, staré tradice, to se říkalo před 14 lety při nástupu E36 ("ach ta nemožně zakrytá světla"), před 10 lety při nástupu E38 ("ach ta nemožně přetažená kapota") a život šel dál. Tak toho Bangla furt nepropírejte, stejně končí a ... stejně tu jedničku nedělal.
Podle mě "staré tradice" jako palubka k řidiči místo současných kuchyňských linek, tradiční budíky s ekonoměrem nebo nevtíravá elegance bez zbytečného šokování rozhodně patřily k dobrým devizám BMW. Až dojde k dalším krokům a začnou vyrábět BMW s předním náhonem a zmizí i ledvinky z předku, pak pro některé z nás asi BMW definitivně zmizí v propadlišti dějin, zatímco teenageři nad těmi úžasnými novinkami budou jistojistě křepčit
No BMW s předním náhonem se už nějakou dobu vyrábí, dokonce má motor od Toyoty ...
Jinak jsem s Mini jel a je to podvozkově nejzábavnější předokolka vůbec, jenom mi tam nepasuje ani jeden z nabízených motorů, dobře laděný atmosférický dvoulitr někde mezi 150-200 koní + motor z 320D by tomu dodaly tu pravou šťávu a žádné další varianty by nebyly třeba. Šestnáctka, se kterou jsem jel, mi připadala svým průběhem výkonu strašně nemastná neslaná a dal bych ji tak do dodávky.
Velmi smělá teorie, to potom i Aston Martin prodává stejná firma jako Fiestu, že?
Mno za předpokladu, že Fiesta dosahuje něco jako "Aston Martin Quality Standard" (nebo naopak ), analogicky jako Mini 100% odpovídá kvalitativním normám BMW... (Der MINI wird im BMW Group Werk Oxford, UK, nach den Prinzipien der BMW Group Fertigung und der BMW Group Qualitätsmaßstäbe gebaut)
Mno, vnější design ujde až na předek, který vypadá jako vykulený žabák. Vnitřek se svou umírněností neliší od VW Group. Vysoký člověk mého typu se do toho rozumně nevejde a má to malý kufr... V konečném součtu mi tedy vychází líp fabie ;o) Za mě si nikdo nesedne ani tady ani v ní, má větší kufr /combi 460 litrů/, stojí o 200 kkč míň, a má pohon na předek... Němci si to budou kupovat spíš jako auto "za vysvědčení" a u nás si majitelé budou myslet, jaký jsou frajeři, když si místo něčeho s rozumným poměrem výkon/cena koupí BMW.
Srovnávat BMW1 s Fábií je blábol. Svezte se ve Fábii a poté v BMW a poznáte ten rozdíl. To nemá cenu více komentovat. Jinak - ten přední náhod vidíte u Fabie tedy jako výhodu, ano?
Nevim, proc autora tak prekvapil nedostatek mista na zadnich sedadlech navzdory velkemu rozvoru. Rozvor totiz napovi o vnitrnim prostoru, ale nic presne o nem nerekne. Staci se podivat na auto z boku a je vse jasne - predni kolo posunute extremne vpred, za nim 20, 30cm plechu nez zacinaji dvere, takze motorovy prostor urve kus rozvoru pro sebe.
Ano, to máte pravdu; je to stejné u všech aut s předním náhonem a pohonem zadních kol. Auto sice lépe vypadá z boku, ale místa je v něm méně než u auta s koncepcí vše vpředu.
Podle mne auto "s předním náhonem a pohonem zadních kol" je ctyrkolka a mista v ni fakt mene byt muze, ale jednicka do teto kategorie nespada. Ale samozrejme vsichni vime co jste chtel napsat.
Je sranda dívat se, jak tu spousta lidí slintá jen nad obrázky auta, které ještě ani neviděli a už ví, že je naprosto dokonalé Jen tak dál kluci...
BMW 1 je dokonalé Rozhodně dokonalejší než cokoliv do VW, Audi nevyjímaje.
Porad lepsi slintat nad obrazky BMW a psat o dokonalosti nez slintat nad obrazky O2 a psat o dokonalosti.
Roční prohlídka BMW 320d - 6.500Kč
"rocni" neni asi na miste, je to dle kilometru. U "3" je to asi takhle: 320d 1.olej po cca 22000km (jen olej a filter), 318d jde po 30.000km, benzin po cca 24.000km, 2.olej je zase vymena + neco malo na vic, cena neni ale zase tak extremni.
...přesněji řečeno, řídící jednotka měří množství spotřebovaného paliva a podle toho informuje o servis.prohlídce, nahrazuje to (u E46) starší složitější systém monitorování způsobu jízdy - se stejným výsledkem. To se týká větších insp.prohlídek (I a II). Takže - když se dívám do servis.knížky - převzetí VI/99, 1. olej výměna -na vlastní přání - 14.7 tis km , a I. insp. prohlídka až po 38 tis.km za 2 roky provozu !!!!! Takže 2 roky nemuselo auto do servisu a náklady 0,- Kč !! Když to porovnám s těma japoncema předtím..
Pokud jde o olej - tyhle dlouhý intervaly jsou, stejně jako u ostatních automobilek, jen marketingová finta - komu na motoru záleží, mění častěji, zvlášť pokud jezdí hlavně krátký jízdy po městě.. Pokud má někdo auto na leasing a za 3 roky se ho zbaví, tak je mu to jedno...právě (ale nejen) proto bych si nekoupil ojetý auto
Nutno podotknout, že Octavie RS je rychlejší než BMW320i i 323i a to jak na rozjezd tak na okruhu. Takže bych zase tak nepaušalizoval..
To s tim okruhem myslis vazne? Muzes to nejak upresnit?
Co je to platne kdyz je to furt jenom blba Octavie. Ted jsem zase po nejake dobe jel Octavii L&K. To je dalsi naprosto nesmyslny vyrobek Skody Auto. Stalo to strasne penize, je to v kuzi, papirove to ma uzasnou vybavu, jenze realne mas dojem, ze sedis v pojizdne nakupni tasce, ktere nekdo polepil interier a presil sedacky. Hluk, kvalita sedaku, plastove dily, misto uvnitr vsechno ukazuje na fkt, ze je to proste vuz nizsi tridy a nikdo z toho luxusni limuzinu neudela. S tim sportovnim duchem je to podobne.
BMW1 je krasne a technicky dotiahnute auticko, ale ked sa porovnava s inymi autami podla ceny,rozhodne by sa malo prihliadat aj k celkovym nakladom na prevadzku. Uz spomenuta O2 ma servisnu hodinu tak 600-700 SKK, BMW odhadujem 1500-2000 (nepodarilo sa mi to v rychlosti na webe najst). Ak by sme uvazovali aj s cenami dielov, tak su asi vsetci spomenuti konkurenti s Europy lacnejsi. Predstava rocnej prehliadky za 20 tisic je dost zla. Je to cisto ekonomicky pohlad, na ktory vsak prihliada vacsina potencialnych zakaznikov.
V Cechach byla hodinova cena 1050 CZK, alespon pred nekolika lety. Ale to je stejne jedno, zalezi kolik si napocitaji. Jeden a ten samotny ukon muze u jedne znacky zabrat dve hodiny a jinde ctyri. Ceniky jsou jenom velice orientacni, nehlede na fakt, ze treba u Opla vas jeste okradou.
Zavolej si do BMW, zeptej se kolik stoji rocni prohlidka a nehazej tady neoverenymi cenami. Take bychom mohli zjistit, ze za servis BMW das mene nez s O2 - beru to treba po 5 letech provozu auta.
je to moc drahý ale pěkný.
BMW 120i je za 740,000. Tak konecne muzeme srovnavat s Oktavii RS (nebo spis Oktavii II RS), konecne je to ve stejny tride i cenovy hladine. Nevim nevim ale ja bych bez rozmyslu sel do Oktavky. Podobna uvaha jako u niemanda s Oktavii TDi. Proste priplacet si za image, kterej jednickova rada stene ni moc mit nebude (jako kompakt dneska) nevim jestli ma smysl.
to paja...no tech 740,000 + nejaka vybava 50,000 to tech 800,000 hodi788,000 stoji oktavka 2 2,0tdi elegance a ma kuzi,klima,tempomat...jinak jeste jsi zapomel na servis,ten je u skody odost levnejsi,takze kdo na to nema at si bmw nekupujebmw je pro lidi individualne smyslejici,pro ty kdo nechteji konfekci,coz oktavia2 je jak vysitaa to,ze je drazsi nez konkurence je taky v poradku,kdyby to bylo naopak tak by to asi vypadalo trochu jinak stim prodejem ne?no stim image nemas pravdu uz jen ztoho duvodu,ze to je bmw ato neco znamena a skoda je skoda ato taky neco znamena,nemyslim to ciste pejorativne,ale jde mi o filozofii jednotlivych aut a jejich zamereni pro potencialni zakazniky, uz jen to co rikas...ztoho je jasny,ze ty nejsi spravny zakaznik pro bmw a proto budes hledat jinde...
tibor: jo mas recht. I kdyz image u aut opravdu nevyhledavam (co si mysli sousedi je mi uprime fuk) tak chapu lidi co si koupi 5kovyho BMW. Veri ve spolehlivost, bezpecnost, atd.. Vyhazujou prachy z okna, ale treba u jejich sousedu to vyvola intezivni pocit zavisti - a o to prece pri koupi BMW za 2 mega de ne? Jenze u BMW1 to s image neni tak horky (koukni treba Mercedes A-trida), tak opravdu nevim proc si nekoupit vyrazne levnejsi Oktavku 2....
Podle me na tom prodejne BMW1 nijak dobre nebude.... (viz prave A-klasse nebo Audi A2)
Ještě jsi zapoměl na to "koeficient závisti sousedů"
Já si stejně myslím, že Oktávka není zrovna substitutem BMW 1-pohon, design, image, celkové zaměření, to všechno je rozděluje. Typický zákazník, na kterého se chtěli u BMW zaměřit se asi nebude takhle rozhodovat. Možná u nás. Ale u nás není, podle mě, pro prestižní nižší třídu moc velký trh, alespoň zatím.
no od cloveka,ktery jezdi korejcem to jsou moudramuzu do tebe taky ryt jako ty do me,sam jezdis noname autem a lezes do diskuze o bmw,ale me to vubec nevadi,tak prosim respektuj i me nazory ikdyz snima nesouhlasis,dik
Ale ja s nima vetšinou souhlasim, i když to tak občas nevypadá Jen mi často příde, že obhajuješ "image" jako pozéři co znám, kteří musí mít BMW nebo MERCEDES, i když to je stará E30 zralá na magnet, nebo ulítaný W124, protože v ňáký felině by přece nemohli na ulici. Image je, jak už původní význam napovídá, OBRAZ skutečnosti, tedy to co lidi a priori očekávájí, když to auto uvidí. Ale to nemusí být vůbec pravda, resp. ne v očekáváné míře, zkrátka ve spoustě ohledů může být to prémiové auto stejné jako konfekce. Ale to pozná majitel, ne sousedi, ti vidí jen ten image. Nicméně samozřejmě souhlasím, že auta prestižních značek jsou řekněme propracovanější, potíž bývá, že za o 15% lepší auto si řeknou o 30% vyšší cenu. Je už pouze otázka osobních priorit, jestli je to člověk ochoten zaplatit.
no tady je prave ten rozdil v nasem pohledu...ty si myslis,ze ty znackovy auta lepsi nez konfekce nejsou nebo jen nepatrne,ja ss myslim,ze jsou...napr. seat a audi,tam je proste rozdil,ikdyz muzou pouzivat napr. shodne dily atd. ale ve vysledku tam ten rozdil citit je...treba a3 je zpracovanim o tridu,dve vyse,ma nadherne plasty,dokonale zpracovani,interier ,,voni",skvele to jede,skvele se tam citim...leon prumer tridy,nic me neprekvapilo,vse je je normalni...dale bmw to ma nejlepe zvladnute podvozky a kdyz bych mel na vyber mezi citroenem c5 za takrka meloun tedy 3,0litr a nebo bmw 3 320i jdu do bmw bez vahani,ikdyz c5 bude vybavenejsi a vetsiprotoze jizdni vykony jsou u bmw uplne jinde a o sportovnosti znacky se nema cenu dohadovat...vem si treba volvo s40 nabizi v bezpecnosti to co maji auta o tridu,dve vyse a to je ta image,ne nejaky predvadeni a hrani si na neco...ja bych to slovo image ani nepouzival,ale nevim jak jinak to naznacitjasne,ze je to o prioritach,tem co na aute az tak nezalezi,nebo na jiny nemaji staci konfekce,ja jsem chtel novy auto a mohl jsem si poridit klidne ojety bmw,saaba,ale chtel jsem nove auto,ted vim,ze jsem neudelal dobre a tak za rok az budu prodavat koupim ojetou znacku a budu snad spokojeny,staci?
Já netvrdím, že prestižní značky jsou lepší "jen o trochu", to ne. Záleží samozřejmě na tom, co s čím srovnáš, některý model může být perfektní, jiný nedotažený. Byl v nějakém starším Autocaru srovnávací test MB Sportcoupé (motor nevím, nějaký 6ti válec) a Hyundai Coupé (2,7 V6 tam tuším je). Vyhrálo ehm... Hnůjdej, prý má lepší motor a ve většině věcí je téměř nastejno a když už je Mergl v něčem lepší tak určitě ne o tolik jako dražší (nerad bych kecal, ale rozdíl byl snad 400 tisíc). To je trochu extrém ve stylu "skandální odalení!" a neberu ten test moc vážně, protože, i když by to mohlo vypadat ,nejsem fanda korejských aut Chci tím říct, že prestižní značky mají tendenci přičítat k ceně "poplatek za dobrý image", občas trochu neopodstatněný. Problém taky je, že konfekční a prémiové značky většinou nenabízejí zcela srovnatelné modely-sportovní sedan s náhonem na zadek prostě u "lidové" značky nekoupíš (nebo ne u nás), imageovky zase nemají MPV atd. Nicméně i já bych dal přednost ojeté trojce před novým holomrdem s 1,4kou, ale to je hudba budoucnosti.
tak treba hyundai coupe se mi libi,je to nejhezci korejec co znam,ale znami si poridil coupe 8 let stary,vypada celkem solidne a byl za vic nez prijatelny peniz...tady neni co resit...jinak treba u novyho coupe je interier dost nedotazeny,pusobi na me lacine,u mb je zase az na volant vse jak ma byt...ktomu srovnani motoru 2,7 v6 hyundai ma pouze 167 hp,mercerdes 320 218hp,trochu rozdil nemyslis?a cenove je ten rozdil pres 300,000 cca,takze nevim nevim s tim lepsim motorema k tomu image,nemyslis,ze prave ty znacky ti vzdy nabidnou neco navic?at je to technika,zpracovani,bezpecnost,sportovni esprit aj.,ale rikam at si kazdy koupi co chce,vzdyt nakonec pro kazdeho neni kvalita zpracovani,bezpecnost,exkluzivita to dulezity a podstatny a pro nekoho zase jo...no stim mpv mas pravdu,zatim se jich dela minimum,u mb je to trida A,vaneo...ale zase maji suv bmw x5x3,saab 7x,volvo xc90,mb ml aj.
Mě se Coupé nelíbí, ani Tiburon GT V6 Už ten časák nemám doma, nemůžu se kouknout. Nicméně taky srovnávali prémiové hatchbacky (A3,předchozí tuším, Compact a Alfu 147) se svým milovaným Focusem (v Autocaru z něj sou všichni hotoví) a obdobný výsledek-lepší, ale ne ve všem a v součtu ne o tolik, o kolik dražší. Ale to píšu jen na dokreslení, já prostě nejsem zákazník prestižních značek, protože nemám $ (inu chudý student), ale rád uznám, že dělaj lepší auta. Když už to píšu pod článek o BMW1 podotýkám, že ten design sem už překous a jako ojetinu ho třeba i jednou pořídím (nepotřebuju nic většího než nižší střední).
a ty jako myslis,ze ja mam na novyho saaba?nemam!ale to neznamena,ze ho nemuzu obhajovat jako kvalitni povedene auto se kterym mam navic zkusenostis bmw jsem taky parkrat jel...volvo ma znamy a jel jsem s60,s40,c70,v70...a jel jsem i audi a3 a mb-c,takze me ty auta okouzlila,nic vic a blbec jsem si koupil novy autoza ktery jsem ojetyho saaba mohl mit,dokonce verzo aero
Já prostě pouze tvrdim, že image (btw, jakýho je vlastně to slovo rodu?) není pro každýho stejně důležitej, resp. pro někoho je naprosto nedůležitej. Někdo prostě za konfekční auto, který mu vyhovuje, je ochoten dát peníze, za který by byla prestižnější konkurence, a co je důležitější, je pak spokojen. Zkrátka se dá těžko říct, že auto XY OBJEKTIVNĚ za určité peníze už nestojí, protože to si určí každý indivudálně, kolik je za něj ochoten dát.
ale jo to stebou souhlasim,vzdyt jsem rikal,ze pro nekoho jsou znackova auta vyhozene penize,pro nekoho ne...kdybych mel stejny pocit treba z opela jako z bmw asi bych usteril nekoliksettisic asel do opela,jenze ten pocit prave nemam...
Neni subsitutem? No obe auta sou nizsi stredni trida.... Mozna ma BMW1 bliz k A3 ale oktavka je nejblizsi substitut co skodovka k BMW1 vyrabi a podle me nesrovnavat je jen proto ze pro BMW dopadne srovnani blede je nanic.... A propo ve zdejsich diskuzich se pri tradicnim kydani hnoje na VW a Skodu casto porovnava trojkova rada s oktavii, pritom todle srovnani je daleko mene objektivnejsi nez BMW1 vs Oktavka (trida, cena)...
Oktavka i BMW1 jsou naprosto odlisny auta co se tyce cilovy skupiny. Oktavka je klasicky fleetovy auto do CR + auto pro rodiny. BMW1 je auto pro mene uspesne jedince, kteri si nemohou dovolit vetsi BMW a kteri jsou sami (pripadne s mazelkou a 1 malym ditetem, ktery uz nepotrebuje kocarek). Co se tyce srovnavani s konkurenci - A3 k BMW1 je asi nejlepsi - zameruji se na stejnou cilovou skupinu. Myslim si, ze malokdo se bude rozmyslet mezi BMW1 a O2 - jestli jo, tak ten clovek nevi co chce ...
Přesně tak sem to myslel. Škodovka je spíš rodinný auto, kde je důležitej (možná nejdůležitější, obzvláště na západ od nás) poměr value/money. BMW je stylový auto se sportovním akcentem a puncem kvality. A navíc nejdostupnější BMW. Jistě, Compact byl taky levnej, ale to byla prostě useknutá trojka a ne svébytná řada. Srovnání s 1kou asi snese O2 RS, tam možná bude porovnání cen a výkonů zajímavý.
No to nevím, Octavia RS na zastaralým podvozku... Je to rychlý auto, ale radost z jízdy nikde. Za ty peníze neeeee. BMW 1 ano....
...zase nabízí větší vnitřní prostor. Někoho by taky mohl odradit zadní náhon a ostatně i design. Řekl bych, že 1čka bude ohrožovat spíš Audi A3 nebo Alfu 147, než konzervativní a ne moc sportovně založený Golf. Uvidíme jak v natřískaném segmentu uspěje.
BMW 1 = úspěch zaručen.
Prosím, prosím BMW, ještě trošku ceny dolů a jsi moje.
I když taková Altea je také nádhera
Jo Altea je v realu fešák,ale ty cenovky 650,660,...
Altea začíná na 460 tis.
BMW je ždy napřed v designu a jednička to dokazuje. Už se těším, až bude jako ojetina za normální peníze, 118d by mi bohatě stačilo i v základu.
Predem predesilam, ze BMW 1 je dle meho mineni krasne a kvalitni auto, ktere povazuji za velmi zdarile. Neda mi to, ale musim to napsat. Skoda Octavia II, 2.0 TDI Elegance 649 900,- Kc.BMW 1, 118d zaklad 680 000,- Kc.Prosim, emoce stranou!Zajima me nazor. BMW 1 melo asi byt pro sirsi masy (asi nemecke), ale neda clovek prednost vetsimu autu, s o neco malo lepsi vybavou a o neco malo silnejsim motorem za nizsi cenu?Ja vim, ze ted se sesype spousta lidi, kteri budou tvrdit jak je Skoda nekvalitni (i to BMW vyrabi turci a studenti, alespon radu 3 urcite) a skareda, ale toto si myslim ze je predsudek. Zkusme se na to podivat nezaujate. Sam bych asi, ac se mi tohle BMW vyslovene libi, koupil tu Octavii.P.S. A prosim, zkusme se vystrihat urazek a vet, jestli jsem se nezblaznil apod. Predem dekuji.
jj..souhlasim s tebou!!!!
uz jen to,ze srovnavas oktavii2 s bmw1 svedci o nepochopeni bmw jako takovehoa ze by jsi si vybral radsi oktavii2 je tvoje pravo a volba a myslim,ze bmw to vadit nebude
Premyslim momentalne dost podobne, za rok mi konci leasing a rad bych O2 nebo BMW1, kdyz si odpustim emoce, tak vsechno mluvi pro O2, ale zadni nahon u auta nizsi stredni tridy v BMW1 je natolik silny argument, ze mi to neda (na drazsi auto bych proste nemel...). A uvazim-li, jak moc je ted BMW dal v designu (to uz jsou emoce), tak je to opravdove dilema.
Niemand: to co říkáš, je zcela racionální úvaha, myslím ale, že konkurencí BMW1 Octavia nebude, jsou to auta zaměřená na jinou sortu zákazníků. Konkurencí bude spíš A3, zaměřením i cenově, ale zajímavé by bylo srovnání např. s Mazdou 3, tu si také kupují lidé, kteří chtějí sportovně laděný (jak designem, tak podvozkem) hatchback, tady by stálo za to srovnat nějakou top verzi Mazdy 3 s podobně vybaveným BMW, až budou ceny.
Nezbývá než souhlasit. Osobně by se ve mě mlatili 2 nazory, zda vzit pro rodinu praktictejsi Octavii - kufr, velikost, ale zadne emoce, zadny sport-styl nebo BMW 1, kde jsou emoce. Uz to vidim, ja chci BMW, rodina Octavii.
Tak nějak, ale jak koukám, kufr BMW 1 docela stačí, proč chtít větší - tedy pokud nemáš kočárek?
To je prostý, kdo se řídí penězi, koupí Octavii, kdo emocemi, BMW. POkud bude mít BMW v základu manuální klimu, rádio, šest airbagů, ESP atd., pak to zase tak nevýhodné není. Do Octavie je nutné dokoupit hlavové airbagy, ESP, a rádio, takže cena vyjde o 30 tisíc výš. Ale zase je tu kufr, duální klima či tempomat, a to se taky počítá. Ať si každej vybere co mu sedne víc, já bych pro radost z jízdy bral BMW, pro rodinu Octávku.
Naopak pokud se nekdo ridi penezi, nutne koupi to BMW. Je podstatne vyhodnejsi. Naopak pokud se nekdo ridi emocemi (nebo spis trpi xenofobii), tak voli Octavii. O zdravem rozumu cloveka, ktery sahne po te Skode ovsem mohu s uspechem pochybovat.
Skoda, ze autori neuvedli za kolik tahle jednicka v autosalonu byla Vzhledem k tem kozenym sportovnim sedakum to vypada na priplatek jako prase.
Šlo pouze o předfinální a tudíž neprodejnou verzi. Zatím není k dispozici ani oficiální ceník základních verzí, ani příplatkové výbavy, stejně jako prodejní materiály apod. Tipuji, že oproti základu jsou navíc litá kola, automatická klima, kůže a multifunkční volant, možná rádio.
Takze dveste tisic navrch.
"litá kola, automatická klima, kůže a multifunkční volant, možná rádio." = 20 + 20 + 40 + 15 +10 = max 105000.-
Doplňuji (po konzultaci), že navíc jsou ještě xenony, sportovní sedačky a el. střešní okno.
A pak ze si lidi na novy design BMW nezvyknou. Jeste pred rokem se psaly petice a vsem z toho bylo skoro zle, ze uz tu nikdy nebude poradne BMW, zkratka kritika vsude, kam se clovek podival. A najednou jsou zase krasni a charismaticti...Ale nic proti tomu, jen je to zajimave, jak se meni vnimani krasy clovekem. Me se taky libi a uz se tesim, az se v ni svezu.
abych pravdu rekl taky jsem byl z petky a sestky nejdrive ne moc nadseny,ale postupne me dostaly obe a myslim,ze ani compact neni spatny,na me tak nevyvazene nepusobia soucasna 3 rada je proste dokonala...ale 1 se opravdu povedla,dokonce vypada lepe v autosalonu nez na propagacnich fotkach...
jo jo jo je nadherna ta jednickamyslim,ze vitez v nizsi stredni je znamy,kam se hrabe golf5,jeste se tak projet a drzet ten skvele vypadajici volantfakt je strasne charismaticka...
Golf V je out už co ho začali prodávat. No upřímně, kdo by koupil Golf 1.9 TDI za 600, když si připlatí pár kaček a má BMW 1.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.