BMW 1 posílí až o 14 koní

Podle nizozemského tisku bude všem čtyřválcovým motorům v jedničkové řadě citelně navýšen výkon, tedy všem verzím krom vrcholného provedení 130i. Největšího navýšení se mají dočkat verze 118i a 120d, kterým přibude 14 koní, nejmenšího pak 116i, která by měla dostat 7 koníků k dobru. Výkony by pak měly vypadat následovně (v závorce jsou uvedeny současné hodnoty):
 
116i 122 koní (115)
118i 143 koní (129)
120i 163 koní (150)
118d 136 koní (122)
120d 177 koní (163)
 
Informace jsou prozatím nepotvrzené, u jedinčky ale lze v brzké době očekávat první "balíček" technických vylepšení a úprava výkonu motorů by do něj logicky zapadala. U 130i nemá být použit nový třílitr s přímým vstřikem (200 kW), ani by se neměla objevit verze 125i se 160 kW dvouapůllitrem známým z řad 3, 5, Z4 ad. Naopak za jistý je označován příchod verze 135i s třílitrovým šestiválcem s dvojitým přeplňováním. Ten by se ovšem, vzhledem ke svému spíše komfortnímu charakteru a nevůli (alespoň v trojkové řadě) dlouhodobě odolovát maximálnímu nasazení, po mém soudu do vrcholného provedení jedničkové řady příliš nehodil. Realitu ukáže jako obvykle jen čas.
Tip: Otestovali jsme několik provedeni jedničkového BMW, všechny recenze najdete v přehledu testů BMW
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků