BMW 1 posílí až o 14 koní

Podle nizozemského tisku bude všem čtyřválcovým motorům v jedničkové řadě citelně navýšen výkon, tedy všem verzím krom vrcholného provedení 130i. Největšího navýšení se mají dočkat verze 118i a 120d, kterým přibude 14 koní, nejmenšího pak 116i, která by měla dostat 7 koníků k dobru. Výkony by pak měly vypadat následovně (v závorce jsou uvedeny současné hodnoty):
 
116i 122 koní (115)
118i 143 koní (129)
120i 163 koní (150)
118d 136 koní (122)
120d 177 koní (163)
 
Informace jsou prozatím nepotvrzené, u jedinčky ale lze v brzké době očekávat první "balíček" technických vylepšení a úprava výkonu motorů by do něj logicky zapadala. U 130i nemá být použit nový třílitr s přímým vstřikem (200 kW), ani by se neměla objevit verze 125i se 160 kW dvouapůllitrem známým z řad 3, 5, Z4 ad. Naopak za jistý je označován příchod verze 135i s třílitrovým šestiválcem s dvojitým přeplňováním. Ten by se ovšem, vzhledem ke svému spíše komfortnímu charakteru a nevůli (alespoň v trojkové řadě) dlouhodobě odolovát maximálnímu nasazení, po mém soudu do vrcholného provedení jedničkové řady příliš nehodil. Realitu ukáže jako obvykle jen čas.
Tip: Otestovali jsme několik provedeni jedničkového BMW, všechny recenze najdete v přehledu testů BMW
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

dnes | AutoRevue.cz | 4 příspěvky
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků