BMW 1: nové motory 125d, 125i a „ekologický“ 116d ED

15 komentářů

BMW 1
16. ledna • 17:37

BMW 1: jednoznacne najhnusnejsie BMW v historii. Este vacsia hruza ako tie predosle bangleovske psychoticke pa-vytvory. Fuj, hnus.

goro
16. ledna • 18:59

a tak bmw to turbo používalo u sériovek už v minulosti, když ještě u vw nebylo sériově turbo ani u dýzlů, to jen tak na okraj. na druhou stranu, bmw je oproti vw velmi malý výrobce, a tak můsí hodně přemýšlet o investicích do inovace, proto tohle všechno zavádějí až teď, aby to stihli ještě před platností euro6.to nad čím všichni pláčou, že se dělají řekněme nedůstojné motory, že auto jako takové je na tři roky, je dílem trhu, a přizpíváte k tomu všichni.

Shimi
16. ledna • 19:21

to goro: Ty k tomu možná přizpíváš a možná si u toho i zpíváš, ale já k tomu rozhodně nepřispívám. Mě osobně konzum vyloženě se*e a vyhlásil jsem mu třídní boj.

Zelí
16. ledna • 10:49

Napsat, že bmw v rámci jakési tradice nám předkládá benzínový motor s přímým vstřikem a turbodmychadlem je mimo realitu.
BMW dostála i v tomto případě své tradici a jako obvykle pracuje s pěti a víceletým zpožděním, kdy upravuje techniku až pod tlakem konkurence. To platí i pro benzínové motory s přímým vstřikem a s plněním turbodmychadlem.
Prapor pokroku v této technice nese VW a ostatní výrobci včetně bmw to jen klopotně dohání.
A tak benzínový dvoulitrový čtyřválec s přímým vstřikem a turbem jste mohli dostat i do lowendové OII v roce 2005, u BMW s velkou slávou a obrovskými obdivnými ovacemi novinářské obce v roce 2012.
To je velmi kvalitní mozkový výplach modrou vrtulí. Novináři, vzpamatujte se. Vždyť ty články jsou tendenční už jak ve starém rudém právu.

RadekJ
16. ledna • 15:06

Klasika.. čtu tenhle magazín už pěknou řádku let a Zelí ze sebe nikdy nevypustí nic jiného než sračku .. s prominutím....

řepa
16. ledna • 13:48

Promluvil zamindrákovaný škodovkář ohánějící se koncernem... Smutné :-)

Saj
16. ledna • 14:39

Omyl, žádný škodovkář není zamindrákovaný. Škodovkáři a VW group řidiči jsou štastními řidiči. Mindrák mají právě ostatní značkaři na VW group...A musím souhlasit se Zelím. Turbobenzín je nádherný motor, kterému se po praktické stránce žádnej velkoobjem nevyrovná. Velkoobjem je dobrý pro honiče ega s malým penisem, tedy čím menší penis mám, tím větší objem chci. Ale pro normální ježdění je tsi bomba.Turbobenzín je evoluce, stejně jako turbonafta. 1.9 turbonafta má lepší vlastnosti (výkon, spotřeba) než 3.0 nafta bez turba. To samé platí teď u benzínu.
Já osobně jsem rád, že VW zavedl tento trend a udělal benzínové motory zajímavými.
BMW a ty jejich 3,5 benziny...děs..

pavel
17. ledna • 10:14

TSI je bomba ? A v čem ? V tom, že to žere víc než stejně výkoná atmosféra ? V tom, že se to víc sere ? V tom, že do toho musíš kupovat drahý N98 (jede i na N95, ale ztratíš výkon a stoupne spotřeba) ? V tom, že se o to musíš víc starat (dochlazování turba) ?

pepa
16. ledna • 14:52

Nedavno jsem se bavil s prodejcem autosalonu, co řetězy 1,2 TSI.
Kolik jich měnili. Kroutil hlavou a culil se, pry zatim pár, víc že mění celý motory - potkaný.

roadmaster
16. ledna • 14:21

Klid, Zelí nemá na celém světě kromě produktů VW Group rád nic a nikoho. Zatímco BMW i v době šílenství CO2 dokázalo dlouho vytrvat s atmosférama, který byly skvělý ve spotřebě, výkonu i krouťáku, low-end (abych použil oblíbený výraz Zeleniny) z Wolfsburgu už musel začít plácat kompromisy v podobě foukaných přímovstřiků. Jasně, všichni kdo se nemodlí k Lidovým Vozům jsou idioti, a každý novinář, který VW Group nevynáší do nebe, je "tendenční". Autor tohoto článku tou "tradicí" zřejmě narážel na to, že taky u BMW bohužel nakonec začali foukat úplně všechno...

Shimi
16. ledna • 11:34

to Zelí: Vedle jak ta jedle. Automobilky, včetně BMW, přešly nebo přechází na turbovlnu čistě z důvodu ekošílenství a plnění nesmyslných emisních norem. Kontext konkurence v tom vůbec nehraje roli. Mě právě štvě, že to BMW zabalilo s atmosférama tak brzo. Nesmrtelnou atmo 2.0 R4 a 2.5 R6 vymění za foukaný nesmysly, tak ku*va kde to jsme? Docela by mě zajímalo, kdy se dostaneme do bodu, kde si už nebudeme moci koupit v nižší střední, a pomalu už i ve střední tříde, atmosférický motor. Pokud se nemýlím, tak právě BMW je ze hry venku. Řada 1 a řada 3 už jsou kompletně foukaný. A ostatní automobilky k tomu zdárně směřují.

aldenson
16. ledna • 11:41

smutny souhlas. ikdyz sem nekde cetl, ze se v rade 1 nakonec precejen objevi 3,0 R6 atmosfera a rozhodne se pry pocita se 135i... tak uvidime.

Eržika
16. ledna • 9:10

K čemu jsou takový motory do takovýho prdítka??? :-O

M3
16. ledna • 7:19

BMW si zaslouží vozit tu modrobílou vrtuli na kapotě od obsahu 2,8L a víc.....a nejlépe v benzínu,ale dnešní ropáci od BMW jsou už na hodně podobné úrovni s benzíny a hlavně ta spotřeba...

1addict
16. ledna • 6:34

125i není přeplňovaná dvojitým turbodmychadlem, má jen jedno typu twinscroll. BMW říká TwinPower Turbo dvakrát i jednou přeplňovaným motorům, je třeba ty marketingový fráze víc zkoumat.Jinak jsem se koukal do tiskovky a o dvou turbech se nepíše ani u 125d. Takže buď to zrušili i u dieselů, nebo to pro sicher už neupřesňují, aby nediskreditovali motory ktery dvě turba nemají a jen se tak tváří :-))

Doporučujeme

Články odjinud