BMW 1 M Coupe v ladění ATT-TEC: přesvědčivých 461 koní

Ladičská společnost Autotechnik + Tuning (ATT) představuje vlastní interpretaci „ostré jedničky“ z Mnichova.

Sportovně zaměřený model BMW 1 M Coupe, patřící ještě do první generace BMW 1, byl veřejnosti představen na sklonku roku 2010 a od té doby budí vášně nejen mezi nejširším publikem, ale také mezi ladičskými firmami. Již jsme tu proto měli BMW 1 M Coupe GTS-V od Vorsteineru, BMW 1 M Coupe Hartge, BMW 1 M Coupe Tuningwerk či BMW 1 M Coupe TechTec.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 1 M Coupe ATT

Mezi nimi zatím kraluje verze od Tuningwerku, která posílila až na 521 koní (383 kW). Firmu ATT-TEC si možná vybavíte v souvislosti s kompletní přestavbou BMW M3 Thunderstorm ATT, jež před dvěmi lety přišla s přeplňováním kompresorem a výkonem navýšeným na 500 koní (368 kW). Její horkou novinkou se stává posílené a dále vylepšené provedení BMW 1 M Coupe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Časem se můžeme těšit i na sadu aerodynamických doplňků

Na první pohled si na voze všimneme především výrazných, chromovaných dvacetipalcových litých ráfků ADV1 5.0 TF nazouvajících pneumatiky Michelin Pilot Super Sport. V rámci kompletní přestavby se vůz dočkal také instalace pružicích a tlumicích jednotek KW Dynamic Damping Control, jež snižují světlou výšku a řidiči umožňují výběr z jízdních režimů Comfort, Sport a Sport+.

BMW 1 M Coupe: ostrá „jednička“ útočí

BMW 1 M Coupe: ostrá „jednička“ útočí

V dohledné době se máme dočkat také nové sady aerodynamických doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů, jež má zahrnovat hlavně upravené nárazníky. A na závěr ještě k motoru. Ten ve standardním naladění u BMW 1 M Coupe dosahuje výkonu 335 koní (246 kW), ale u ATT tuto špičku posunou novým programem řídicí jednotky na 401 k (295 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled vynikají leštěné dvacetipalcové lité ráfky

A pokud vám to bude málo, můžete se těšit na větší mezichladič stlačovaného vzduchu, který výkonové maximum navýší až na 461 k (339 kW). V nabídce je také řada dalších úprav včetně možnosti odstranit omezovač nejvyšší rychlosti či instalovat výfukové soustavy Akrapovic.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 6 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky