BMW 1 M Coupe v ladění ATT-TEC: přesvědčivých 461 koní

Ladičská společnost Autotechnik + Tuning (ATT) představuje vlastní interpretaci „ostré jedničky“ z Mnichova.

Sportovně zaměřený model BMW 1 M Coupe, patřící ještě do první generace BMW 1, byl veřejnosti představen na sklonku roku 2010 a od té doby budí vášně nejen mezi nejširším publikem, ale také mezi ladičskými firmami. Již jsme tu proto měli BMW 1 M Coupe GTS-V od Vorsteineru, BMW 1 M Coupe Hartge, BMW 1 M Coupe Tuningwerk či BMW 1 M Coupe TechTec.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 1 M Coupe ATT

Mezi nimi zatím kraluje verze od Tuningwerku, která posílila až na 521 koní (383 kW). Firmu ATT-TEC si možná vybavíte v souvislosti s kompletní přestavbou BMW M3 Thunderstorm ATT, jež před dvěmi lety přišla s přeplňováním kompresorem a výkonem navýšeným na 500 koní (368 kW). Její horkou novinkou se stává posílené a dále vylepšené provedení BMW 1 M Coupe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Časem se můžeme těšit i na sadu aerodynamických doplňků

Na první pohled si na voze všimneme především výrazných, chromovaných dvacetipalcových litých ráfků ADV1 5.0 TF nazouvajících pneumatiky Michelin Pilot Super Sport. V rámci kompletní přestavby se vůz dočkal také instalace pružicích a tlumicích jednotek KW Dynamic Damping Control, jež snižují světlou výšku a řidiči umožňují výběr z jízdních režimů Comfort, Sport a Sport+.

BMW 1 M Coupe: ostrá „jednička“ útočí

BMW 1 M Coupe: ostrá „jednička“ útočí

V dohledné době se máme dočkat také nové sady aerodynamických doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů, jež má zahrnovat hlavně upravené nárazníky. A na závěr ještě k motoru. Ten ve standardním naladění u BMW 1 M Coupe dosahuje výkonu 335 koní (246 kW), ale u ATT tuto špičku posunou novým programem řídicí jednotky na 401 k (295 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled vynikají leštěné dvacetipalcové lité ráfky

A pokud vám to bude málo, můžete se těšit na větší mezichladič stlačovaného vzduchu, který výkonové maximum navýší až na 461 k (339 kW). V nabídce je také řada dalších úprav včetně možnosti odstranit omezovač nejvyšší rychlosti či instalovat výfukové soustavy Akrapovic.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků