je otrasny, skratka totalny gyc. Ladnost je tu asi pojmom neznamym. Tu je nasledna uprava priam nutna. Inak vyborne, to by to mohlo byt prave to auto typu ´raketa so sedackou´
Teda BMW mám strašně rád, ale na tento zadek si ne a ne zvyknout..vypadá to jak nějaký minisedan..podle mne měla být střecha v zadu protažena dál a ne tak zkosená...nevím nevím
jinak vykon bude mit 250kw (ne 245) a 340 koni. viz. m-power.coma take dodejte zrychleni 0-200 za 17,3...
to auto vypada, jakoby bylo nejak vazne nemocne :(radeji to mely zkusit udelat z hatchbacku nez tohle kupe .. ono samo o sobe vypada divne :-/
3d hatch sa mi paci viac ako coupe.skoda,ze nieje M aj prave v 3d hatch... ako pises,to auto vyzera opticky velmi cudne...
Tam je problém s charakteristikou jízdních vlastností. Hatch bude vždycky odskakovat, zatímco zadní převis jízdní vlastnosti dokonale "učesává".
Máte tam chybu, hmotnosti s řidičem jsou:135i ... 1530kg1 M .... 1570kgTěch 1495kg je bez řidiče.
Mate pravdu, kolega to popletl. Opravime...Pro srovnani, kolik vazi 320d? ;-)
1490kg bez řidiče ... takže je mnohem lehčí :-D
Váží cca o 100-150kg než obyčejná fabie,golf,nebo octávka a s tímhle výkonem to bude hroznej mazec s 240kw a 450NM krouťáku:-O:-O .Svezl bych se rád;-)-netvrdím že je to něco extra mezi eMky ale výkon je tam dooost slušnej v poměru výkon a velikost(váha) vozu...
No ono v realu s prazdnou nadrzi vazi 1450kg.A dalo by se jednoduse zhodit dalsich 50kg - sedacky, dat aku od motorky apod.Ja uz zase mam 135i, myni Perfomance
2 mitch: jen pro zajimavost, kupoval jsi novou nebo jetou? odkud? Mam na to auto zalusk v naky slabsi motorizaci, ale cz cena novyho auta me zatim dost odrazuje...
No jsem protivnikem kupovat nove auto, koupil jsem jetou 1,5 roku, cena nove 1.5 nyni 0,6.To auto neni spatne, ale v jine motorizaci bych ho nechtel, jsou i hezci auta, treba e90 FL, e92.
No prave, mam rad pocit z noveho auta, ale jsou proste kategorie aut, kde to je financni sebevrazda. Motorizace - potrebuju s autem najezdit cca 40-50tkm rocne (mimo mesto), takze hledam kompromis mezi zabavou a spotrebou (kolik basti 135i?). Neplanuju nakup na ted, ale cca behem roku (podle najezdu a vyhodnosti prodeje stavajiciho auta). Mam chut na benzin a zatim nevim jestli radsi nakej lepsi pohodlnej hatch nebo neco v cem si jizdu uziju.
No 135i basti od 6 litru (kdyz pojedes svetovy ECO run) do 13. ja jsem vzdy mel prumer 13. Ale novy majitel jezdi za 10. Kup si 123d a budes spokojen.
123d uz me taky napadlo... Kupoval si hadam v nemecku?
Prni 135i v Nemecku, tu druhou tady, byla supr cena.Kdyz tak pis SZ na foru.
Ano, lehky polozavodni vuz ;-)
No 135i ma hmotnost dle EU 1 560kg1 M 1 570kg, takze o 10kg vice.
Standardni 1coupe se mi libi moc, ale 1M me zklamala. Po technicke strance to bude jiste uzasny auto, ma pekny interier, ale styling exterieru je prehnanej az osklivej a cely to auto je tak nejak nakopnuty a vzadu prizvednuty....no proste osklivy! :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.