BMW 1 M Coupé od TechTecu posílilo až na 450 koní

Německá ladičská společnost TechTec o sobě dává vědět pouze sporadicky, ale většinou to pak stojí zato. A to lze říci i o její nejnovější stavbě odvozené z „ostré jedničky“, tedy BMW 1 M Coupé. Zatímco v sérii tento model dosahuje výkonu 340 koní (250 kW) a točivého momentu 450 Nm (500 Nm na krátkodobý „overboost“), po kúře v garážích TechTecu dává 380 koní (280 kW) a 500 Nm, což vás přijde v přepočtu na 36 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Za 60 000 Kč můžete mít pod kapotou 400 koní (294 kW) a za 80 000 Kč dostanete špičkové ladění až na 450 koní (331 kW) a 630 Nm, což prý vozu BMW 1 M Coupé umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,1 s (oproti sérii zlepšení o 0,8 s). Kromě toho TechTec pro tento model připravil odstranění omezovače nejvyšší rychlosti, titanovou výfukovou soustavu Akrapovic a sadu pružicích jednotek KW.


Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků