BMW 1 M Coupe: další detaily zveřejněny

5 komentářů

Mitch
14. října • 7:31

Souhlasim, vaha nic moc, jen o 60kg mene nez 135i. Vykon take jen o 39koni vice.
I moje nacipovana 135i mela zmereno 355k a 505Nm. Jine upravci nabizi ke 400k.
No tech 400k by ten motor v pohode u M1 mohl ze sebe vydavat, ale asi se boji ze pak M3 V8 bude vsude pomalejsi, jak na okruhu, tak i v primce. S vykonem 345k M3 se 420k porad bude mit maly naskok.

Mojzees
14. října • 14:24
Rode
14. října • 7:22

nizsi stredni trida, nejsportovnejsi z modelu tohoto segmentu a vaha +- 1500 kg? i 1400 by bylo hodne na to, jake velikosti to auto dosahuje. To je neco otresneho, jake vahy auta dnes dosahuji.

Shimi
14. října • 19:22

Souhlas. Váha je ale problém napříč celým spektrem automobilek. Až na výjimky na to všici kašlou a s každou novou generací se váha automaticky zvedá. Jeden příklad za všechny, Mitsubishi Lancer 1.8 - 1435 kg !!!! To je neskutečný.

Radek.
14. října • 23:23

Se stačí podívat co je tohle "nové jedničkové BMW" za bublinu. Už ta stará M3 nebyla nejmenší - ale tenhle "malý sportovní model" vedle ní (bez ohledu na to jak rychle se umí rozjet) ze předu vypadá skoro jako tuzingové mini MPV ala Golf+ :-(

Doporučujeme

Články odjinud