Souhlasim, vaha nic moc, jen o 60kg mene nez 135i. Vykon take jen o 39koni vice.I moje nacipovana 135i mela zmereno 355k a 505Nm. Jine upravci nabizi ke 400k.No tech 400k by ten motor v pohode u M1 mohl ze sebe vydavat, ale asi se boji ze pak M3 V8 bude vsude pomalejsi, jak na okruhu, tak i v primce. S vykonem 345k M3 se 420k porad bude mit maly naskok.
m-power.com ... :-P
nizsi stredni trida, nejsportovnejsi z modelu tohoto segmentu a vaha +- 1500 kg? i 1400 by bylo hodne na to, jake velikosti to auto dosahuje. To je neco otresneho, jake vahy auta dnes dosahuji.
Souhlas. Váha je ale problém napříč celým spektrem automobilek. Až na výjimky na to všici kašlou a s každou novou generací se váha automaticky zvedá. Jeden příklad za všechny, Mitsubishi Lancer 1.8 - 1435 kg !!!! To je neskutečný.
Se stačí podívat co je tohle "nové jedničkové BMW" za bublinu. Už ta stará M3 nebyla nejmenší - ale tenhle "malý sportovní model" vedle ní (bez ohledu na to jak rychle se umí rozjet) ze předu vypadá skoro jako tuzingové mini MPV ala Golf+ :-(
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.