BMW 1 M Coupe: další detaily zveřejněny

Vrcholné provedení nejmenší řady vozů značky BMW dostává přesnější obrysy. Po prvním částečném odhalení a doplnění několika spekulativních informací tu máme pár dalších novinek, tentokrát přímo od BMW.

Konečně tedy i oficiálně víme, že pod jeho přední kapotou najdeme třílitrový řadový zážehový šestiválec s výkonem 345 koní (254 kW) spřažený výhradně s šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením. Pohotovostní hmotnost se má pohybovat okolo 1 500 kg a na voze najdeme závěsy kol, brzdy a diferenciál podobné konstrukcím používaným v modelu BMW M3. 1 M Coupe bude na Nordschleife o 10 s rychlejší než předchozí BMW M3 (E46) a jeho čas by se tedy měl pohybovat okolo hranice 8 minut a 10 sekund. Podle Alberta Biermanna, šéfa vývoje BMW M GmbH, půjde „jednička“ v šlépějích tradice M3, ale bude oproti nim finančně dostupnější.

BMW 1 M Coupe oslaví svoji premiéru ještě letos na autosalonu v Detritu a do prodejů vstoupí během příštího léta. Ceny zatím neznáme, ale mají být „mezi 135i Coupe a M3 Coupe, ale blíže k 135i“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 1 M Coupe
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků