BMW 1: konkurence pro Golf?

V německém magazínu Auto Motor und Sport se objevily první fotografie jedničkového bavoráku. Jde o hatchback, který by měl být namířen přímo proti Golfu. Tomu odpovídají i rozměry, délka 4,25 m, rozvor 2,65 m, tedy o více než osm centimetrů více, než má Golf, A3 apod. Oproti Golfu by tak měl mít BMW 1 daleko více místa vzadu, ačkoliv Golf V na tom není oproti čtyřce nijak špatně.

Zavazadlový prostor by měl mít více než 300 litrů, průměrný objem nižší střední dnes činí nějakých 350 litrů. Poháněna budou jak je u BMW zvykem zadní kola. Kokpit by se měl částečně podobat roadsteru Z4, případně X3. Jednička by se mohla s pěti dveřmi objevit příští rok v říjnu, na začátku roku 2005 se pak ukáže třídveřová verze, kupé a možná i kabrio. Pod kapotou se objeví benzínové motory 1.8 88 kW a 2.0 118 kW, nebudou chybět také nafťáky o výkonech 85 a 110 kW.

Tip: Přečtěte si podrobný článek o studii CS1, která jedničkové řadě předcházela.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků