BMW 1: konkurence pro Golf?

V německém magazínu Auto Motor und Sport se objevily první fotografie jedničkového bavoráku. Jde o hatchback, který by měl být namířen přímo proti Golfu. Tomu odpovídají i rozměry, délka 4,25 m, rozvor 2,65 m, tedy o více než osm centimetrů více, než má Golf, A3 apod. Oproti Golfu by tak měl mít BMW 1 daleko více místa vzadu, ačkoliv Golf V na tom není oproti čtyřce nijak špatně.

Zavazadlový prostor by měl mít více než 300 litrů, průměrný objem nižší střední dnes činí nějakých 350 litrů. Poháněna budou jak je u BMW zvykem zadní kola. Kokpit by se měl částečně podobat roadsteru Z4, případně X3. Jednička by se mohla s pěti dveřmi objevit příští rok v říjnu, na začátku roku 2005 se pak ukáže třídveřová verze, kupé a možná i kabrio. Pod kapotou se objeví benzínové motory 1.8 88 kW a 2.0 118 kW, nebudou chybět také nafťáky o výkonech 85 a 110 kW.

Tip: Přečtěte si podrobný článek o studii CS1, která jedničkové řadě předcházela.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků