BMW 1: konkurence pro Golf?

V německém magazínu Auto Motor und Sport se objevily první fotografie jedničkového bavoráku. Jde o hatchback, který by měl být namířen přímo proti Golfu. Tomu odpovídají i rozměry, délka 4,25 m, rozvor 2,65 m, tedy o více než osm centimetrů více, než má Golf, A3 apod. Oproti Golfu by tak měl mít BMW 1 daleko více místa vzadu, ačkoliv Golf V na tom není oproti čtyřce nijak špatně.

Zavazadlový prostor by měl mít více než 300 litrů, průměrný objem nižší střední dnes činí nějakých 350 litrů. Poháněna budou jak je u BMW zvykem zadní kola. Kokpit by se měl částečně podobat roadsteru Z4, případně X3. Jednička by se mohla s pěti dveřmi objevit příští rok v říjnu, na začátku roku 2005 se pak ukáže třídveřová verze, kupé a možná i kabrio. Pod kapotou se objeví benzínové motory 1.8 88 kW a 2.0 118 kW, nebudou chybět také nafťáky o výkonech 85 a 110 kW.

Tip: Přečtěte si podrobný článek o studii CS1, která jedničkové řadě předcházela.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků