BMW 1: konkurence pro Golf?

V německém magazínu Auto Motor und Sport se objevily první fotografie jedničkového bavoráku. Jde o hatchback, který by měl být namířen přímo proti Golfu. Tomu odpovídají i rozměry, délka 4,25 m, rozvor 2,65 m, tedy o více než osm centimetrů více, než má Golf, A3 apod. Oproti Golfu by tak měl mít BMW 1 daleko více místa vzadu, ačkoliv Golf V na tom není oproti čtyřce nijak špatně.

Zavazadlový prostor by měl mít více než 300 litrů, průměrný objem nižší střední dnes činí nějakých 350 litrů. Poháněna budou jak je u BMW zvykem zadní kola. Kokpit by se měl částečně podobat roadsteru Z4, případně X3. Jednička by se mohla s pěti dveřmi objevit příští rok v říjnu, na začátku roku 2005 se pak ukáže třídveřová verze, kupé a možná i kabrio. Pod kapotou se objeví benzínové motory 1.8 88 kW a 2.0 118 kW, nebudou chybět také nafťáky o výkonech 85 a 110 kW.

Tip: Přečtěte si podrobný článek o studii CS1, která jedničkové řadě předcházela.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 59 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků