BMW 1 2011: facelift pro Coupe i Cabrio

Mnichovští připravili modernizaci pro svého benjamínka s karosériemi kupé a kabriolet. S čím přichází?

Jen krátce po premiéře vrcholné verze „jedničky“ v podobě stroje 1 M Coupe představila značka BMW facelift pro standardní verze Coupe a Cabriolet. Modernizace je to mírná a zaměřila se převážně na vizuální stránku, přesto si pojďme projít vše podstatné.

Změny vnějšího provedení jsou dobře patrné na první pohled. Vůz dostal nové přední i zadní svítilny, ty zadní dostaly pásky z LED, nově navržené ráfky mají 17, nebo 18 palců v průměru. Pozměněno bylo proudění vzduchu v podbězích předních kol, jež se má podílet na snížení celkového aerodynamického odporu. Nově jsou nabízeny též další barevné kombinace karoserie - v paletě laků se objevily červená Vermilion a hnědá Marrakesh

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiéry vozů BMW 1 s karoseriemi kupé a kabriolet mohou být opatřeny nově navrženým čalouněním v několika verzích, v seznamu příplatkové výbavy najdeme také dvojici nových, kůží čalouněných volantů s páčkami pro řazení dvouspojková převodovky. Došlo též k modifikaci některých ovladačů. Tlačítko deaktivace stabilizačního systému již není opatřeno písmeny DSC (Dynamic Stability control), ale konvenčním symbolem, na palubní desce najdeme několik nových chromovaných ozdob.

V nabídce pohonných jednotek se pranic nezměnilo, takže zatím poslední modifikací byla aplikace zážehového třílitru N55 již jen s jednoduchým přeplňováním na jaře letošního roku. Standardem zůstává šestistupňová převodovka s manuálním řazením, v závislosti na konkrétním motoru lze volit z automatických převodovek Steptronic (šest stupňů) a DCT (sedm stupňů).

Modernizované vozy BMW 1 kupé a kabriolet pro modelový rok 2012 se na trhu objeví již během nadcházejícího jara.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 1 s faceliftem pro rok 2011
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 206 příspěvků