“Blue&MeTM”, inovační automobilové telematické řešení

“Blue&MeTM”, inovační automobilové telematické řešení

Fiat Auto představí na Ženevském autosalonu 2006 (28. února 2006) spolu s vedením Automobilové obchodní jednotky Microsoft  produkt Blue&MeTM, založený na technologii Windows Mobile™ for Automotive. Jde o první krok v rámci dlouhodobého strategického obchodního partnerství, jež bylo uzavřeno v červenci 2004 s cílem spolupracovat při navrhování inovačních automobilových telematických systémů.

 

Blue&MeTM mění paradigmata komunikace a infozábavy. Jde o nový systém, který je snadno použitelný, dostupný a konkurenceschopný a který činí veškerou jízdu pohodlnější a bezpečnější. Systém bude exkluzivně dostupný jen v nových vozech Fiat, Lancia a Alfa Romeo a užitkových vozech Fiat. Na jaře budou systémem vybaveny modely Grande Punto, Alfa Romeo 159, 159 Sportwagon, Brera a Spider, za nimiž budou brzy následovat další modely řady Fiat Auto.

 

Produkt Blue&MeTM vozů Fiat, založený na Windows MobileTM for Automotive, spočívá na otevřeném systému, který je vždy aktualizovaný, upgradovatelný a flexibilní. Má modulární obsah a lze jej kombinovat s bohatou nabídkou služeb.

 

Namísto nákladného a nepoddajného hardwaru nabídnou Fiat Auto a Microsoft – za podpory společnosti Magneti Marelli – platformu, již bude možné přizpůsobit většině mobilních telefonů, přehrávačům digitálních médií a jiným mobilním zařízením. Zákazník je může

u nových modelů měnit, aniž by musel brát ohledy na jejich kompatibilitu s vozem.

 

Blue&MeTM je zárukou té nejvyšší úrovně bezpečnosti a uživatelské přívětivosti. Hlasově aktivovaný systém, dokonalé sloučení ovládacích tlačítek na volantu a informací na displeji přístrojové desky umožní uživatelům používat libovolný telefon s technologií Bluetooth ® - i když ho budou mít v kapse nebo příruční tašce -, aniž by dali ruce s volantu. Díky modernímu systému rozpoznávání hlasu není nutný žádný předchozí hlasový trénink; zobrazovány a čteny jsou dokonce i příchozí SMS.

 

Z audiálních funkcí je zde možnost poslouchat oblíbenou hudbu uloženou v mobilním telefonu, nejnovějších typech smartphonů a MP3 přehrávačů nebo na výměnných discích USB. To vše díky USB portu v odkládací skříňce, s nímž lze propojit kterékoliv digitální zařízení s příslušným portem.

Spolupráce mezi společnostmi Fiat a Microsoft umožňuje Blue&MeTM založit na otevřené platformě, kompatibilní s nejširším spektrem zařízení, např. mobilními telefony, Palmy a MP3 přehrávači.

 

Další krátkodobý vývoj přinese velmi jednoduchý a interaktivní navigační systém a přístup k souboru služeb, mezi nimiž je osobní asistent pro kontrolu adres, předpověď počasí a dopravní situace, satelitní lokalizace v případě krádeže, tísňové volání a další služby, které se v současnosti vyvíjejí.  Dodejme, že jde o naprosto integrovanou technologii s jednoznačným vztahem k zákazníkovi, což právě název Blue&MeTM podtrhuje.

 

Názvy konkrétních společností a produktů zde uvedené mohou být ochrannými známkami jejich příslušných vlastníků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Fiat 500X 1,4
Rok výroby: 2015
Stav: 7 076 km
Cena: 370 000 Kč
Fiat Freemont 2
Rok výroby: 2012
Stav: 104 912 km
Cena: 300 000 Kč
Fiat Sedici 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 174 km
Cena: 216 000 Kč
Fiat Grande Punto 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 85 359 km
Cena: 80 000 Kč
Fiat Scudo 1,9
Rok výroby: 1997
Stav: 256 473 km
Cena: 46 000 Kč
Fiat Ducato 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 75 942 km
Cena: 270 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků