Tak kua! Kefalín raketový?,prúdový?
Co na to zelená Gretha.
Sere na to jak na placatej kámen. V klídku hajá zatímco ty z toho nemůžeš usnout. B-]
A k čemu je něco takového dobré? Akorát mě zase chtějí nasrath!
prostě to je rekord, navíc je za to milion dolarů. To je slušná motivace :D
vyvoj toho auta musel stat radovo viac, len ten motor bude stat +- autobus 10 mega euro.
On na tom žádný závratný vývoj asi ani není, je to proudový motor na kastli která je v simulacích vymodelovaná tak, aby měla malý aerodynamický odpor a aby to neodletělo. Ale vidím to jako hurvínek válku.Jeden týpek v minulosti se pokusil vývoj úplně vyškrtnout a na obyčejný Dodge namontoval proudový pomocný motor. Auto, později letadlo, se za extrémního přetížení rozjelo na cca 560km/h, načež se pilot/řidič začal bát a roztavil brzdy, po pneumatikách za ním byla dlouhá gumová čára. Pak se vznesl a přistál plnou rychlostí do protějšího kopce. Je výtězem Darwinovy ceny a dostal se do stejnojmeného filmu.
Napísať v jednej vete, že na tom žádný závratný vývoj není a k tomu simulace vymodelovaná tak, aby měla malý aerodynamický odpor vypovedá o hlbokých znalostiach z danej problematiky :-D.
Tak třeba kamarád modeloval aerodynamiku už na střední škole v rámci projektu formulek na sifonové bombičky. V Solid Works to není jaderná fyzika. Horší je dobrat se rozumného výsledku. A předpokládám že když v tom má sedět člověk tak to nenavrhuje Franta Pepa z Horní Dolní, tudíž má znalosti zásad obtékání vzduchu a tak.
Simulovať prechodové deje pri sonickom tresku v solidworkse. Čo tam máš ďalej ? :-D To tvoje prirovnanie je ako: ja trafím vzduchovkou terč na 10m do čierneho, takže trafiť islamistu na 2400m neni jaderná fyzika...
než se začneš bavit na cizí účet, přečti si to ještě jednou chlapce ;)Náklady na poslední rekordní auto byli 6.6mil liber, takže to asi sranda nebude.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.