Blíží se opravdu krásná čínská auta? Tyto koncepty má na svědomí Pininfarina

Automobilka původně z Hong-Kongu představuje další koncepty oděné do karoserie od Pininfariny.

Znáte automobilku Hybrid Kinetic Group? Úzce spolupracuje s designérským studiem Pininfarina. Společně se prezentovali už na březnovém autosalonu v Ženevě, kde představili koncept cestovního "HK GT". Na šanghajskou motorshow se chystají rovnou se dvěma koncepty.

Oba jsou na první pohled blízké realitě a před autosalonovým představením je HKG ukazuje vždy na dvou snímcích. Prvním modelem je sedan H500. Podle obrázku jde spíše o módní "čtyřdveřové kupé". Druhým vozem je SUV K350. Boční linie, které Číňani prezentují, se nám zdají opravdu povedené. Ze snímku interiéru vyplývá, že jde pouze o čtyřdveřový vůz.

Pět ikon od značky Lotus: Na tuto skvělou minulost teď navážou Číňané

Pět ikon od značky Lotus: Na tuto skvělou minulost teď navážou Číňané

Krom čtyřech fotografií toho vlastně HKG víc oficiálně neprozradilo. Očekává se však, že pohonné ústrojí bude vycházet z předchozích konceptů. Vždy šlo o plné elektromobily s údajným dojezdem téměř tisíc kilometrů na jedno dobití a články s výdrží 50 tisíc cyklů.

Na sériovou výrobu aut se připravují nejen tyto koncepty, ale celá automobilka. Zatím není jasné, se kterým z konceptů vyrukuje nejdříve. Premiéra konceptů se nicméně datuje k 25. dubnu.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků