Blíží se konec G500 4×4². Mercedes příjmá objednávky už jen do konce měsíce

Monstrum G500 4×4² se pomalu ale jistě loučí. Objednat si jej můžete už jen do konce měsíce. Cena začíná na téměř šesti milionech českých korun.

Poprvé se model G500 4×4² v dealerstvích Mercedes-Benz objevil v prosinci 2015. Necelé dva roky poté německá automobilka oznámila ukončení výroby netradičního géčka. Objednávky jsou možné už jen do konce měsíce. Podle všeho tento krok souvisí i s uvedením nové generace třídy G v příštím roce. 

Další generace Mercedesu třídy A - AMG se už dostane přes 400 koní

Další generace Mercedesu třídy A - AMG se už dostane přes 400 koní

Na cestě toto monstrum rozhodně nepřehlédnete. Vždyť se světlou výškou 450mm se nad všemi běžnými vozy pořádně tyčí. O impozantní výkon se na silnici postará osmiválec s objemem 4,0 litru a výkonem 310 kW. Prodejní cena začíná na téměř šesti milionech českých korun. 

Proč vlastně automobilka vytvořila géčko 4×4²? Stalo se tak prý hlavně kvůli velkému zájmu o dřívější šestikolku. Modelu 6x6 se vyrobilo jen omezené množství. Neukojení zájemci tak dostali adekvátní náhradu. Model G500 4×4² byl vyráběn jako sériový. Stejně ale na něj tak často nenarazíte. 

Viac fotografií v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 25 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků