Blíží se konec G500 4×4². Mercedes příjmá objednávky už jen do konce měsíce

Monstrum G500 4×4² se pomalu ale jistě loučí. Objednat si jej můžete už jen do konce měsíce. Cena začíná na téměř šesti milionech českých korun.

Poprvé se model G500 4×4² v dealerstvích Mercedes-Benz objevil v prosinci 2015. Necelé dva roky poté německá automobilka oznámila ukončení výroby netradičního géčka. Objednávky jsou možné už jen do konce měsíce. Podle všeho tento krok souvisí i s uvedením nové generace třídy G v příštím roce. 

Další generace Mercedesu třídy A - AMG se už dostane přes 400 koní

Další generace Mercedesu třídy A - AMG se už dostane přes 400 koní

Na cestě toto monstrum rozhodně nepřehlédnete. Vždyť se světlou výškou 450mm se nad všemi běžnými vozy pořádně tyčí. O impozantní výkon se na silnici postará osmiválec s objemem 4,0 litru a výkonem 310 kW. Prodejní cena začíná na téměř šesti milionech českých korun. 

Proč vlastně automobilka vytvořila géčko 4×4²? Stalo se tak prý hlavně kvůli velkému zájmu o dřívější šestikolku. Modelu 6x6 se vyrobilo jen omezené množství. Neukojení zájemci tak dostali adekvátní náhradu. Model G500 4×4² byl vyráběn jako sériový. Stejně ale na něj tak často nenarazíte. 

Viac fotografií v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků