Blíží se konec Dodge Viper? Prý už ho čekají jen dva roky

Blíží se konec Dodge Viper? Prý už ho čekají jen dva roky

Některá auta se stala legendami už za svého života. Jedním takovým je Dodge Viper, duchovní nástupce klasické Cobry. Ačkoli se po krizi opět rozběhla výroba a Viper si stále nachází zákazníky, vypadá to na definitivní konec.

Jak uvádějí stránky Allpar, továrna Conner Avenue, kde se Dodge Viper montuje ručně, bude během roku 2017 uzavřena. Fiat-Chrysler se dohodl s odbory a prozatím to nevypadá, že by se výroba stěhovala jinam.

Dodge Viper budoucnosti má pořád desetiválec a až 2600 koní

Dodge Viper budoucnosti má pořád desetiválec a až 2600 koní

Dodge Viper by tak na trhu mohl vydržet ještě do roku 2017 a nástupce se podle všeho nedočká. Aspoň tedy takové auto není v plánu, pokud tedy koncern FCA nechystá radikální změnu koncepce.

Továrna v Conner Avenue sloužila výrobci zapalovacích svíček Champion. V roce 1995 ji koupil Chrysler a využíval ji jako testovací základnu pro nové výrobní technologie. Například tu vznikal Plymouth Prowler, experimentální roadster, na kterém se zkoušely výrobní postupy pro zpracování hliníkových dílů podvozků a karoserie. Pro zajímavost si můžete pustit přiložené video mapující výrobu Dodge Viper.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Dodge Journey 2
Rok výroby: 2008
Stav: 107 498 km
Cena: 190 000 Kč
Dodge RAM 5,7
Rok výroby: 2005
Stav: 87 497 km
Cena: 350 000 Kč
Dodge Durango 5,7
Rok výroby: 2014
Stav: 42 784 km
Cena: 800 000 Kč
Chrysler 300C 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 163 262 km
Cena: 160 000 Kč
Chrysler Sebring 2
Rok výroby: 2004
Stav: 149 477 km
Cena: 45 000 Kč
Chrysler Grand Voyager 2,5
Rok výroby: 2002
Stav: 274 685 km
Cena: 55 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků