Blíží se konec Dodge Viper? Prý už ho čekají jen dva roky

Blíží se konec Dodge Viper? Prý už ho čekají jen dva roky

Některá auta se stala legendami už za svého života. Jedním takovým je Dodge Viper, duchovní nástupce klasické Cobry. Ačkoli se po krizi opět rozběhla výroba a Viper si stále nachází zákazníky, vypadá to na definitivní konec.

Jak uvádějí stránky Allpar, továrna Conner Avenue, kde se Dodge Viper montuje ručně, bude během roku 2017 uzavřena. Fiat-Chrysler se dohodl s odbory a prozatím to nevypadá, že by se výroba stěhovala jinam.

Dodge Viper budoucnosti má pořád desetiválec a až 2600 koní

Dodge Viper budoucnosti má pořád desetiválec a až 2600 koní

Dodge Viper by tak na trhu mohl vydržet ještě do roku 2017 a nástupce se podle všeho nedočká. Aspoň tedy takové auto není v plánu, pokud tedy koncern FCA nechystá radikální změnu koncepce.

Továrna v Conner Avenue sloužila výrobci zapalovacích svíček Champion. V roce 1995 ji koupil Chrysler a využíval ji jako testovací základnu pro nové výrobní technologie. Například tu vznikal Plymouth Prowler, experimentální roadster, na kterém se zkoušely výrobní postupy pro zpracování hliníkových dílů podvozků a karoserie. Pro zajímavost si můžete pustit přiložené video mapující výrobu Dodge Viper.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků