Blíží se konec Dodge Viper? Prý už ho čekají jen dva roky

Blíží se konec Dodge Viper? Prý už ho čekají jen dva roky

Některá auta se stala legendami už za svého života. Jedním takovým je Dodge Viper, duchovní nástupce klasické Cobry. Ačkoli se po krizi opět rozběhla výroba a Viper si stále nachází zákazníky, vypadá to na definitivní konec.

Jak uvádějí stránky Allpar, továrna Conner Avenue, kde se Dodge Viper montuje ručně, bude během roku 2017 uzavřena. Fiat-Chrysler se dohodl s odbory a prozatím to nevypadá, že by se výroba stěhovala jinam.

Dodge Viper budoucnosti má pořád desetiválec a až 2600 koní

Dodge Viper budoucnosti má pořád desetiválec a až 2600 koní

Dodge Viper by tak na trhu mohl vydržet ještě do roku 2017 a nástupce se podle všeho nedočká. Aspoň tedy takové auto není v plánu, pokud tedy koncern FCA nechystá radikální změnu koncepce.

Továrna v Conner Avenue sloužila výrobci zapalovacích svíček Champion. V roce 1995 ji koupil Chrysler a využíval ji jako testovací základnu pro nové výrobní technologie. Například tu vznikal Plymouth Prowler, experimentální roadster, na kterém se zkoušely výrobní postupy pro zpracování hliníkových dílů podvozků a karoserie. Pro zajímavost si můžete pustit přiložené video mapující výrobu Dodge Viper.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků