Neviděl jsem za svou profesionální dráhu (v EU) návěs, který by byl bez ochranných bočních rámů proti podjetí a bez zesílené spodní konstrukce rámu která dost podstatně omezuje jeho světlou výšku. Že by v USA jezdily návěsové soupravy převážející vzduch? :-)
no tak většina tahačů v USA tohleto umožňuje, fakt tady většina vypadá tak, že by se pod ně nízký auto vešlo v klidu.
komu neni z hury dano..... alespon by bylo o jednoho ma gora min...
Ať počítám jak počítám, tak podle obrázku tam žádný 18-ti kolový náklaďák nevidím. Napočítal jsem maximálně 10 kol.
Zpaky do skoly a doucit pocty pro prvni tridu.
Počítať možno aj vie, len mu nedošlo že boli zarátané aj kolesá ktoré na obrázku nie je vidiet', ale v skutočnosti tam musia byť inak by sa kamión prevalil na druhú stranu :-D:-D
:-D:-D
Kdyz rozpocitas dvojmonztaze, vyjde ti osmnact. Proto se souprave rika "eighteen wheeler".
Samozrejme ze jsou zdvojene. Na navesu jsou 4 kola na kazde naprave a na zadnich napravach tahace to same. Proto se taky ve statech temle nakladakum rika eighteen wheeler.
Asi se pocitalo ze jsou nejaky zdvojeny ;) vic kol v nadpisu zni prece lip :D
to nie je kabriolet (odvodeny z verzie s pevnou strechou), ale roadster. sefredaktor motoristickeho webu by mal ovladat aspon zaklady, ale ked nedokaze rozoznat diesel od benzinoveho motoru, tazko od neho cakat zakladne znalosti.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.