Blaupunkt se vrací do minulosti. Uvádí nové retro autorádio s moderními funkcemi

13 komentářů

Tarmac Joe
23. prosince • 20:23

Akorát to nebyly dveře na kazetu, ale na CD cartridge, teď tam teda jsou konektory. Takovou pěknou placatou kazetu jsem neviděl. Ví autor, co je to audiokazeta? Zeptejte se táty...

Kerosin
23. prosince • 20:25

CD je přes celý panel.

Radek
2. prosince • 15:03

Nevím proč, ale dokonce se mi to líbí víc, než novodobá autorádia typu: https://www.2din.cz/2din-autoradia/... :D Přeci jenom v tom starém stylu něco je :)

KRD
25. července • 15:47

https://www.garaz.cz/clanek/moderni-autoradia-... ... výrobců je povážlivě více...A dokonce i Continental...

kolkyno
25. července • 14:20

Parada, konecne to niekoho napadlo zacat vyrabat. Uz som myslel ze stym nikto nepride... Vsetky auta po 90 roky si zasluzia takyto kusok, dufam ze pridu aj s oranzovym podsvietenim pripadne rozne farby ramikov... strieborny, sedy a pod. Tych aut youngtimerov ale i oldtimerov je veeela a hladat vobec v dobrom stave ak vobec mozne najst radio do takychto aut je umenie. Mozno v Cine sa daju najst kopie, ale za takyto Blaupunkt vdaka.

Manzoril
25. července • 17:59

Však barvu podsvícení si lze nastavit. 😉

Tommy
25. července • 12:12

Přísámbů, že mě zrovna tuhle napadlo, proč to nikdo nedělá...

Pete
25. července • 13:03

Protože to nikdo nechce :-)

Martin P.
25. července • 11:35

ano rádio které do xx% automobilů nemáte ani kam zamontovat. Nebo nefunguje ovládání na volantu. A pak vám ani nezobrazuje takové drobné detaily on zabouchané dveře po zbytečnosti jako nemáte olej, problém jednotky, air bagu atd......

JirkaK
26. července • 17:15

Prvotní požadavek na autorádio je - jaký? Aby na něm hrálo rádio. Paradoxem je, že dnes už je problém koupit rádio, které je možné normálně ladit. Zpravidla mají jen nějakou možnost automatického ladění, ale obyčejné ruční ladění na určitý kmitočet chybí. Zrovna tak mi doslova pije krev nutnost zapnutí klíčku zapalování, aby bylo možné zapnout rádio. U všech aut co jsem měl se to naštěstí podařilo zrušit a předělat na obyčejný manuální spínač. Proto mám rád obyčejná rádia s co nejjednodušším ovládáním "bez podmínek". Prostě rádio, které můžu nejlépe otočením nebo stisknutím jednoho knoflíku kdykoli zapnout a vypnout. Nejlepší autorádio, které jsem kdy zažil byl Becker Audio 10 z první generace céčkového Mercedesu a dodnes lituji, že jsem si ho nenechal při prodeji auta.
Ovládání na volantu, respektive na konzoli pod volantem, měly v osmdesátých letech autorádia Philips v luxusnějších Renaultech, a bylo vymyšlené perfektně.
Olej, airbagy, poruchy se zobrazí rozsvícením příslušné kontrolky na palubce, zbytek na palubním počítači, nebo tam u starších aut vůbec nic takového není. Kupcům se zájmem o takové "retro rádio" chybět nebudou. Jen ta cena mi přijde silně přestřelená a za zlomek této ceny seženete hrající "retro" z vrakáče které většinou taky vyhoví.

Tommy
25. července • 12:11

Pochopil jsi, že je to rádio do aut z 80. a 90. let s klasickou šachtou? Že ty auta v drtivý většině nemají ani centrál...?

Martin P.
25. července • 12:27

U aut z 80 ano, u 90tek už bych byl opatrný. A to nejen o tom centrálu, ale konče i tou šachtou... Pár aut kam se takový kus prakticky hodí se asi i najde. Ono ale není problém udělat falešné "retro" čelo , protože trčící flaska to stejně prozradí stejně vypadá jinak VDF a SSD na starých audio komponentech než nový LCD..

Kornaz
26. července • 10:31

Martin P. Odovzdat vysvedcenie a hlasit sa u psychologa.

Doporučujeme

Články odjinud