Blaupunkt se vrací do minulosti. Uvádí nové retro autorádio s moderními funkcemi

Martin P.  |  25. 07. 2019 11:35

ano rádio které do xx% automobilů nemáte ani kam zamontovat. Nebo nefunguje ovládání na volantu. A pak vám ani nezobrazuje takové drobné detaily on zabouchané dveře po zbytečnosti jako nemáte olej, problém jednotky, air bagu atd......

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  25. 07. 2019 12:11

Pochopil jsi, že je to rádio do aut z 80. a 90. let s klasickou šachtou? Že ty auta v drtivý většině nemají ani centrál...?

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  25. 07. 2019 12:27

U aut z 80 ano, u 90tek už bych byl opatrný. A to nejen o tom centrálu, ale konče i tou šachtou... Pár aut kam se takový kus prakticky hodí se asi i najde. Ono ale není problém udělat falešné "retro" čelo , protože trčící flaska to stejně prozradí stejně vypadá jinak VDF a SSD na starých audio komponentech než nový LCD..

Odpovědět  |   | 
Kornaz  |  26. 07. 2019 10:31

Martin P. Odovzdat vysvedcenie a hlasit sa u psychologa.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  26. 07. 2019 17:15

Prvotní požadavek na autorádio je - jaký? Aby na něm hrálo rádio. Paradoxem je, že dnes už je problém koupit rádio, které je možné normálně ladit. Zpravidla mají jen nějakou možnost automatického ladění, ale obyčejné ruční ladění na určitý kmitočet chybí. Zrovna tak mi doslova pije krev nutnost zapnutí klíčku zapalování, aby bylo možné zapnout rádio. U všech aut co jsem měl se to naštěstí podařilo zrušit a předělat na obyčejný manuální spínač. Proto mám rád obyčejná rádia s co nejjednodušším ovládáním "bez podmínek". Prostě rádio, které můžu nejlépe otočením nebo stisknutím jednoho knoflíku kdykoli zapnout a vypnout. Nejlepší autorádio, které jsem kdy zažil byl Becker Audio 10 z první generace céčkového Mercedesu a dodnes lituji, že jsem si ho nenechal při prodeji auta.
Ovládání na volantu, respektive na konzoli pod volantem, měly v osmdesátých letech autorádia Philips v luxusnějších Renaultech, a bylo vymyšlené perfektně.
Olej, airbagy, poruchy se zobrazí rozsvícením příslušné kontrolky na palubce, zbytek na palubním počítači, nebo tam u starších aut vůbec nic takového není. Kupcům se zájmem o takové "retro rádio" chybět nebudou. Jen ta cena mi přijde silně přestřelená a za zlomek této ceny seženete hrající "retro" z vrakáče které většinou taky vyhoví.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  25. 07. 2019 12:12

Přísámbů, že mě zrovna tuhle napadlo, proč to nikdo nedělá...

Odpovědět  |   | 
Pete  |  25. 07. 2019 13:03

Protože to nikdo nechce

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  25. 07. 2019 14:20

Parada, konecne to niekoho napadlo zacat vyrabat. Uz som myslel ze stym nikto nepride... Vsetky auta po 90 roky si zasluzia takyto kusok, dufam ze pridu aj s oranzovym podsvietenim pripadne rozne farby ramikov... strieborny, sedy a pod. Tych aut youngtimerov ale i oldtimerov je veeela a hladat vobec v dobrom stave ak vobec mozne najst radio do takychto aut je umenie. Mozno v Cine sa daju najst kopie, ale za takyto Blaupunkt vdaka.

Odpovědět  |   | 
Manzoril  |  25. 07. 2019 17:59

Však barvu podsvícení si lze nastavit. 😉

Odpovědět  |   | 
KRD  |  25. 07. 2019 15:47

https://www.garaz.cz/clanek/moderni-autoradia-... ...

výrobců je povážlivě více...

A dokonce i Continental...

Odpovědět  |   | 
Radek  |  02. 12. 2019 15:03

Nevím proč, ale dokonce se mi to líbí víc, než novodobá autorádia typu: https://www.2din.cz/2din-autoradia/... :D Přeci jenom v tom starém stylu něco je :)

Odpovědět  |   | 
Tarmac Joe  |  23. 12. 2019 20:23

Akorát to nebyly dveře na kazetu, ale na CD cartridge, teď tam teda jsou konektory. Takovou pěknou placatou kazetu jsem neviděl. Ví autor, co je to audiokazeta? Zeptejte se táty...

Odpovědět  |   | 
Kerosin  |  23. 12. 2019 20:25

CD je přes celý panel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro