Blaupunkt se vrací do minulosti. Uvádí nové retro autorádio s moderními funkcemi

Martin P.  |  25. 07. 2019 11:35

ano rádio které do xx% automobilů nemáte ani kam zamontovat. Nebo nefunguje ovládání na volantu. A pak vám ani nezobrazuje takové drobné detaily on zabouchané dveře po zbytečnosti jako nemáte olej, problém jednotky, air bagu atd......

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  25. 07. 2019 12:11

Pochopil jsi, že je to rádio do aut z 80. a 90. let s klasickou šachtou? Že ty auta v drtivý většině nemají ani centrál...?

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  25. 07. 2019 12:27

U aut z 80 ano, u 90tek už bych byl opatrný. A to nejen o tom centrálu, ale konče i tou šachtou... Pár aut kam se takový kus prakticky hodí se asi i najde. Ono ale není problém udělat falešné "retro" čelo , protože trčící flaska to stejně prozradí stejně vypadá jinak VDF a SSD na starých audio komponentech než nový LCD..

Odpovědět  |   | 
Kornaz  |  26. 07. 2019 10:31

Martin P. Odovzdat vysvedcenie a hlasit sa u psychologa.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  26. 07. 2019 17:15

Prvotní požadavek na autorádio je - jaký? Aby na něm hrálo rádio. Paradoxem je, že dnes už je problém koupit rádio, které je možné normálně ladit. Zpravidla mají jen nějakou možnost automatického ladění, ale obyčejné ruční ladění na určitý kmitočet chybí. Zrovna tak mi doslova pije krev nutnost zapnutí klíčku zapalování, aby bylo možné zapnout rádio. U všech aut co jsem měl se to naštěstí podařilo zrušit a předělat na obyčejný manuální spínač. Proto mám rád obyčejná rádia s co nejjednodušším ovládáním "bez podmínek". Prostě rádio, které můžu nejlépe otočením nebo stisknutím jednoho knoflíku kdykoli zapnout a vypnout. Nejlepší autorádio, které jsem kdy zažil byl Becker Audio 10 z první generace céčkového Mercedesu a dodnes lituji, že jsem si ho nenechal při prodeji auta.
Ovládání na volantu, respektive na konzoli pod volantem, měly v osmdesátých letech autorádia Philips v luxusnějších Renaultech, a bylo vymyšlené perfektně.
Olej, airbagy, poruchy se zobrazí rozsvícením příslušné kontrolky na palubce, zbytek na palubním počítači, nebo tam u starších aut vůbec nic takového není. Kupcům se zájmem o takové "retro rádio" chybět nebudou. Jen ta cena mi přijde silně přestřelená a za zlomek této ceny seženete hrající "retro" z vrakáče které většinou taky vyhoví.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  25. 07. 2019 12:12

Přísámbů, že mě zrovna tuhle napadlo, proč to nikdo nedělá...

Odpovědět  |   | 
Pete  |  25. 07. 2019 13:03

Protože to nikdo nechce

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  25. 07. 2019 14:20

Parada, konecne to niekoho napadlo zacat vyrabat. Uz som myslel ze stym nikto nepride... Vsetky auta po 90 roky si zasluzia takyto kusok, dufam ze pridu aj s oranzovym podsvietenim pripadne rozne farby ramikov... strieborny, sedy a pod. Tych aut youngtimerov ale i oldtimerov je veeela a hladat vobec v dobrom stave ak vobec mozne najst radio do takychto aut je umenie. Mozno v Cine sa daju najst kopie, ale za takyto Blaupunkt vdaka.

Odpovědět  |   | 
Manzoril  |  25. 07. 2019 17:59

Však barvu podsvícení si lze nastavit. 😉

Odpovědět  |   | 
KRD  |  25. 07. 2019 15:47

https://www.garaz.cz/clanek/moderni-autoradia-... ...

výrobců je povážlivě více...

A dokonce i Continental...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

dnes | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 104 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A