Blaupunkt se vrací do minulosti. Uvádí nové retro autorádio s moderními funkcemi

Martin P.  |  25. 07. 2019 11:35

ano rádio které do xx% automobilů nemáte ani kam zamontovat. Nebo nefunguje ovládání na volantu. A pak vám ani nezobrazuje takové drobné detaily on zabouchané dveře po zbytečnosti jako nemáte olej, problém jednotky, air bagu atd......

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  25. 07. 2019 12:11

Pochopil jsi, že je to rádio do aut z 80. a 90. let s klasickou šachtou? Že ty auta v drtivý většině nemají ani centrál...?

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  25. 07. 2019 12:27

U aut z 80 ano, u 90tek už bych byl opatrný. A to nejen o tom centrálu, ale konče i tou šachtou... Pár aut kam se takový kus prakticky hodí se asi i najde. Ono ale není problém udělat falešné "retro" čelo , protože trčící flaska to stejně prozradí stejně vypadá jinak VDF a SSD na starých audio komponentech než nový LCD..

Odpovědět  |   | 
Kornaz  |  26. 07. 2019 10:31

Martin P. Odovzdat vysvedcenie a hlasit sa u psychologa.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  26. 07. 2019 17:15

Prvotní požadavek na autorádio je - jaký? Aby na něm hrálo rádio. Paradoxem je, že dnes už je problém koupit rádio, které je možné normálně ladit. Zpravidla mají jen nějakou možnost automatického ladění, ale obyčejné ruční ladění na určitý kmitočet chybí. Zrovna tak mi doslova pije krev nutnost zapnutí klíčku zapalování, aby bylo možné zapnout rádio. U všech aut co jsem měl se to naštěstí podařilo zrušit a předělat na obyčejný manuální spínač. Proto mám rád obyčejná rádia s co nejjednodušším ovládáním "bez podmínek". Prostě rádio, které můžu nejlépe otočením nebo stisknutím jednoho knoflíku kdykoli zapnout a vypnout. Nejlepší autorádio, které jsem kdy zažil byl Becker Audio 10 z první generace céčkového Mercedesu a dodnes lituji, že jsem si ho nenechal při prodeji auta.
Ovládání na volantu, respektive na konzoli pod volantem, měly v osmdesátých letech autorádia Philips v luxusnějších Renaultech, a bylo vymyšlené perfektně.
Olej, airbagy, poruchy se zobrazí rozsvícením příslušné kontrolky na palubce, zbytek na palubním počítači, nebo tam u starších aut vůbec nic takového není. Kupcům se zájmem o takové "retro rádio" chybět nebudou. Jen ta cena mi přijde silně přestřelená a za zlomek této ceny seženete hrající "retro" z vrakáče které většinou taky vyhoví.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  25. 07. 2019 12:12

Přísámbů, že mě zrovna tuhle napadlo, proč to nikdo nedělá...

Odpovědět  |   | 
Pete  |  25. 07. 2019 13:03

Protože to nikdo nechce

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  25. 07. 2019 14:20

Parada, konecne to niekoho napadlo zacat vyrabat. Uz som myslel ze stym nikto nepride... Vsetky auta po 90 roky si zasluzia takyto kusok, dufam ze pridu aj s oranzovym podsvietenim pripadne rozne farby ramikov... strieborny, sedy a pod. Tych aut youngtimerov ale i oldtimerov je veeela a hladat vobec v dobrom stave ak vobec mozne najst radio do takychto aut je umenie. Mozno v Cine sa daju najst kopie, ale za takyto Blaupunkt vdaka.

Odpovědět  |   | 
Manzoril  |  25. 07. 2019 17:59

Však barvu podsvícení si lze nastavit. 😉

Odpovědět  |   | 
KRD  |  25. 07. 2019 15:47

https://www.garaz.cz/clanek/moderni-autoradia-... ...

výrobců je povážlivě více...

A dokonce i Continental...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A