Bizarní Mercedes-Maybach G650 Landaulet oficiálně představen

Mercedes-Maybach oficiálně představuje svůj dvanáctiválcový landaulet na bázi Mercedesu třídy G.

Po neplánovaném úniku prvního nemaskovaného prototypu nyní Mercedes, respektive Maybach, skutečně představuje možná nejbizarnější sériový automobil.

Géčko využívá karoserii typu landaulet, která poskytuje výhled na nebe nad hlavou pouze pro cestující na zadních sedadlech. Vůz přitom stojí na "chůdách" a obrovských kolech s pneumatikami o rozměru 325/55 R22, podobně jako verze 4x42.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Od 4x42 či 6x6 AMG se kromě otevřené střechy, respektive šesti kol, liší také motorem. K pohonu totiž slouží dvanáctiválec. Šestilitrový agregát disponuje výkonem 630 koňských sil a zakulacenými 1 000 newtonmetry maximálního točivého momentu.

Mercedes-Maybach S 600 Pullman Guard: Pancéřák stojí 38 milionů

Mercedes-Maybach S 600 Pullman Guard: Pancéřák stojí 38 milionů

Mimo terén poslouží podvozek od zmíněného sourozence. Portálové nápravy, uzávěrky všech tří diferenciálů, redukční převodovka či světlá výška 450 mm vás jen tak někde ve štychu nenechají.

Mercedes třídy G se nikdy neprodával lépe. A to je na trhu už 37 let

Mercedes třídy G se nikdy neprodával lépe. A to je na trhu už 37 let

Interiér je pochopitelně nejzajímavější v oddělené zadní řadě. Masážní sedadla pochází ze třídy S. Zadní pasažéři mají k dispozici vlastní kusy palubní desky a na středové konzole se nachází termo držáky na nápoje, před sebou mají dva tablety. Ze zadní řady lze také samostatně ovládat elektricky poháněnou látkovou střechu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Maybach si svou premiéru odbude na březnovém autosalonu v Ženevě, kde nejspíš bude nepřehlédnutelný. V rakouské továrně Magna Steyr vznikne pouhých 99 kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

25.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 15 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků