Bizarní Mercedes-Maybach G650 Landaulet oficiálně představen

Mercedes-Maybach oficiálně představuje svůj dvanáctiválcový landaulet na bázi Mercedesu třídy G.

Po neplánovaném úniku prvního nemaskovaného prototypu nyní Mercedes, respektive Maybach, skutečně představuje možná nejbizarnější sériový automobil.

Géčko využívá karoserii typu landaulet, která poskytuje výhled na nebe nad hlavou pouze pro cestující na zadních sedadlech. Vůz přitom stojí na "chůdách" a obrovských kolech s pneumatikami o rozměru 325/55 R22, podobně jako verze 4x42.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Od 4x42 či 6x6 AMG se kromě otevřené střechy, respektive šesti kol, liší také motorem. K pohonu totiž slouží dvanáctiválec. Šestilitrový agregát disponuje výkonem 630 koňských sil a zakulacenými 1 000 newtonmetry maximálního točivého momentu.

Mercedes-Maybach S 600 Pullman Guard: Pancéřák stojí 38 milionů

Mercedes-Maybach S 600 Pullman Guard: Pancéřák stojí 38 milionů

Mimo terén poslouží podvozek od zmíněného sourozence. Portálové nápravy, uzávěrky všech tří diferenciálů, redukční převodovka či světlá výška 450 mm vás jen tak někde ve štychu nenechají.

Mercedes třídy G se nikdy neprodával lépe. A to je na trhu už 37 let

Mercedes třídy G se nikdy neprodával lépe. A to je na trhu už 37 let

Interiér je pochopitelně nejzajímavější v oddělené zadní řadě. Masážní sedadla pochází ze třídy S. Zadní pasažéři mají k dispozici vlastní kusy palubní desky a na středové konzole se nachází termo držáky na nápoje, před sebou mají dva tablety. Ze zadní řady lze také samostatně ovládat elektricky poháněnou látkovou střechu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Maybach si svou premiéru odbude na březnovém autosalonu v Ženevě, kde nejspíš bude nepřehlédnutelný. V rakouské továrně Magna Steyr vznikne pouhých 99 kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Mercedes ML 3
Rok výroby: 2012
Stav: 135 617 km
Cena: 780 000 Kč
Mercedes C 1,8
Rok výroby: 2007
Stav: 207 525 km
Cena: 150 000 Kč
Mercedes ML 3
Rok výroby: 2010
Stav: 140 817 km
Cena: 600 000 Kč
Mercedes Vito 2,1
Rok výroby: 2004
Stav: 207 939 km
Cena: 120 000 Kč
Mercedes A 1,6
Rok výroby: 2002
Stav: 147 354 km
Cena: 60 000 Kč
Mercedes Vito 2,2
Rok výroby: 2014
Stav: 112 776 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků