Bizarní Mercedes-Maybach G650 Landaulet oficiálně představen

Mercedes-Maybach oficiálně představuje svůj dvanáctiválcový landaulet na bázi Mercedesu třídy G.

Po neplánovaném úniku prvního nemaskovaného prototypu nyní Mercedes, respektive Maybach, skutečně představuje možná nejbizarnější sériový automobil.

Géčko využívá karoserii typu landaulet, která poskytuje výhled na nebe nad hlavou pouze pro cestující na zadních sedadlech. Vůz přitom stojí na "chůdách" a obrovských kolech s pneumatikami o rozměru 325/55 R22, podobně jako verze 4x42.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Od 4x42 či 6x6 AMG se kromě otevřené střechy, respektive šesti kol, liší také motorem. K pohonu totiž slouží dvanáctiválec. Šestilitrový agregát disponuje výkonem 630 koňských sil a zakulacenými 1 000 newtonmetry maximálního točivého momentu.

Mercedes-Maybach S 600 Pullman Guard: Pancéřák stojí 38 milionů

Mercedes-Maybach S 600 Pullman Guard: Pancéřák stojí 38 milionů

Mimo terén poslouží podvozek od zmíněného sourozence. Portálové nápravy, uzávěrky všech tří diferenciálů, redukční převodovka či světlá výška 450 mm vás jen tak někde ve štychu nenechají.

Mercedes třídy G se nikdy neprodával lépe. A to je na trhu už 37 let

Mercedes třídy G se nikdy neprodával lépe. A to je na trhu už 37 let

Interiér je pochopitelně nejzajímavější v oddělené zadní řadě. Masážní sedadla pochází ze třídy S. Zadní pasažéři mají k dispozici vlastní kusy palubní desky a na středové konzole se nachází termo držáky na nápoje, před sebou mají dva tablety. Ze zadní řady lze také samostatně ovládat elektricky poháněnou látkovou střechu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Maybach si svou premiéru odbude na březnovém autosalonu v Ženevě, kde nejspíš bude nepřehlédnutelný. V rakouské továrně Magna Steyr vznikne pouhých 99 kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků