Bizarní Mercedes-Maybach G650 Landaulet oficiálně představen

Mercedes-Maybach oficiálně představuje svůj dvanáctiválcový landaulet na bázi Mercedesu třídy G.

Po neplánovaném úniku prvního nemaskovaného prototypu nyní Mercedes, respektive Maybach, skutečně představuje možná nejbizarnější sériový automobil.

Géčko využívá karoserii typu landaulet, která poskytuje výhled na nebe nad hlavou pouze pro cestující na zadních sedadlech. Vůz přitom stojí na "chůdách" a obrovských kolech s pneumatikami o rozměru 325/55 R22, podobně jako verze 4x42.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Od 4x42 či 6x6 AMG se kromě otevřené střechy, respektive šesti kol, liší také motorem. K pohonu totiž slouží dvanáctiválec. Šestilitrový agregát disponuje výkonem 630 koňských sil a zakulacenými 1 000 newtonmetry maximálního točivého momentu.

Mercedes-Maybach S 600 Pullman Guard: Pancéřák stojí 38 milionů

Mercedes-Maybach S 600 Pullman Guard: Pancéřák stojí 38 milionů

Mimo terén poslouží podvozek od zmíněného sourozence. Portálové nápravy, uzávěrky všech tří diferenciálů, redukční převodovka či světlá výška 450 mm vás jen tak někde ve štychu nenechají.

Mercedes třídy G se nikdy neprodával lépe. A to je na trhu už 37 let

Mercedes třídy G se nikdy neprodával lépe. A to je na trhu už 37 let

Interiér je pochopitelně nejzajímavější v oddělené zadní řadě. Masážní sedadla pochází ze třídy S. Zadní pasažéři mají k dispozici vlastní kusy palubní desky a na středové konzole se nachází termo držáky na nápoje, před sebou mají dva tablety. Ze zadní řady lze také samostatně ovládat elektricky poháněnou látkovou střechu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Maybach si svou premiéru odbude na březnovém autosalonu v Ženevě, kde nejspíš bude nepřehlédnutelný. V rakouské továrně Magna Steyr vznikne pouhých 99 kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků