Bizarní důvod ke vracení Porsche v USA. Zákazníci pak dostali brýle

Když je zákazník nespokojen s nějakým vozem, většinou je za tím nějaká fatální závada, emisní skandál nebo zřejmá konstrukční vada. V USA se ale dealeři Porsche setkali s něčím úplně novým.

Už jsme se setkali s mnoha důvody, proč nebyl zákazník se svým vozem spokojený. Ale to, s čím přišlo pár zákazníků od Porsche, je naprostý unikát. Chtěli se soudit s automobilkou, protože je údajně oslňují sluneční paprsky, které se odrážejí od palubní desky jejich vozidla.

Žaloba se opírala o to, že řidiči se obávají možné nehody a kvůli tomu musí nosit zbytečně brýle.

Půl tisícovky vozů Porsche sloužilo v nizozemské policii. Teď přijely na sraz

Půl tisícovky vozů Porsche sloužilo v nizozemské policii. Teď přijely na sraz

Porsche ovšem vše popřelo. Podle nich zatím nedošlo k žádné nehodě, kterou by zapříčinil právě tento fenomén. Nicméně aby značka předešla dlouhým soudním tahanicím a zbytečné medializaci tohoto procesu, rozhodli se, pochopitelně se souhlasem zákazníků, zakoupit každému z nich sluneční brýle. Jejich cena se pohybovala od 50 do 175 dolarů.

Nabídku můžou vlastníci využít do 21. září. Týká se všech vozů Porsche, které jsou vyrobené mezi roky 2007 až 2016 a mají interiéry Luxor Beinge, Cognac, Natural Brown, Platinum Gray a Sand Beinge.

"Vadné" interiéry si můžete prohlédnout zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků