Bitter jede dál, právě přestavěl novou Insignii

Erich Bitter se zabývá úpravami vozů General Motors již řadu let a ve svém úsilí nepolevuje ani nyní. Chystá se představit modifikovaný Opel Insignia, který se v duchu tradice vyznačuje luxusním interiérem a pozměněným designem karoserie.

Jak se novinka bude jmenovat zatím nevíme, má však vycházet z modelu Insignia 2,8 V6 Turbo 4x4 a měla by se prodávat za 65 000 eur, což je o 25 000 eur více než u standardní verze a o 19 000 eur více než stojí nejvýkonnější Insignia OPC. Verze Bitter dostane novou příď s tradiční maskou Bitter, jiný zadní nárazník s čtveřicí koncovek výfuků, větší kola a sadu spoilerů. Interiér vozu bude opatřen kvalitními obkladovými materiály a čalouněním špičkovou kůži na sedadlech, dveřích a spodní části palubní desky.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bitter „Insignia” je skutečností  Foto: myalbum.com

bazar

Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2009
Stav: 204 432 km
Cena: 73 000 Kč
Opel Vectra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 235 788 km
Cena: 70 000 Kč
Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2013
Stav: 154 726 km
Cena: 168 000 Kč
Opel Astra 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 35 211 km
Cena: 296 000 Kč
Opel Astra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 195 855 km
Cena: 90 000 Kč
Opel Zafira 1,8
Rok výroby: 2001
Stav: 193 983 km
Cena: 45 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků