Biopaliva jsou pro „globální oteplování“ horší, potvrdila studie

Adolf  |  26. 08. 2016 11:07

Evropská ekologie to jsou hlavně peníze. Pokud by zločinci z EU chtěli podporovat ekologiii,tak by museli razit názor,co si u nás vypěstujeme,to si také sníme. A ne dovezeme tisíce kilometrů z daleka. Je to takový komunismus-fašismus+ MAFIE dohromady.Ale hrana už vám zvoní zmetci. Budete viset

Odpovědět  |   | 
Jjezevec  |  26. 08. 2016 18:30

Nemusíte hned cílit na EU.
Stačí se kouknout na toho slovenského zloděje v Praze!!!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 08. 2016 01:14

To myslíš agenta Bureše co si pro jistotu koupil továrnu na biolýh už v roce 2011

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 08. 2016 11:34

klausovci ,zemanovci sa ozvali,zial pán Zak nejsem ovca,takze vam neverim...B-uz uvodná veta,ze" vraj clovek spôsobuje global oteplovanie" ,chodte smeti pozriet v moriach oceanoch,plasty etc.. etc.. to tiez asi martania spôsobuju!!!!]

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  28. 08. 2016 22:36

To, že něčemu nevěříš, ještě neznamená, že nejsi ovce.
Máš po ruce nějakou studii, ktera rika jaky vliv má smetí v oceánu na globální oteplování?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  26. 08. 2016 11:39

Pan Zak,

Pohadky o globalnim oteplovani a demonizovany oxid uhlicity? Na svete neexistuje uznavany vedec, ktory by zastaval nazor ze to je inak. Je to hrstka pochybnych individui plus par hlavne republikanskych politikov v USA a pan Klaus, co stale zivia diskusiu, ze globalne oteplovanie tu nie je a oxid uhlicity v mnozstvach akych ho vypustame do atmosfery je neskodny plyn. Ak sa na jednom USA, EU a Cina zhodnu, je to to, ze to globalne oteplovanie tu je a co ho sposobuje.

Ci su biopaliva sucastou odpovede proti globalnemu oteplovaniu (ci asi nie su) je uplne ina tema, nedavajte dokopy hrusky s jablkami.

Pan Zak, dajte odkaz na jednu vedecku studiu, ktora podporuje vas nazor a je peer-reviewed. Nenajdete taku.

Nerad obvinujem ludi, ze su podplateni pisat taketo hluposti, vo vasom pripade mi to pride, ze to tak je.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  26. 08. 2016 14:06

Haha, kolko minusiek, to sa mi este nestalo, este ze zaostala stredna europa nerozhoduje na tomto svete vobec o nicom. Alebo, ze by v mal v tych minuskach prsty sam pan Zak?

Odpovědět  |   | 
Jjezevec  |  26. 08. 2016 18:32

Myslím, že moc prdíte kraviny a to na kvalitě ovzduší nepřidá!

Prolhanej zelenej smraďochu

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  28. 08. 2016 22:38

Mě přijde že jsi podplaceny psát opacne hlouposti.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  26. 08. 2016 12:08

...no, na to, kde je chyba sa bezte spytat tych, kto nepodpisal kjotsky protokol.
Len aby si udrzal vyrobu a zisk. Tam by som zacal.

Globalne oteplovanie sposobuje cinnost cloveka. Zatial nepoznam jediny podlozeny a dokazany argument, ktory by to vyvratil. Ale zato xyz seriozne podlozenych, ktore to potvrdzuju.

Problem je inde. Problem je honba za ziskom. A preto sa bude rozsirovat v Afrike pust az kym sa tam bude dat existovat len pod zemou, preto pojde Holandsko pod vodu (tie raselinove hradze im budu onedlho na dve veci), preto sa uplne otaca globalne prudenie vodnych mas, preto el Nino roztaca stale viac a viac, tornada, preto treba rychle rychle rozkradnut a za babku predat nasu vodu, aby sme si ju museli vzapati (vlastnu vodu) pekne draho kupovat. Aby kseft nestal.

Pruseru sa uz vyhnut neda, v tom pruseri totizto uz sme. Teraz len pojde o to, ako minimalizovat dopad a kto prezije a kedy bude vojna nie o ropu (tych uz bolo jedna pekna aj prebieha a o dalsiu sa vedu tahanice, k.rva bol by v tom cert aby bidenovmu synacikovi z toho rodinneho podniku nieco nekvaplo), ale kedy to pojde uz do tuheho > a pojde o vodu a podu (pardon, poda nam uz nepatri, o problem menej)

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  28. 08. 2016 22:44

Globální oteplování způsobuje člověk ze 4%, co uděláš s těmi zbývajícími 96%?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  29. 08. 2016 07:29

Nepliest si sklenikovy efekt a globalne oteplovanie.

Odpovědět  |   | 
Net  |  26. 08. 2016 12:46

Tohle se ví přinejmenším deset let. Současná biopaliva jsou "ztrátová". Víc ropy (fosilních paliv) se spálí jejich výrobou, než kolik nahradí. "Soběstačná" biopaliva jsou teoreticky dostupná z geneticky upravených sinic, ale na ty dotace nejdou.

Odpovědět  |   | 
 |  26. 08. 2016 16:08

Je to jenom hra s nasema danema v EU a legalni zlodejina. Ekologie nikoho nezajima ale prachy a dotace ano.

Odpovědět  |   | 
Nakobyl  |  26. 08. 2016 17:30

Za ropou ,tedy benzinem a naftou, stojí šejkové a za biopalivem pěstitelé řepky a jiných podobných prevítů. A kdo je u nás největším pěsritelem?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  26. 08. 2016 18:34

Je mi 51 a půl roku Moc bych si přál aby elektro auta již normálně nahradila ROPÁKY a BENZINKY a cena jako třeba 200 000 + 360 000 prostě cena jako u dočasného auta a ta moc moc velká příležitost pro firmy elektro stanice ....atd,atd:

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  27. 08. 2016 18:26

V nejbližších 10 letech k tomu nedojde. Ropná lobby je silnější.
A bohužel rozhodující patenty na elektro auta jsou drženy v trezoru a čeká se s nimi.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  28. 08. 2016 05:18

Hlinda: které konkrétní patenty máš na mysli ?

Odpovědět  |   | 
jehovista  |  28. 08. 2016 23:28

Kdyby ti to rekl, tak by te musel zastrelit

Odpovědět  |   | 
Jig  |  28. 08. 2016 07:17

patenty jsou drženy v trezoru ... to vážná dává smysl.
a) všechny patenty jsou zveřejněné a on-line dohledatelné (min. z toho důvodu aby ostatní patenty ve fázi patentové přihlášky měli s čím porovnat zda jsou dostatečně inovativní oprotiti existujícím patentům, a tedy zda splnují podmínky pro udělení patentu), resp. základní principy (nejsou tam přesné návody jak danou věc sestrojit)
b) jednotlivé patenty mají určitou životnost typicky 20 let, po uplynutí této doby daná věc / technologie ztrácí patentovou ochranu a může být volně využita

Tedy mít technologii která může být revolucí v oboru a nechat ji ležet nevyužitou, kdy čas každý rok ukousne 5% patentové ochrany, mi nepřijde jako geniální tah. Když pak ta technologie bude volně dostupná. Dovedu si představit případy, kdy bude revoluční technologie hůře monetizovatelná a proto držena ve smyslu aby se k ní nedostal někdo jiný, ale jinak obecně je vždy výhodnější být technologickým leaderem a zvětšovat tržní podíl než udržovat často nejistý status quo (kdykoliv se může objevit další nápad, který však nezůstane ležet ladem a uvede se na trh)

Odpovědět  |   | 
Jig  |  28. 08. 2016 07:21

a ještě si neodpustím jednu věc: ad "patenty na elektro auta" ... elektro auta jsou na trhu, tam není žádná revoluce v zásadě potřeba. Problém je ve skladování energie... resp. v současné ceně a kapacitě skladování (plus z hlediska komfortu také rychlost nabíjení). Tohle je hlavní brzda elektromobility.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  28. 08. 2016 07:29

jig: naprostý souhlas s oběma příspěvky

Odpovědět  |   | 
jirka  |  28. 08. 2016 08:54

proc vsichni u elektro uvazuji baterka a mabijeci stanice. uz existuje nadrz natankuju elektrolit a po vyjezdeni na cerpacce vysaji a natankuji dalsi. problem je na 100 ps potrebuju 100 g platiny a neni ji dostatek treba u vodikovych aut

Odpovědět  |   | 
Jig  |  28. 08. 2016 09:54

Zcela jistě těch technologií může být víc... ostatně proto jsem zmiňoval hlavně kapacitu a cenu, rychlost nabíjení jsem dal do závorky. Osobně si myslím, že právě dobíjení baterek ze stanic (at už veřejných či domácích) bude hrát prim (bavíme-li se o nástupci co přijde po benzinu/naftě či jejich derivátech). Tedy pokud se povede vyřešit kapacitu a cenu baterek (při zachování či zvýšení bezpečnosti provozu). A to hlavně proto, že vytvořit infrastrukturu pro dobíjení bude levnější, než pro ostatní alternativy - vždy se bude hledat nějaký kompromis, ale cena / náklady budou mít největší váhu.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  28. 08. 2016 16:51

Takže Tesla nebo elektromobily třeba VW jsou drženy v trezoru? Zavřít by měli Vás do Bohnic.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 08. 2016 02:00

Ropná lobby se rozpadá, členové OPECu tvrdí že OPEC se už rozpad a Saudové zakládaj záchraný fondy a dávaj kus svý dojný krávy na burzu. Rotchildové hodili bobek na fosilní paliva komplet. Některý západní státy už přestalo bavit krmit šejky a jejich teroristický kámoše protože jim to přináší víc starostí než užitku.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  29. 08. 2016 22:30

Blbost, žiadná ropná lobby a patenty v trezore. To sú konšpiračné rozprávky pre hlúpe deti na dobrú noc Proste a jasne, elektromobil nemá (zatiaľ) také užitné vlastnosti, aby bol pre nejakú významnejšiu skupinu zákazníkov vhodnější ako spalovací automobil. To je všetko, nie je treba v tom hľadať nejaké konšpirácie a podobne.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  27. 08. 2016 10:01

Odkud se teda bere ten CO2 navíc u biopaliv ? Pan Žák to nikde nepíše a celou studii z odkazu se mi číst nechce

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  27. 08. 2016 13:45

Ta studie přistupuje k bilancování CO2 jinak, než současné "analýzy životního cyklu". Kde přesně je ten CO2 navíc, to neřeší.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  27. 08. 2016 19:24

Pro ekologii jsou nepřínosná, ale pro babiše ano. A vo to dé.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  27. 08. 2016 20:28


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 39 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A