BF Performance Gallardo GT 540: baby LP640?

BF Performance představil vyladěné Gallardo s názvem GT 540. Nejen vzhledem připomíná větší Murciélago LP640.

Jako základ vozu posloužilo sériové Lamborghini Gallardo. U BF Performance se nejdřív zaměřili na vnější bodykit. Gallardo dostalo nový přední spoiler z karbonu, který ho vzhledem přiblížil k většímu modelu automobilky. Další změnou jsou rozšířené boční prahy, zadní difuzor a přítlačné křídlo na zádi vozu - zde si zákazník může vybrat ze dvou verzí. Tuner se netají tím, že chtěl docílit právě vzhledu podobnému Murciélagu LP640. Na přání zákazníka můžou být klasické dveře vyměněny za speciální, křídlové. GT 540 dostalo rovněž karbonová zpětná zrcátka.

U BG Performance nezapomněly ani na interiér. Zde může zákazník volit z mnoha barevných kombinací, a to jak na palubní desce, tak na sedadlech kombinujících kůži a alcantaru.

Co se týče výkonu motoru, zde tuner zapravoval pouze na jediné části – výfukovém systému. Díky tomu se podařilo z pětilitrového desetiválce dostat o 20 koní větší výkon. Celkově tak agregát produkuje úctyhodných 397 kW/540 k. Dynamické parametry se jistě mírně zlepšily, přesná čísla ovšem tuner prozatím nezveřejnil. O slabé brzdy se ovšem obávat nemusíte, GT 540 je sériově vybaveno keramickými brzdami, úspěšně odolávajícím i dlouhodobému zatížení.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BF Performance Gallardo GT 540

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků