Bezplatné nabíjení elektroaut u Lidlu končí. Poděkujte pijavicím v elektromobilech za miliony

155 komentářů

Mudr.Vyklátil
8. srpna • 10:22

Ale tady je odborníků na elektrická auta.

petr r. (petrumr)
8. srpna • 15:47

a to ještě na hybridy, na diskuze atd. Když sem budeš chodit častěji, tak se ti nebudou třást ruce na myši a ještě se něčemu přiučíš. Třikrát odeslat jeden příspěvek je tedy uměná.

MUDr. Vyklátil
9. srpna • 0:58

A to jsi vymyslel úplně sám ten humorný příspěvek? Super fakt 😄😄😄😄😄

miandys
10. srpna • 7:18

No ty jsi vtipu král. Nejdřív si vytvoříš účet a názvem "MUDr. Vyklátil" a potom napíšeš/odešleš 3x stejný příspěvek.Kolik ti je, doktore?12?

petr r. (petrumr)
9. srpna • 18:25

nesuď podle sebe, já nemám okolo sebe tým poradců a není to humorný, když vysokoškolák neumí odeslat a ještě dělá machra, ten smajlík měl být jeden?

Mudr.Vyklátil
8. srpna • 10:22

Ale tady je odborníků na elektrická auta.

Mudr.Vyklátil
8. srpna • 10:22

Ale tady je odborníků na elektrická auta.

Net
8. srpna • 9:19

Pijavice v elektromobilech za miliony vysávají ekohipstery s elektrokoly za desítky tisíc…
Ne fakt, tohle je celé nezvládnutá akce Lidlu a snaha někoho obvinit a vysvětlit zpoplatnění. Měli milion možností, jak to nechat “zdarma” věrným zákazníkům a omezit to časově nebo podmínit velikostí nákupu.

miky
8. srpna • 8:54

Lidl to plánoval tak,že si zákazník pouze dobije svůj el.vůz po dobu kdy bude nakupovat,ne do plna zadarmo a 4hod blokovat místo.Ovšem tvrdě narazil na českou vyčůranost.Zadarmo?Tak přivezu i baterku na vozíku :-)

Pitomio
7. srpna • 18:11

Tady se zase sešlo voličů SSPD a jejich velkého vůdce a fuhrera.

Shimi
8. srpna • 7:07

Každý volič je idiot, protože do teď nepochopil, že může rozhodovat sám a nemusí za sebe volit nějakého zástupce. A pokud to náhodou pochopil a dobrovolně deleguje své rozhodovací právo na někoho jiného, tak je idiotem ještě větším. Zajímavé je, že tahle zdegenerovaná společnost do nás už od mala hustí, že máme co nejrychleji přebírat odpovědnost sami za sebe, ale v případě zastupitelské demošky to najednou nepožaduje. Proč asi.

Bob
7. srpna • 14:23

Komedie, mohli dát omezenou dobu stání, nemuseli hned dávat poplatky.

Štěpán
7. srpna • 9:36

Absolutně nechápu proč to bylo zadarmo ! Padlé náhlavu někdo kdo má na auto za 1200000 Kč a ještě bude jezdit zadarmo xD

Adam
7. srpna • 14:42

Já mám elektro auto 3 roky za 430 000 Kč Nissan Leaft ty páchnoucí lejno z krávy. Že o tom víš hov.o za to nikdo nemůže. Raději bez psát jinam na jiné téma. Neztrapňuj se.

petr r. (petrumr)
7. srpna • 16:16

uklidni se, už jsem ti psal a fakty nabíjet zdarma, kde chodí lidi co nemají na konci měsíce děckám za co koupit zmrzlinu a ty se tam frajeříš, že dobíjíš zdarma a že právě v tym zboží je tvé šetření co platí jiní.
Tahle diskuze není o elektroautech, ale o způsobu placení elektřiny, tobě se to zdá jako reklama a zapomněls, že reklamu dávají podnikatelé do nákladů.

Adam
7. srpna • 14:31

Ať ti nepraskne závisti cévka. Hrozná nemoc. Měl by na to být lék na předpis.

Pm
7. srpna • 9:19

Nebojte se, oni vám to ve vládě vymyslí, aby jste "zadarmo" nejezdil. Pán má elektrokáru? Tak daň za 1km =1 Kč. Nebo si vy najivkove myslíte, že všichni budeme ekologicčti, budeme mít solární střechy a auta nabíjet zadarmo? A stavět budeme drahé cyklostezky ale v rozpočtu máme sekeru na vždy.

Pavel
7. srpna • 7:27

Jako elektromobil jsem měl několikrát půjčený a Lidl jsem využil hodnekrat jelikož byl zadarmo, ale teda snad vždy jsem si šel aspoň něco koupit když jsem tam čekal.

Martin Krupka
7. srpna • 6:53

Novinářská chudá pakáž nemá o čem psát? Chce se mi zvracet z úrovně, jakou dnes píše každý pisálek. To že nebude elektřina zdarma, je známo už od samého začátku. Páni z Autorevue si mohou postavit vlastní nabíjecí stanice a dávat elektřinu zdarma. Uvidíme jak dlouho Vám to vydrží.

Zbyněk
6. srpna • 20:03

Jen malou hardveroviu a softwarovou úpravou jde nastavit nabíjecí stanice tak, aby na ni mohli nabíjet "aktivní" zákazníci, kteří v Lidlu utratí xx,- Kč (např. Ztratíš víc jak 500, tak máš dnes nabíjení zdarma. A doplnit aplikaci Lidl o funkci evidence "útraty" je drobnou úpravou a zákazník by se mohl touto aplikací "zálogovat" i na nabíječku

David
6. srpna • 18:39

Tak pár vět. Asi budu jeden z mála kdo elektrické vozidlo používá už 2 roky. Na cestování i každý den do práce.
Jen bych zdůraznil, že nejsem ani milionář podnikatel, který má na el. auto za 2 miliony ani zbohatlík co k penězům lehce přišel. Jsem člověk, který je zaměstnancem ve velké firmě v dělnické pozici. Plat 28000 Kč. Mám El vůz 4 roky starý. Koupil jsem ho za 490 000. Provozuji jej před 2 roky. Na vůz této hodnoty jsem si roky vydělával tvrdé rukama. Měl jsem v životě asi 18 vozů různých značek. Od Š 120 přes Clio až po Volvo. Elektrický vůz, který provozuji je můj první. Nákup byl čistě z důvodu úspory nákladů na dopravu do zaměstnání (200 km každý týden) a při cestování po ČR. Rozhodnutí padlo ve chvíli kdy jsem si řekl a dost. Platit nenažraným vekslákům provozující přebytek benzínek 31 Kč za litr chcánky a k tomu kupovat předražené ADblue (u nás dnes za 40 Kč v 2020 ze 6,90Kč litr) to nehodlám. To se psal rok 2020.
Nebyla to ani láska k neodpaněné Grétě ani Elonovi, ale ekonomické důvody.K autu:
mám BMW i3 . Naprosto fenomenální vůz. Karbonový skelet, díly karosérie z pružného plastu, podvozek lehké slitiny hliníku karbon. Výkon 170K na 1300 kg váhy, délka vozu 4 m(jako byl Scénic 1 generace) ač se auto zdá malé je velké. Uvnitř neuvěřitelný prostor, výbava od rádia Harman Cardin, kůže, ovčí vlna, eukalipt dřevo. Klima výhřevu sedadel, bezklickove otevírání, obří navigace atd atd. Možnost obsluhy vozu přes apku myBMW. Např si auto předtopím z domu atd.
Tohle vše za cenu např. holobytu nové Fabie bez motoru. Nebo vychrochtaného ojeteho Passatu combi. ( 6 letého). Pouze příklady.Provoz El auta.
Na STK emise každé 2 roky zdarma! Dálnice v ČR zdarmaPovinné ručení
Nafta auto předchozí o nižším výkonu a objemu 2,0 jsem platil u stejné pojišťovny o 680 Kč ročně více. Servis vozů a údržba
O Kč. Pouze občasná kontrola brzd kapaliny a chladiva sám.Přezouvání zima/léto. V pneuservisu. Brzdy životnost desek cca 200 tis km. (auto brzdí ubíráním plynu.Tedy brzdy pouze v nouzové situaci.
Neřeším litry a litry olejů, řemeny, vstřiky, turba, výfuky, filtry nic takového. Takže servis provozní 0Kč. Auto je napojeno online na BMW. Cokoli vám sdělí BMW na obrazovku do auta i do apky na mobil. Např. končící TK.Spotřeba (v kW): porovnání benzínu za 45 Kč.
Moje I3 průměrná spotřeba jezdím 14/100 (zima v úsporné jízdě EcoPro 16/100)
Při dobíjení doma v domku na noční tarif Eon D27D mě 100 km vyjde na 36,40 Kč !!! V překladu jezdí ani ne za 1 litr na 100 km.
Při cestování vlastním čip Eon. Aktuálně po zdražení el. u DC 11,90 Kč za kW mě vyjde 100 km na 167 Kč. Tedy v přepočtu 3,7 L benzínu na 100 km.
Když vezmu to, že většinu cest u DC ani netankuji a že jsou dnes po 30 km všude, tak nabíjím pouze občas, když už opravdu musím nebo při dlouhé cestě nad 200 km což je málokdy. Jinak dobijim doma. V tomto ohledu famózní mega úspora. Pokud bych jezdil v režimu EcoPro( snížený výkon vozu a maximálka 115km/h) dokážu jezdit za 13 kW/ na 100 km.
Nějaký dojezd jsem řešil asi první tři měsíce. Pak už ne. Nabiju jednou týdně a jezdím. Přijedu vím, že už nebudu auto potřebovat, tak to píchnu ve 14 hod odpoledne do zásuvky dám si na chytrou přenosnou nabíječku Sectron (české firmy) odklad nabíjení od 18 hodin a o víc se nestarám. Když chci kouknu na mobilu, jak se auto venku nabíjí. Ač je auto v 380 zásuvce z 30% do 100% nabité za cca 3 hoďky, tak si to odpojuji až ráno, když jedu do zaměstnání. Pohodlné skvělé, zábavné a čisté. A na závěr já a Lidl.
U Lidlu jsem nabíjel. Pokud byla ta příležitost, tak vždy. Napojil jsem si auto a šel si domů nakoupit. Vždy jsem to spojil s užitečným. Vždy je co koupit. Mám vyzkoušeno, že v obchodě nákup trvá cca 30 minut ani se nikde nezdržujete. U DC jsem dobijim na 90% z důvodu ochrany baterie. Pokud jsem vylezl z obchodu a nikdo tam nečekal dobil jsem si do 90%. Pokud tam někdo čekal, tak jsem mu to vypnul a předal. Takto by to mělo fungovat.
Bohužel Lidl měl udělat zákaznické čipy(nebo kartičky), jako to má DM drogerie. Karty na body(kilowatty) za každý nákup. Poté za nasbírané body kartu přiložit venku u stojanů tím si odemcit stojan a dobít si pouze tolik kolik mám naspoření na kartě. Např. 1 kW za každých utracených 50 Kč v Lidlu. Tzn například za 1000 Kč útraty by mě na kartě přibylo 20 bodů(20kW) Ty bych poté využil při nabití zdarma nebo za nízkou cenu.
Všem ostatním co v Lidlu parazitují a neztratí korunu buď za plnou cenu, jako je u ČEZ či Eon nebo nulový přístup k nabíječka. Jako především slovákům v Teslách co cestují a tankují u Lidlu, jak u čerpaček. Všem těm dáme jídlo, taxikářům a podobným díky kterým to Lidl krouhne!!! Děkuji za nás slušně co to Lidlu nákupem vraceli. Zatím co oni u nabíječek seděli a čuměli do mobilů.Jinak elektrický vůz všem doporučuji. Je to pecka.

Petr
7. srpna • 10:57

Tolik hoven, a přitom stačilo napsat - "jsem elektrodebil a elektrošrot vám budú tlačiť i za cenu sprostých lži". Jsi už bylo řečeno, táhni si s tím na soukromý blog a neotravuj tady, šmejde.

David
7. srpna • 15:06

Možná jsem elektrodebil co napsal přispěvek k tématu a něco o elektrických autech může dál předat. Za to ty seš tipickej zamindrákovanej chudák co se zde ztrapnuje. Vsadím se, že jsi v el. autě nikdy ani neseděl na tož jel. A vsadím se, že by jsi ho chtěl, ale sere tě, že na něj nemáš a lidí co jej mají jen nenávidím. Neboj třeba to jedno za tvou jedničkovou Fabii f topu f benzínu f tuningu vyměníš. Musíš makat a snažit se. Teda jestli tě ještě neživí maminka.

Thomas
7. srpna • 7:09

běž si psát blog vlhkého elekromobilisty a nevotravuj tady :-)

Jan
6. srpna • 18:36

V Olomouci tam stoji temer porad nejake taxiky.

Josef
6. srpna • 17:12

To je dobře, ona ta auta na elektriku dlouho nebudou. Nevim koho to napadlo. Stejně nato chudší nebudou mít a pohoný hmoty pojedou dál. Kombajny, traktory, nákladáky ty taky budou na baterky? Dokud budem poslouchat co je ekologický tak uz potom budem chodit pěšky a na kole. A všecko dovážet protože českýho uz tady nic nemame.

David
6. srpna • 18:55

Roky se používá manipulační technika na baterie. V mnoha oborech. Roky proč ne traktory a náklaďáky. Jsi hlupák.
U nás ve městě koupilo město místo hlučných smradlavých uchlastanych Multikár nové El. komunální auta a náklaďák na sběr odpadkových košů. Naprostá pecka. Máš slyšet chlapi, jak jsou nadšení. Bohužel dokud tyto výrobce i agro techniky nikdo nedonutí budou na polích smrdět tyhle nenažrané obludy a polykat 40 na 100. O starým šrotech ani nemluvím. Nechápu někdy , jak to může v dnešní době euro6 projít emisemi.
Takhle by jsi si elektrický traktor v noci nabil a celou směnu by jsi jezdil v tichu beze smradu bez jediného zvuku. Na konci směny dáš traktor na zásuvku v JZD s odkladem na nabíječce na noční tarif od 18 hod a ráno dojdeš k plné nabitému traktoru. Pouze odpojíš.
Spousty kolchozů má navíc fotovoltaické elektrárny. V takovém by jejich traktory a technika jezdila za 0,20 h/ 1"litr" (kW) elektriky. V nočním normálním bez fotovoltaiky za 2,60 Kč 1 kW na dvojtarif pro firmy C27C.Ale hlupákům těžko vysvětlovat. Tohle je otázka 5ti let kdy to přejde na El. traktory.

homer
6. srpna • 22:07

Vůbec nevíš co hospodaření s půdou obnáší, piš o koloběžkách na chodnících.

David
7. srpna • 6:20

Kdyby jsi věděl kdo jsem tak se studem pobleješ a posereš. Takové komouše, jako ty u nás žereme!

homer
7. srpna • 10:21

Jestli si někdy opustil klimatizovaný prostory tak nemůžeš napsat hovadinu o polních pracích elektrikou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
David
7. srpna • 10:38

Zrovna zemědělci ty se můžou stěžovat. Vše zdarma na dotace, na podporu krajů. Všechno na dotace. Všechno mašiny za miliony. Hovno děláte. 3 měsíce na polích pak boudohodiny na kolchoze

Mirek
7. srpna • 12:49

Můžeš mi prozradit, čím se živíš? Na zrovna kvalitní vzdělání nevypadáš. Čeština je pro tebe španělská vesnice (Máš slyšet chlapi..., Zrovna zemědělci ty se můžou stěžovat. .., čárky ve větách... no hrůza, možná raději nevědět, co jsi zač, ať se tady z toho všichni "nepolblejou"), trapně se snažíš získat v diskuzi navrch urážením přes komouše... Při tvém chabém vzdělání si vůbec nedovedeš představit, jakým výkonem musí zemědělská technika, včetně nákladních aut, disponovat a jak velké by musely ty "baterky" být, aby to vůbec na to pole dojelo a něco tam i udělalo.

komik
6. srpna • 11:02

Že to nebude věčně, bylo jasné od začátku. Dokud byla el. za 1 Kč/kwh, když tam někdo stál 30 min a dobíjel 50kw/h, stál je 25 Kč a většinou něco nakoupil. Teď pokud nakupují za 5 Kč/kWh bez DPH, je to 125 Kč a to by musel nakoupit tak za 2000 Kč, aby se jim to vyplatilo.Osobně by se mi do budoucna líbila situace - parkoviště se solárními střechami a možností dobíjet. Vyrobená elektřina se dělila mezi připojená auta - bez garance nějakého proudu, ale jako služba zákazníkovi... Bude to drahé, ale pokud by se to stavělo postupně, jak bude růst podíl elektroaut, tak by to nákupní centra mohla zvládnout... Hlavně by to chtělo nějaký standard dobíjení v DC, aby se proud z panelů nepřeváděl na střídavý a potom zpět v nabíjecím stojanu na různé DC. Třeba 800v, panely pospojované tak, aby dávaly 1000v a bez převodu (jen regulátorem) to cpát přímo do aut.

Pikus
6. srpna • 14:50

By se mi libily nákupní centra s FVE obecně... ploché střechy, velká plocha a navíc ty obchoďáku jedou porad. Za FVE je navíc rozumny business case s nízkou ROI, divím se, že jich tak nemá panely většina.

homer
6. srpna • 22:01

Protože řetězce zaměstnávají skutečný ekonomy nesmí tam fve ani páchnout.

Pavel F.
7. srpna • 10:47

No, tak zrovna u fabriky/kanceláří, kde je největší spotřeba přes den, je návratnost FVE velmi rychlá, vidím to u nás ve firmě. Tebe bych s tímto uvažováním nezaměstnal ani jako hajzlbábu.
Kdybys byl aspoň trochu ekonom, tak bys i věděl, že drtivá většina prodejen je v pronájmu, takže manažeři nebudou řešit s pronajímatelem nějakou střechu, když jejich práce je "prodávat rohlíky".

PetrSP7
5. srpna • 22:21

Neudržitelný nesmysl to byl od samého začátku, tak bych to na "pijavice" nesváděl...😛

Kuk Vykuk
5. srpna • 23:06

Zejtra se vo ten nesmysl budeš prát se ženou. 😜😂

petr r. (petrumr)
6. srpna • 7:34

jde vidět v apce jestli stojan je volný?

miandys
10. srpna • 7:15

To je jen otázka času. Ale moc smysluplné to nebude, protože může být obsazena třeba deset vteřin před tvým příjezdem. Taková informace není moc závazná a efektivní.

Kuk Vykuk
10. srpna • 2:18

Nevím nemá elektro.

Emkejx
5. srpna • 21:39

U nas aj chudaci v id. idu nabit hrdo do lidla a kreteni vonku sedia vedla stojanu. Ani za boha to aspon rozok nejde kupit.

Kuk Vykuk
10. srpna • 2:18

Už to nefetuj, není ti rozumět. 🙈

Kuk Vykuk
5. srpna • 19:25

Závist majitelů spalováků platící horentní sumy za litr benzínu že elektromobily mohou čerpat energii zadarmo evidentně dosahuje vrcholu. 😂

Petr
6. srpna • 11:36

Že je energie zadarmo si může myslet jenom nevzdělaný debil.

Kuk Vykuk
10. srpna • 2:17

Nevzdělaný debil nechápe že motoristé neplatí u Lidlu za energii nic a to co si dělá soukromá firma se svým majetkem, tak do toho je mu úplný houno. 😜😂

petr r. (petrumr)
6. srpna • 7:32

pěkný článek je https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/kia-ev6-re... ... tam už se začíná projevovat seladonství a nátura elektromobilistů, kteří se navzájem pomlátí.

miandys
10. srpna • 7:12

Klasika.Když vymizely všechny ty údajné "nedostatky" samotných elektromobilů, hateři hledají jiné cíle. Nově to budou pro změnu samotní řidiči elektromobilů :-)Aneb jak veřejně prezentovat vlastní hloupost co? Péťo? :-)Víš, všechny problémy lidstva jsou vždycky výhradně v lidech. To jsi fakt žádnou Ameriku neobjevil.

Kuk Vykuk
10. srpna • 2:13

Tak ještě že petroheadi se milujou a nemlátěj se. Ha ha ha. 😜😂🤣🙈
https://www.nasepraha.cz/ridici-se-poprali-kvuli-p... ...

Emkejx
5. srpna • 21:41

Energia zadarmo? Pokial by bola zo slnka alebo zpod zeme ok, ale i ta technika nieco stoji. V kazdom pripade preco by nemali platit?!

Kuk Vykuk
10. srpna • 2:10

Jo je to pro každýho zadarmo. Co si dělá soukroumá firma je její věc a tobě do toho nic není. 😜

Kuk Vykuk
5. srpna • 19:15

Ještě nikdy jsem neviděl nikoho tak rozhořčeně bojovat za to co si dělá komerční firma se svými službami na svém pozemku za svoje peníze. Závistivému autoru zřejme skončilo nabíjení zdarma do jeho elektromobilu a teď mu z toho tečou nervy a vylejvá si žluč. Bejt šéfredanktorem, tak ho na vteřinu vykopnu. Ha ha ha. :D

Q
5. srpna • 19:25

Tak ono byl spíše nadpis a článek pro to, aby web měl co největší návštěvnost. Jinak souhlas, je to soukromá firma působicí na neregulovaném trhu a kdyby si za nabíjení účtovala 30 Kč/kWh, je to čistě její věc.

Kuk Vykuk
5. srpna • 19:34

Takovou buranskou rétoriku neprovozuje ani osvědčenej dezinfobulvár Autokkotforum. 😂 Od tědka se můžou nazývat Autoburan revue. 🙈

petr r. (petrumr)
5. srpna • 20:40

není to tím, že lidl/kauf přesedlal na bmw, protože manažéři nechcou jezdit škoaudivw

Kuk Vykuk
5. srpna • 23:08

A spojitost je jaká?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
6. srpna • 6:12

česká media vždy vychvalují koncernová auta vw ag.

Kuk Vykuk
5. srpna • 19:08

Proč je autor článku tak zamindrákovanej? To co z něj vylezlo je naprostý pisálkovský dno. Nevím zda za to může přiliš alkoholu, drog nebo jenom vedro, ale autor by se líp uplatnil v Halo novinách nebo v některém propagandistickém plátku kremelských fašistů a ne v českých médiích.

Miroslav
5. srpna • 18:56

".. Určeny byly pro zákazníky, kteří je mohli zdarma využít během svých nákupů... "
No tak to musel vymyslet nejaky hnup. A co jineho jste cekali?

Miroslav
5. srpna • 18:54

".. Určeny byly pro zákazníky, kteří je mohli zdarma využít během svých nákupů..."
No tak to musel vymyslet nejaky hnup. A co jineho jste cekali?!

Petr
5. srpna • 18:18

V poradku. Mi taky nikdo nedolejva benzin do nadrze, kdyz si jdu nakoupit.

David
7. srpna • 10:29

Tak nebreč a kup si elektrické. Socko

Rejpal
7. srpna • 8:39

Pamatuji se, že v době, kdy stál benzín něco málo přes 20 korun, tak u Globusu či Albertu bylo tankování po ukázání účtenky o korunu nebo dvě levnější.

Pikus
6. srpna • 0:09

Jo, dokázal bych si na parkovišti v Lidlu představit benzín-boye, kterej by mi za ukázání účtenky nalil do nádrže tak 2-3 litry N95 :)

Marek
5. srpna • 17:40

Pro skutečné majetného člověka je nabíjení vozidla zdarma na úkor méně movitých nekomfortní a trapné a pod úroveň.
Tito pseudo movití jedinci naopak trpí patetickou potřebou dělat dojem tím na co vlastně nemají.. a dokazují to právě na místech jako je toto.
Politujte je..

Jig
6. srpna • 16:43

Ono je to povahou. Třeba u Babiše nikdo nepochybuje, že patří k nejmovitějším lidem u nás. Avšak historicky ukazuje, že po jakékoliv možné dotaci velmi rád skočil už jen z principu, aby mu to nevyfoukl někdo jiný.

petr r. (petrumr)
6. srpna • 18:00

on pro ty dotace skočil, aby se lidi měli dobře. U nás díky dotacím snížil nezaměstnanost v okrese o 8,4%.

Pavel F.
7. srpna • 10:38

Ne, on opravdu pro dotace neskočí, aby se měli lidi dobře. Že se sníží nezaměstnanost (já tomu ale nevěřím, že to má tento přímý efekt na nezaměstnanost) může být maximálně jeho vedlejší efekt. Ale není to primární důvod, proč po těch dotacích skáče.

petr r. (petrumr)
7. srpna • 13:57

když Babiš koupil zavřený podnik a otevřel díky dotacím pro 250 pracovníků dva provozy ve městě a v sousedním díky dotacím postavil líheň kuřat a zaměstnal další stovku zaměstnanců, kde vedlejší efekt byl, že tam znovu otevřeli tři restaurace a museli dát do jízdního řádu 6 nových spojů, zvětšili albert, museli přijmout prodavačky, otevřeli koupaliště po x rokách co bylo zavřeno pro vysokou nezaměstnanost, město dostalo finance na dětský hřiště. Tady si nikdo Babiše nevezme do huby, je to druhý Baťa. Proti Baťovi taky byli někteří co nenáviděly, že dal dělníkům bydlení, sportovní areál, obchodák a jídelnu a hlavně mhd-trolejbusy co nejezdili na sovětskou naftu.

Alf
5. srpna • 18:27

To co popisuješ je úroveň. Úroveň, které 9 z 10 majetných lidí nedosahuje. Peněz mají hromady, ale vychování nikde. Agresivita za volantem, chlubení se, kde s kým vyjebal, dluží všem řemeslníkům v okolí a je na to náležitě pyšný. Nezbývá než doufat, že s další generací přijde i to chování, snad.

TT
5. srpna • 17:39

Zrovna v Průhonicích nabíječku zvesela užívali dealeři nedalekého Nissanu a ještě se mi dealer chlubil, že služební Leaf nabíjí výhradně tam protože to je zdarma. Nedávno jsem zahlédl rodinku jak zaparkovala svůj e-tron na nabíječce Lidl a odešla na večeři do nedaleké Pumpy AB kde je přitom několik rychlo nabíječek přímo před restaurací...

Q
5. srpna • 16:24

Tak snad každému muselo být jasné, že "nabíjení zdarma" je pouze dočasná nabídka. Teď, když Evropu ovládla ideologie Green dealu, je i 7 Kč/kWh dobrá cena. Za pár let na to budeme vzpomínat.

Pavel F.
7. srpna • 10:35

Připomínáte mi rozhovor s Drábovou někdy kolem 2009, kdy taktéž cena elektřina vystartovala do výšin a když se jí ptali na cenu elektřiny v budoucnu, tak odpověděla: "Zapoměňte na to, že by elektřina byla někdy levnější..." a buch ho, do roka cena elektřina spadla skoro na nulu... :-D
Jelikož cenu prodané elektřiny na burze určuje nejdražší zdroj v prodaném mixu, počkal bych si na to, až Francie opět zprovozní svých 50 % kapacit jaderek, které má nyní buď v poruše nebo odstávce...

JK
5. srpna • 13:36

Že autorevue není bůh ví jaká novinařina tak nějak berem, ale poslední dobou to začíná připomínat facebookpage SPD a podobných. Vy za něco kandidujete, že jedete takhle nízkou rétoriku poslední dobou? Díky

Jiřík
5. srpna • 16:17

Ty jsi typický osel, co hltá Seznam a iDnes, které se otírají o jedinou stranu, hájící zájmy ČR, a ne EU a USA.Pro takové duševní prosťáčky jsou tahle média určena. A ještě z těch zvratků máte pocit, že "něco víte". Raději mlč, a neukazuj svůj nízký intelekt...

Jen zírám
5. srpna • 17:10

Ohledně tebe mi vadí pouze jedna věc. Že se ti musím prostřednictvím daní skládat na tvou životní úroveň. Naštěstí firmy mají velké možnosti daňové optimalizace, tak ne zas tak moc. Kdyby snad někdy SPD vyhrálo volby, zvedám kotvy, tím jsem si jist.

Jiřík
5. srpna • 17:44

Hlupáčku, nikdy jsem nebyl příjemcem jakékoliv dávky.To je vidět, co z vás média vychovala za povrchní idioty

petr r. (petrumr)
7. srpna • 13:44

ty si tedy ještě ve zkumavce, po porodu nejsi, školák taky nejsi, student ne a ani důchodce................nebo nejsi občan české republiky....

homer
6. srpna • 21:55

Tvý rodiče neměli přídavky, nechodil jsi do mateřské školky zadarmo, obědy ve škole nebyly za pár korun, atd? To vsechno jsou davky na který se ti složili ostatní.

Petr
6. srpna • 6:07

Někdo je povrchní idiot z médií, jiný hluboký idiot sám od sebe...

Pavel
5. srpna • 17:07

Gratuluji, Vy intelekte, SPD háji nějaké jiné zájmy než svého guru? Nemyslím si, Vás komentář je stejně hloupý jako je útočný.

David
7. srpna • 10:28

Ale SPD už se nejmenuje SPD. Nyní se jmenuje SSPD a jejich předseda už ní předseda, ale velký vůdce a fuhrer.

Jig
5. srpna • 13:44

Přesně tak. A zvláště úsměvné je, když zdejší novinářská "pakáž" primárně kouká kde na jaké akci se nažrat zadarmo, a pak útočí na jinou "pakáž" že využila a zneužila nabídky nabíjení v lidlu. (ostatně v tom Lidlu, který když stavěl pobočky tak kácel co šlo, hlava nehlava, a teď se v reklamách prsí jak sázej stromy v lese)

Mamlasman
5. srpna • 13:10

To bude jen výmluva. Kdyby chtěli, určitě by to nějak vymysleli.

jhamil
5. srpna • 12:13

Upřímně - nejlevnější nové elektro-auto stojí pomalu 500 000. takže žádný z majitelů nebude sociální případ. Lidl tuto možnost nabídl, tak ji zákazníci prostě využili. Nakupovat jezdí všichni. takže to byl prostě benefit pro majitele. Ve Valašských Kloboukách je nabíječka už rok, auta tam nabíjí docela často. Když nabíječku zprovoznili, tak zároveň zase uvedli do provozu závoru, která umožňuje vjezd. Bezplatné parkování bylo 90 minut. Vjezd k závoře není zrovna ideální, takže pro zlost. To že to Lidl zpoplatnil se nedivím, loni cena elektřiny 2 koruny, momentální cena na burze 10 korun. Při dnešních cenách energií, nelze očekávat že někdo bude poskytovat nabíjení zdarma. O tankování grátis jsem ještě neslyšel.

Jan K
5. srpna • 9:52

Vše co je zadarmo je špatně a hlavně to není zadarmo a někdo to musí zaplatit , časem nějaký potřební i s autem za Mega toho začnou zneužívat - ještě tak nějaká sleva pro zákazníky ale ne zadarmo a nebo nabíjení na 30 min .
To jsou pak články jak jsem Teslou dojel do Řecka za 499,-

Moik
5. srpna • 11:54

Budete ochoten platit za parkování u Lidlu třeba 100Kč paušálně? Pochybuju, že skutečné náklad na parkoviště budou nižší.

Tom
5. srpna • 12:29

Spatny priklad. Jsou Lidly s placenymi / zavrenymi parkovisti, kde je hodina zdarma. Ale.hlavne tu vyhodu ma kazdy, kdo tam prijede, je jedno jestli na motorce, aute s dieselem, benzinem, elektro. Ale nevsiml jsem si, ze by meli i tankovaci pistole s benzinem a naftou zdarma. To by byl spravny priklad. A tu elektrinu mu zaplati vsichni zakaznici.

David
6. srpna • 19:09

Důvod proč není u Lidlu čs Diesel a Benzín je proto, že jsi neuvěřitelný kok.t.
Nic jiného v tom normální inteligentní člověk nehledá. Slovo ochrana ovzduší a přírody je některým lidem naprosto cizí. Stačí se podívat na petlahve v příkopech. Přitom v každé obci je žlutý kontejner kam to vyhodit.
Jo češi národ doktorů, právníků, virologie a odborníků na Ukrajinu . Všichni mají "ten internet" a všichni všechno znají!!!

Mirek
6. srpna • 21:47

Jestli je tady někdo neuvěřitelný... tak asi ty. V naši republice je 54% elektrické energie vyrobeno z fosilních paliv a o čistotě výroby a provozu elektroaut se dá velice úspěšně pochybovat. https://1url.cz/krN9o...
A pokud pokládáš pomyslné rovnítko mezi nepořádkem, který dělají lidé a asi řidiči s auty se spalovacími motory, tak to už je na pováženou. V opačném případě nechápu, proč to do toho zatahuješ.
A Německo končí s podporou elektromobilů, teď se ukáže, jak jsou všichni ochotní na elektromobilitu přecházet a za své. Stále to však budou ještě dotovat automobilky prostřednictvím "spalovacích" aut.

Kuk Vykuk
5. srpna • 23:05

Špatný příklad, je tam hodina ZDARMA. Tam zaplatí tak max 5 % lidí ani ne.

Moik
5. srpna • 21:45

Co pěší? Opravdu to neni pro všechny.

Goes
5. srpna • 12:12

Hloupy priklad s vyjadrenim ceny. Elektrina se spotrebuje a neni. Parkoviste zustava a cim vice lidi dojede a odjede tim vice se budou naklwdy na jedno zaparkovani snizovat.

Rejpal
6. srpna • 7:39

To jedno parkovací stání může tu prodejnu v okresním městě stát tak 25 - 30000 ročně.
Když má ta prodejna otevřeno 10 hodin a to parkoviště je plné v průměru z 50%, pak hodina parkování dá nějakých 10 korun na jedno místo.
To parkovací místo se v čase opotřebovává a je třeba pravidelná údržba, tudíž ta roční cena je mnohem bližší realitě, než výpočet na základě pořizovací ceny.

Moik
5. srpna • 21:46

Jakoze parkovani zdarma snizuje naklady na jedno zaparkování...bravo

Alf
5. srpna • 9:03

Článek asi pravdivý, ale rétorika jak z Rudého práva.

Jirka B
8. srpna • 22:58

Však taky ty pijavice v milionových autech jsou komunisti nebo spíše už jejich dětičky v druhé a třetí generaci, kteří už z komunismu znají jen to druhé (brát si cokoli podle svých potřeb).

Marty
5. srpna • 9:36

Ameriku hrůzu jímá, všechno vlastní Rudá Čína

k22
5. srpna • 9:05

Pořád lepší než hlát jako RP s rétorikou profesora politologie..

Pikus
5. srpna • 9:02

Jo, v Průhonicích by mohli vyprávět co jim tam jezfi za vychcanky a hned vedle placené dobíjení prázdno. Někdy to bylo až tak absurdní, že když lidl mě zavřeno pro rekonstrukci i to parkoviště, tak se jim tam snazili jet ty zatarasy kvůli dobití zadarmo.Lidi si nic 'zadarmo' nezaslouží.

Alf
5. srpna • 9:08

V zimě jezdím občas do sauny. Vstup na osobu zhruba 400. U sauny je malé parkoviště zdarma a pak parkovací dům. Ale platí se cca 40 kč. Skoro každý tam v zimě s autem za mega a více čeká s nastartovaným motorem a číhá na místo zdarma. Někdo vydrží čekat 5min, někdo i 15min. Toť náš národ.

Q
5. srpna • 16:21

To, že někdo přijel s autem "za mega a více" nutně neznamená, že je bohatý. Zejména v Praze jezdí hodně lidí autem, co nafasujou v práci a soukromé využití je stojí méně, než když si důchodce koupí Dacii.

Arcturus
5. srpna • 16:29

Neznám nikoho, kdo by měl služební auto za mega a více a současně v té stejné firmě pracoval za míň jak 50k.... Za to znám hromadu lidí co mají služební fabie a octavie a pracují za 20-30k...

Q
5. srpna • 19:27

Jako v Praze to tak asi bude, to máte pravdu.
Jenže zas vše je relativní. Je někdo, kdo vydělává 60 hrubého v Praze, bohatý? Vždyť si za celý život nevydělá ani na garsonku.

brk77
5. srpna • 18:14

Pokud to firma dělá poctivě, tak kdo má malý plat, tak typicky ani drahé auto pro soukromé účely moc nechce. Průměrný plat 38 hrubého znamená 30 690 Kč čistého. Ten, kdo má firemní auto i pro soukromé účely, tak se mu ovšem počítají odvody jako by měl v hrubém měsíčně o jedno procento pořizovací ceny auta vyšší plat, takže čistého na výplatu dostane 28 090. To je 2 600 měsíčně za to, že to auto má k dispozici. U Fabie za 400 by dostal 29 650 čistého. To je za mě s takovým platem rozumnější volba.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Q
5. srpna • 19:31

Ano, správný výpočet.
Ale na druhou stranu, z hlediska firmy a zaměstnance je i tak výhodnější, když firma dá zaměstnanci k dispozici auto, než aby mu musela zvýšit hrubou mzdu a on si to auto koupi. Na západ od našich hranic se za využivání firemního auta pro soukromé účely platí daňovému úřadu mnohem vyšší peníze.

Abox
6. srpna • 8:09

A pak se každý diví, že není kde parkovat. Svoje si šetří a se služebním zabere další místo.

brk77
5. srpna • 16:04

Dneska už je víceméně každé nové slušnější auto za mega a více. :-/

Ota
5. srpna • 12:44

na druhou stranu, kdyby prolejvali hrdlo a kourili o106, asi by to auto za mega nemeli

Dan
5. srpna • 14:45

Milná domněnka, i tak by je měli. Jen někteří by si jen z principu nechali za korunu i koleno vrtat.

Pikus
5. srpna • 9:40

Jo, to úplně vidim...a pak tam ještě caruji s multisportkou a hlídají si minuty, aby he to náhodou nestalo o 10 korun víc.

stealth01
5. srpna • 7:51

Takže důvodem jsou pijavice? Nic takového v článku není. Je to oficiální vyjádření ze strany Lidlu? Protože já tam vidím fotku EQC za 1,6 a ne elektromobily za miliony.
Jinak k cenám, proč bych měl nabíjet za 6,90 za kWh na DC 50 kW, když Ionity 350 kW mám za 6,30?

Robert
13. srpna • 11:52

Ahoj pořáď jak na tarif 6.30/kw??..dik R.

Thomas
7. srpna • 16:58

ty dlouhej zmrde vypadni odsud na svůj vlhlkej elekrobloggg

petr r. (petrumr)
5. srpna • 16:24

nechci rýpat, ale nedotuje tu elektřinu babička a dědeček co si nemůžou dovolit ani vnukovi koupit nanuk?

Kuk Vykuk
5. srpna • 19:12

Myslíš tu elektřinu kterou platí Lidl? A jak to sponzorují dědeček s babičkou? Asi totální blbost že? :))) Koukám že vedro ti v hlavě udělalo poněkud guláš.

petr r. (petrumr)
5. srpna • 20:32

joo je to tak, elektriku nedotuje babička s dědečkem co chodí nakupovat do kauflandu, ale německá vláda platí elektriku v kauflandu i lidlu v celé evropě, Dieter Schwarz přeci je podnikatel a nebude náklady prodejen dávat do zboží.

Kuk Vykuk
5. srpna • 23:00

Zdroj?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
6. srpna • 6:10

vydělávals sis někdy sám? Nebo ty si fakty myslíš, že podnikatel dělá někde ještě ve fabrice a z té výplaty platí seladonům a vyžírkám provoz bateriového auta?

Adam
7. srpna • 13:56

Já teda nevím, ale mistr " petr r. " zjevně trpí sindromem čecháčství tzv já nemám nic jsem nula ve fabrice ve škole jsem nic neuměl a tak všichni , kterým se daří vydělávají miliony a jsou chytří tak jsou seladoni a vyžírky"
Mistře já makám rukama od roku 92. Nejsem podnikal. Jsem celý život zaměstnanec a makám rukama. Vydělám šetřím nehulím nechlastám po hospodách. Vlastním Hyundai Kona. Ojeté
3 roky dovoz z Německa. Za cenu Dustera. Za cenu nové prázdné Fabie bez motoru. Na auto jsem si tvrdě vydělal. Nemám opěrák ani úvěr. Co mě na to řekneš teď?
Opravdu si myslíš, že mít auto na elektriku je záležitost pouze bohatých lidí? Ne to jen ty pitomec, jako ty závidí.Každý není nula, jako ty!

petr r. (petrumr)
7. srpna • 15:40

Ty máš auto v ceně DUSTER? A chodíš na diskuze? Snad máš chodit na nějaký sockoidní fora, ale až se uklidníš, tak napiš, kde závidím, že někdo má elektromobil. napsal jsem, že zdarma nabíjí seladoni a jestli se řadíš k seladonům, tak chudáci v tvém okolí i tady na diskuzích.

Kuk Vykuk
27. srpna • 0:11

Nikoho nezajímá tvoje vokecávání, dej sem zdroj svýho tvrzení nebo si ty žvásty nabouchej do zadele. 😜

Goes
5. srpna • 10:46

Proc lzes? Porad tvrdis ze mas nabijeni zdarma.

Zelí
5. srpna • 8:13

Oslotron. Nic jste nepochopil, Ionity 350kw za 6,30 je tatáž průhonická vychcanost jako v Lidlu zadarmo. Protože výkon 350kw on demand by měl stát reálně nejméně 63 Kč za kwh.

Kankunen
5. srpna • 7:45

Blbý kdo dává, ještě blbější kdo nebere. Přece je blbost nabíjet zadara.

Tom
5. srpna • 7:34

V poradku. Odebiraji proud, zaplati za nej. Spise jsem nechapal to dobijeni zdarma.

k.ik
5. srpna • 19:39

někdy je to podmínka pro dotace

Tom
5. srpna • 7:45

Dobíjení zdarma je jen marketing.
Pokuď si koupíte elektro, nebo plug-in auto a chcete jít na nákup, tak kam byste jel? Tesco, Albert... Nebo Lidl, kde si nabijete auto zdarma? Já bych měl jasno a určitě bych zamířil k Lidlu.

Moik
5. srpna • 11:56

Stejně jako parkování zdarma. Zajímavé, že zpoplatnění parkoviště u Lidlu si nikdo nedovede představit a vedlo by jistě k uzavření dané pobočky...i když to parkoviště samozřejmě zdarma není.

petr r. (petrumr)
5. srpna • 16:21

U nás je závora a u kaufu bude taky. V albertu též, mají tam kamery které načtou spz a tedy je to aji dobré aby tam nikdo ingognito nejezdil.

Tom
5. srpna • 12:18

Proc? V exponovanych mistech maji zavory a hodinu zdarma. Pak se plati.

Moik
5. srpna • 21:44

Jestli parkování nebo nabíjení... Jaky je v tom rozdíl?

Georg
5. srpna • 11:22

Kolega ,propagátor elektroaut si svoje autíčko veselé nabijí u našeho Kauflandu, zdarma. Má v mobilu aplikaci a jak je nabito skočí na elektrokolobajdu a autíčko si odveze. Jo, a bydlí v paneláku

stealth01
5. srpna • 7:47

Otázka je, jestli bude volno a další věc, je tam jen extrémně pomalá 50 kW DC.

k22
5. srpna • 9:03

Aspoň toho víc nakoupíš ne...

jogurt
5. srpna • 21:05

Stejně to po 40 min vypnulo. Můj jediný důvod, proč jsem dosud jezdil nakupovat atrapy potravin do Lidlu byl ten, že jsem během nákupu něco málo nabil. Tržba = odměna za nabíjení. Teď ten důvod nebude, tedy ty atrapy nebudu nakupovat. Makro a Albert se mohou těšit na víc mých penízků.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
9. srpna • 18:14

jo makro když máš koupit půl kila něčeho na gril je jak stvořený. Přiznej barvu, že z makra jedeš nakoupit do albertu na zítřek, protože v makru chodíš od ochutnávky k předváděčce.

Uzivateljogurtjehlupak
7. srpna • 8:35

Jogurte, prober se. Víš, aby jsi dobíjel, tak potřebuješ auto?
Podle toho, co píšeš za kraviny, se ještě učíš básničky na základce.

jura
6. srpna • 11:18

tobě se ten nick hodí protože tam máš místo mozku opravdu jogurt

Pikus
6. srpna • 0:05

Jo, takovýhle zákazníci jim určitě budou chybět, snad kvůli tomu pokladní a manager prodejny neprobreci celý víkend.

Steeve
6. srpna • 4:38

Stejně kupuje jen jogurty...

Hasič
6. srpna • 8:54

Jeden jogurt a 2 max 3 rohlíky, hlavně že má EV. Znám jednoho takového . Jsem zvědavý jestli si na zimu koupí zimáky, nebo bude opět šetřit... 😀

Anawarr
5. srpna • 7:32

Mohli by v Liedlu zavést věrnostní karty s body na dobíjení. To by by mohlo být pro důchodce přilepšení, taková Kryptoměna 😉

Mirek
6. srpna • 13:15

Súhlasím.

jura
6. srpna • 11:15

přečti si napřed řádně článek a pak tu syp svoje moudrá chytrolíne

brk77
5. srpna • 16:01

K těm důchodcům. Řekl bych, že se nám tady rozmáhá takový nešvar. Napříč obchodními řetězci dochází k transformaci, kdy čím dál víc zboží v akci přestává být pro všechny, ale jen pro majitele různých věrnostních karet, aplikací a podobně. On ten cenový rozdíl často není malý, takže ono se to asi znatelněji rozšíří mezí širší spektrum uživatelů. Obzvlášť při současný cenách.

jogurt
5. srpna • 21:15

Tak on je to asi takhle: Globus= absurdně přepálené ceny, mizerná zelenina, mizerné ovoce, maso pajcované vodou. Tesco= Babišovy dobroty. LIDL= předražený šunt. Kaufland= větší Lidl.
Albert jak kdy a jak kde, někdy to jde, jindy tragéde. Co zbylo? Vietnamci a Makro.... vítejte v Česku.
Vyhrává ten,kdo má blízko do D a PL.

Michal
5. srpna • 22:42

V Lidlu nakoupíš kvalitně, nemel sračky. Z Alberta bych blil.

Pavel
7. srpna • 8:00

Lidl je šunt a blaf. Hadry mezi žrádlem. Jak někde na tržnici. V albertu je většinou vše, tak si člověk vyberte.

Aleš
6. srpna • 17:52

Bejvávalo!!!!!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lidl fuj
6. srpna • 18:02

Přesně tak. Před lety, když začaly reklamy s Paulusem a Ihňačákem, to byli na vrcholu. Od té doby se složení jejich privátních značek dost změnilo a nejde tam pozřít vůbec nic. Nechápu, jak si tam může v tom hnoji někdo nakoupit. Vždyť je to opravdu hnusné.

Petr
6. srpna • 5:58

Vidíte, a já to mám naopak: Lidl v nouzi a v době různých speciálních týdnů (řecký, britský, španělský...), Hypermarket Albert pravidelně...

Jarkovský
5. srpna • 23:23

Mele se obilí.

VK
5. srpna • 9:56

A že tam těch důchodců v elektro za 1M+ jezdí

Mamlasman
5. srpna • 13:07

Kdyby to bylo obchodovatelné....

Doporučujeme

Články odjinud