Bezpečnostní prvek budoucnosti: noční vidění

Přestože některé automobilky již nabízejí tzv. noční vidění pro své vozy, jejich kvalita, účinost a přinos jsou prozatím velmi malé. Bezpečnostní specialista, společnost Autoliv, však nyní vyvíjí systém nočního vidění, který má přinést velký pokrok. Bližší specifikace samozřejmě tají, prohlásila ovšem, že systém bude založen na infra kameře, která bude schopna vidět až na 300 metrů. To je již dostatečná vzdálenost, aby daný systém našel uplatnění i v automobilech, které jezdí v řádu desítek metrů za sekundu. Dle informací bude kamera a celý systém natolik kvalitní, že obraz, jenž se následně na displeji zobrazí bude dostačovat k řízení a orientaci bez nutnosti použití světel. Inu, uvidíme, i přes stále se zvyšující účinnost světlometů je jízda v noci stále o poznání náročnější než ve dne, podobný systém by mohl řidičům značně ulehčit.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků