Bezpečnější čínský Landwind opět směřuje do Evropy

21 komentářů

Petr Maleňák
6. dubna • 9:22

Osobně si myslím že i v čině dokáží udělat kvalitní zbočí (dělají v různých třídách jakosti jen otázka v jaké to odběratel chce), osobně jsem tam byl a lidé tam jsou pracovití, rychlí a kreativní a snad i to je důvod proč se tam výroba přesunula tyto faktory a ještě k tomu levná pracovní síla vytvořila zájem o jejich produkty, je ale si potřeba uvědomit že s každý koupi jejich výrobku jest podpora jejich ekonomiky a tím i prohloubení finanční krize.. Tod můj názor, když mám na výběr kupuji české zboží pak japonské a nebo německé..

Petr Maleňák
6. dubna • 9:21

Osobně si myslím že i v čině dokáží udělat kvalitní zbočí (dělají v různých třídách jakosti jen otázka v jaké to odběratel chce), osobně jsem tam byl a lidé tam jsou pracovití, rychlí a kreativní a snad i to je důvod proč se tam výroba přesunula tyto faktory a ještě k tomu levná pracovní síla vytvořila zájem o jejich produkty, je ale si potřeba uvědomit že s každý koupi jejich výrobku jest podpora jejich ekonomiky a tím i prohloubení finanční krize.. Tod můj názor, když mám na výběr kupuji české zboží pak japonské a nebo německé..

furgon
22. března • 12:53

vynecham bezpecnost a chci videt, za kolik se budou tyhle cinsky strepy prodavat z druhy ruky. Po dvou letch provozu to tipuju na 1/3 porizovaci ceny. Uz jenom proto si spousta lidiu od koupe upusti.. 

a
22. března • 9:11

vys*ali sa na zakaznikov, tak ja teraz dufam ze ti sa teraz vyse*ru na nich. ja by som si uz auto od nich nekupil

tuky
22. března • 5:17

Made in China v znameni kvality...uz to vidim

ACE.
22. března • 10:57

Před 10-15 lety se to samé říkalo o korejcích, před 30 o japoncích....

Mac2
22. března • 11:19

Ano. Ale Japonci nejsou Číňani. Japonci mají mnohem delší průmyslovou tradici. Japonci mají momentálně nejvyspělejší zpracování kovů na světě. Vynikající strojírenství už asi 80 let. A jsou pečliví, nic neodfláknou. Mentalita a hrdost jim brání dělat vědomě vyložené šmejdy. Číňan je pracovitý a nenáročný, ale na kvalitu absolutně nehledí. Je mu to úplně jedno.

Brouk
23. března • 14:23

Vy se tady bavite na urovni 19. stoleti, jako kdyby cinani vyrabeli vyrobky doma v dilne po jednom kuse. Dale, hazite miliardu 300 milionu lidi do jednoho pytle. To je uplne detinske plkani co tady predvadite...jestli cinani to ci ono umi nebo neumi. Si uvedomte, ze jsme ve 21. stoleti. Firmy v cine, nebo kdekoli jinde na svete muzou delat bud smejdy, dobre, nebo i vysoce kvalitni vyrobky. Zalezi jen na tom, jak se rozhodnou. To ze v cine vyrabi nekvalitni vyrobky je proto, ze zaplnuji diru v trhu a MY jim to kupujeme.

Mac2
23. března • 18:31

Tady nejde o třeba BMW vyráběné v Číně. To si BMW pohlídá. Tady jde o původní Čínské vozy. A tady je kámen úrazu. Oni si při návrhu auta ani při jeho výrobě nebudou nic dělat ze Západních standardů kvality.

koffr
22. března • 11:43

Před 10-15 lety se to samé říkalo o korejcích, před 30 o japoncích....

bohous
22. března • 14:12

jenze tech cinanu je zhruba o nulu vic a tak jaksi nemaji duvod se nekomu prizpusobovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
furgon
22. března • 21:37

Cinan ma jinou mentalitu nez Japonci a Korejci. Hosi nejsem rasista, pro me cikan jako cernoch.

koffr
23. března • 11:50

to je ale TVOJE osobní selhání, nevim proc nas s tim obtezujes ...

dodo
22. března • 8:43

Kupili sme si krovinorez Stihl, a ked sme ho cistili made in China, uhlovu brusku BOSCH, zvnutra Made in China, tricko a sortky O NEIL, Made in China.
Ja nemam paranoju, no ak vyrobcovia chcu zvysit svoj zisk a prestahuju vyrobu do Ciny a mna vyhodia z prace tak aj ja mam pravo vydrbat sa na ich vyrobok a kupit si lacnejsi vyrobok z Ciny. Viem, je to cesta do pekla, pretoze ked sa dvaja biju vyhrava treti, Cinan.
Ospravedlnujem sa ze som mimo temy a ze moj prispevok sa netyka aut.

hjk
22. března • 7:08

Takové podpásové útoky ADACů a hlavně německých médií jenom pomůžou číňanům zlepšit se.
Kromě toho to píšu na klávesnici, monitoru, počítači a myši made in china (samsung, mitsubishi,.., logitech), a na kvalitu si nemůžu stěžovat.

Dusan
22. března • 19:10

Nevidim nic podpasoveho na tom, ze nekdo upozorni a testem prokaze, ze auto planovane pro prodej na nasem trhu je vrazedna past pro ty kdo budou sedet uvnitr.

Radek Ondrášík
22. března • 19:41

Na tom skutečně není nic podpásového, ovšem podpásové je, když se testuje verzke, která se v EU neprodává a nemá bezpečnostní výbavu a výztuhy jako verze určená pro EU a tento výsledek se pak vypublikuje jako test evropské verze.

Dusan
22. března • 20:47

Ale ADAC preci nikdy netvrdil, ze je to test evropske verze. Jenom ze se planuje dovoz tohoto vozidla a ze crash test nedopadl moc dobre. Nikde tam nebylo ani slovo o nejake evropske ci neevropske verzi. Ono ani nemohlo, protoze v dobe testu zadna "evropska" verze ani neexistovala, podle vseho to vypada ze vznikla az jako nasledek tohohle propadaku. Nemluve o tom, ze ten test dopadl tak priserne, ze nejake vyztuhy nebo bezpecnostni vybava to tezko zachrani. Zakladnim problemem byla nedostatecna pevnost karoserie jako takove a to je zalezitost konstrukcni tezko resitelna.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
22. března • 21:51

Toto není zcela pravda. V době, kdy ADAC prováděl test, se tento vůz již prodával v některých zemích EU a to s klasickou homologací a prošel klasickými crash testy. Tento vůz, který byl určen pro EU a v době testování ADACu se již prodával byl vybaven prvky, které zvětšovaly bezpečnost a Landwind prošel legitimním homologačním procesem, jehož součástí je i crash test. V tomto testu prošel, byť to nebyl žádný zázrak. Vůz, který ADAC testoval byla čínská verze bez výztuh, které měl Landwind v prodejích v zemích EU, takže výsledek tohoto testu je velmi zavádějíci a nepravdivý.

Každopádně ani verze s výztuhami není žádný bezpečnostní zázrak, ovšem také to není žádná tragédie. Stále jsou vozy, které i v roce 2006 dosáhly v EuroNCAP testech výsledků, jakých dosahovaly vozy před pěti lety. Landwind by se zařadil zhruba mezi 3hv. vozy, což sice není žádný zázrak, ale není to také taková tragédie, jak se ADAC snažil ukázat.

Dusan
23. března • 16:07

Dve poznamky:

a) prestante uz konecne neustale omylat, ze Landwind prosel EU homologacnimi crash testy. Ty jsou nezmeneny uz velice dlouho a dokaze jimi projit uplne cokoliv. Jsou zcela minimalisticke a jejich vypovidaci hodnota je nulova.

b) Landwind by nedostal tri hvezdicky ani v kreci. Nebyl sice standardne testovan, ale z toho ADAC videa je zrejme, ze doslo k totalni destrukci karoserie, nefunkcnosti airbagu ridice (ktery vicemene minul hlavu) a predni kolo skoncilo skoro v kufru. Proti tomuhle je trihvezdickova Alfa 147 neznicitelny korab silnic.

A kdyz byl zverejnen ten test tak se Landwind jeste nikde neprodaval, proto musel ADAC dovezt zkusebni kousek z Asie. Teprve se mluvilo o zahajeni prodeju tusim v Holandsku.

Mac2
22. března • 7:47

No jo, ale zkus udělat crash test klávesnice nebo monitoru. Určitě by nezískaly ani jednu hvězdičku .
A teď vážně. Auto je něco jiného. U elektroniky je důležitý vnitřek, přitom integrované obvody se dělají jistým standartním postupem a nejde to moc ošidit, protože by nefungovaly. Naopak u auta je zásadní kvalita materiálu. Není problém udělat auto, které vypadá a funguje stejně jako vzor, ale jeho pevnost je třetinová. Stačí se podívat na čínské nože či nářadí. Prostě ošizený materiál. 

Doporučujeme

Články odjinud