Když v loňském roce provedla německá organizace ADAC crash test čínského Landwindu s hrozným výsledkem, téměř všichni v Evropě měli za to, že se jedná o životu nebezpečné auto. I když se poté ukázalo, že ADAC testoval vůz, který nebyl určen pro evropský trh a nebyl vybaven bezpečnostní výbavou (celý článek), kterou vozy homologované pro evropské silnice mají, jeho prodeje se propadly na nulu. Čínský výrobce a výhradní importér vozů Landwind z Nizozemí se ale nevzdali a chystají opětovný návrat tohoto modelu, který se stal tak slavným hlavně kvůli zmíněnému skandálu. Přestože již minulá verze Landwindu splnila všechny předpisy, které požaduje Evropská Unie, bude vůz nyní vybaven dalšími bezpečnostními prvky a také úpravou karosérie, podvozku a deformačních zón, což má přinést další zlepšení bezpečnosti. Ta sice nebyla nejsilnější stránkou tohoto vozu, ovšem dosahovala úrovně, kterou EU požadovala. Čínský výrobce současně s obnovenou premiérou přinese i nový naftový motor z produkce VM Motori s filtrem pevných částic, který pochopitelně plní emisní normu Euro IV.