Bezpečnější čínský Landwind opět směřuje do Evropy

Když v loňském roce provedla německá organizace ADAC crash test čínského Landwindu s hrozným výsledkem, téměř všichni v Evropě měli za to, že se jedná o životu nebezpečné auto. I když se poté ukázalo, že ADAC testoval vůz, který nebyl určen pro evropský trh a nebyl vybaven bezpečnostní výbavou (celý článek), kterou vozy homologované pro evropské silnice mají, jeho prodeje se propadly na nulu. Čínský výrobce a výhradní importér vozů Landwind z Nizozemí se ale nevzdali a chystají opětovný návrat tohoto modelu, který se stal tak slavným hlavně kvůli zmíněnému skandálu. Přestože již minulá verze Landwindu splnila všechny předpisy, které požaduje Evropská Unie, bude vůz nyní vybaven dalšími bezpečnostními prvky a také úpravou karosérie, podvozku a deformačních zón, což má přinést další zlepšení bezpečnosti. Ta sice nebyla nejsilnější stránkou tohoto vozu, ovšem dosahovala úrovně, kterou EU požadovala. Čínský výrobce současně s obnovenou premiérou přinese i nový naftový motor z produkce VM Motori s filtrem pevných částic, který pochopitelně plní emisní normu Euro IV.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků