Běžný den na Ringu? Driftující Škoda 110 R nebo nehoda Hyundai i30 N

Ať už jedete po okruhu, stojíte za plotem nebo jen sledujete videa na YouTube, Nürburgring nenudí. Při nedávných veřejných jízdách navíc na Nordschleife zůstala další zajímavá česká stopa.

Severní smyčka Nürburgringu je téměř nepřekonatelným zdrojem automobilové zábavy, a to nemusíte sledovat pouze smečku profesionálních závodníků, jak se snaží zdolat téměř jedenadvacetikilometrový okruh v co nejlepším čase. Nemalou porci legrace skýtají také pravidelné jízdy pro veřejnost, i když tedy pravdou je, že jak pro koho.

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Co všechno se dá zažít a vidět během jednoho jediného dne, krásně dokumentuje několikaminutový čerstvý sestřih z 10. června, který nás zaujal tím, co se objeví hned v úvodu tohoto snímku. Škodovky jezdí na Nordschleife docela pravidelně, nejsou zde ničím výjimečným, ale opravdu se nestává často, aby zdejší asfalt hostil auta jako je 110 R Coupé, navíc na českých značkách.

Z těch pár průjezdů vás asi mrazit nebude, auto nejede na hranici života a smrti, každopádně patrné jsou minimálně dvě věci. Majitel má svůj stroj docela v ruce, a když „eRku“ několikrát lehce ustřelí záď a řidič ji srovnává, je vidět, že to nedělá poprvé. Druhý detail se týká faktu, že to ani zdaleka nebude sériová 110 R, a tím nemáme na mysli pouze jiná kola či snížený podvozek.

Nové Porsche 911 GT3 RS prolétlo Nürburgring za 6:56,4 min.

Nové Porsche 911 GT3 RS prolétlo Nürburgring za 6:56,4 min.

Také další záběry ukazují, jak může být pod hradem Nürburg živo. V krátkém časovém sledu projede vláček několika aut s balónky připomínající narozeniny jednoho člena „klanu“, nechybí Mercedes-AMG GT-R řidičské akademie, nová Alpine A110, naštěstí lehká nehoda nového Hyundai i30 N se Subaru WRX STi, především ale pozoruhodně dost aut na českých registračních číslech. Však se na to podívejte sami…

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků