Server Car Throttle se rozhodl spočítat, na kolik peněz může řidiče vyjít, když svůj vůz nezvládne a nabourá do svodidel. Modelový příklad uvádí ztrátu kontroly nad řízením v rychlé zatáčce a broušení svodidel o délce dvaceti metrů. A tady to začíná. Příjezd týmu, který po vás škodu opraví stojí 150 až 200 eur (4000 až 5400 Kč).

Server Car Throttle se rozhodl spočítat, na kolik peněz může řidiče vyjít, když svůj vůz nezvládne a nabourá do svodidel. Modelový příklad uvádí ztrátu kontroly nad řízením v rychlé zatáčce a broušení svodidel o délce dvaceti metrů. A tady to začíná. Příjezd týmu, který po vás škodu opraví stojí 150 až 200 eur (4000 až 5400 Kč).

Pokud by se tyto vozy potkaly s automobily splňující dosavadní limit, zejména ve stoupání mezi zatáčkami Bergwerk, kde se stala ona tragická nehoda, by byl rozdíl rychlostí nebezpečný.

Pokud by se tyto vozy potkaly s automobily splňující dosavadní limit, zejména ve stoupání mezi zatáčkami Bergwerk, kde se stala ona tragická nehoda, by byl rozdíl rychlostí nebezpečný.

To se bohužel loni v říjnu stalo osudným 34letému Nikolovi Koprivicovi v Mazdě MX-5, který v zatáčce Bergwerk trefil stojící servisní vůz, jež likvidoval únik kapalin z jiného „turistického“ auta.

To se bohužel loni v říjnu stalo osudným 34letému Nikolovi Koprivicovi v Mazdě MX-5, který v zatáčce Bergwerk trefil stojící servisní vůz, jež likvidoval únik kapalin z jiného „turistického“ auta.

V rámci turistických jízd (touristenfahrten) můžete za poplatek 30-35 eur, v závislosti na dni v týdnu, zdolat přibližně 20kilometrůvý okruh ve vlastním silničním voze.

V rámci turistických jízd (touristenfahrten) můžete za poplatek 30-35 eur, v závislosti na dni v týdnu, zdolat přibližně 20kilometrůvý okruh ve vlastním silničním voze.

Server Car Throttle se rozhodl spočítat, na kolik peněz může řidiče vyjít, když svůj vůz nezvládne a nabourá do svodidel. Modelový příklad uvádí ztrátu kontroly nad řízením v rychlé zatáčce a broušení svodidel o délce dvaceti metrů. A tady to začíná. Příjezd týmu, který po vás škodu opraví stojí 150 až 200 eur (4000 až 5400 Kč).
Pokud by se tyto vozy potkaly s automobily splňující dosavadní limit, zejména ve stoupání mezi zatáčkami Bergwerk, kde se stala ona tragická nehoda, by byl rozdíl rychlostí nebezpečný.
To se bohužel loni v říjnu stalo osudným 34letému Nikolovi Koprivicovi v Mazdě MX-5, který v zatáčce Bergwerk trefil stojící servisní vůz, jež likvidoval únik kapalin z jiného „turistického“ auta.
13
Fotogalerie

Běžný den na Ringu? Driftující Škoda 110 R nebo nehoda Hyundai i30 N

Ať už jedete po okruhu, stojíte za plotem nebo jen sledujete videa na YouTube, Nürburgring nenudí. Při nedávných veřejných jízdách navíc na Nordschleife zůstala další zajímavá česká stopa.

Severní smyčka Nürburgringu je téměř nepřekonatelným zdrojem automobilové zábavy, a to nemusíte sledovat pouze smečku profesionálních závodníků, jak se snaží zdolat téměř jedenadvacetikilometrový okruh v co nejlepším čase. Nemalou porci legrace skýtají také pravidelné jízdy pro veřejnost, i když tedy pravdou je, že jak pro koho.

Co všechno se dá zažít a vidět během jednoho jediného dne, krásně dokumentuje několikaminutový čerstvý sestřih z 10. června, který nás zaujal tím, co se objeví hned v úvodu tohoto snímku. Škodovky jezdí na Nordschleife docela pravidelně, nejsou zde ničím výjimečným, ale opravdu se nestává často, aby zdejší asfalt hostil auta jako je 110 R Coupé, navíc na českých značkách.

Z těch pár průjezdů vás asi mrazit nebude, auto nejede na hranici života a smrti, každopádně patrné jsou minimálně dvě věci. Majitel má svůj stroj docela v ruce, a když „eRku“ několikrát lehce ustřelí záď a řidič ji srovnává, je vidět, že to nedělá poprvé. Druhý detail se týká faktu, že to ani zdaleka nebude sériová 110 R, a tím nemáme na mysli pouze jiná kola či snížený podvozek.

Také další záběry ukazují, jak může být pod hradem Nürburg živo. V krátkém časovém sledu projede vláček několika aut s balónky připomínající narozeniny jednoho člena „klanu“, nechybí Mercedes-AMG GT-R řidičské akademie, nová Alpine A110, naštěstí lehká nehoda nového Hyundai i30 N se Subaru WRX STi, především ale pozoruhodně dost aut na českých registračních číslech. Však se na to podívejte sami…

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud