Bestseller s novou krví: modernizovaný Peugeot 206

Francouzský bestseller ve třídě malých vozů Peugeot 206 přijíždí od jara s několika změnami. Inovace proběhly opticky i technicky. Faceliftovaný Peugeot 206 byl uveden 04. dubna na autosalonu Auto Mobil International (AMI) v Lipsku.

Opticky se malý peugeot změnil jen decentně. Jedná se o pouhé osvěžení. Všechny nové 206ky budou mít nyní světlomety s čirou optikou po vzoru větší sestry 307, přepracovaná je i přední mřížka chladiče. Mírnou modernizací prošla i záď. Světlomety dostaly nové zabarvení, znak Peugeotu (lvíček) se posunul o pár centimetrů výše.

 Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 206 patří k nejprodávanějším malým vozům, před uvedením nástupce chce nabrat nových sil

Mírné přepracování lze zpozorovat i v interiéru. Ten nabízí ve sportovních verzí více chromu. Nové jsou i potahy a barvy karoserie. Co se týče technických novinek, pro motory 1.6 16V (80 KW/109), 2.0 (100 kW/136 k) a 2.0 HDI (66 kW/90 k) je nově stabilizační systém ESP součástí standardní výbavy. Stejně jako protiprokluzový ASR a dynamická kontrola stability CDS. Systémy napomáhají zejména v mezních situacích, kdy fyzikální zákony nemilosrdně vítězí nad řidičským umem, a jsou důležitou součástí aktivní bezpečnosti.

Zkušení a sportovně naladění řidiči nemusí zoufat, všechny tři systémy lze pouhým tlačítkem vypnout. Všechny modely budou také vybaveny brzdovým asistentem, ten několikanásobně zvyšuje brzdný účinek, to když řidič sešlápne brzdový pedál naplno. Brzdná dráha je díky tomuto systému zkrácena.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 206 SW                                         Inovované světlomety 206ky        206 CC

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků