BESIP Team Tour 2007 zahájil 1. Celosvětový týden bezpečnosti silničního provozu

Pondělním ránem (23.4.2007) odstartoval 1. Celosvětový týden bezpečnosti silničního provozu vyhlášený OSN. Ministerstvo dopravy se k této akci připojilo a do českých a moravských měst vysílá BESIP Team Tour 2007. Během týdne navštíví BESIP Team 7 měst. 25. dubna se představí od 13 do 17 hodin na Moravském náměstí v Brně. Nejmladší návštěvníci info stánku BESIP budou mít možnost prohlédnout si správně vybavené jízdní kolo, získat různé reflexní nálepky a odrazky nebo obrázkové pexeso či omalovánky s tématikou bezpečnosti silničního provozu. Pro dospělé je připravena expozice dětských zádržných systémů, případně se při šálku kávy v Café BESIP mohou podívat na krátké filmy o bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích. Půvabné a proškolené hostesky zodpoví všetečné otázky malých i velkých. Největším lákadlem bude ale zaručeně simulátor nárazu, ve kterém je možné zažít na vlastní kůži sílu nárazu do pevné překážky při dopravní nehodě v rychlosti 30 km/h.

Za velice důležité pokládám neustálé opakování základních principů bezpečnosti silničního provozu,“ říká vedoucí oddělení BESIP Ministerstva dopravy, Mgr. Zuzana Ambrožová. „S preventivním působením a dětskou dopravní výchovou se musí začít již ve velmi mladém věku. Proto jsem uvítali myšlenku Globálního týdne bezpečnosti silničního provozu, který je zaměřen právě na děti a mládež.“, dodává Mgr. Z. Ambrožová.

Projekt BESIP Team již druhým rokem putuje po České republice a jeho cílem je preventivně působit na účastníky silničního provozu a posílit bezpečí na cestách. Členové BESIP Teamu oslovují všechny účastníky silničního provozu a aktivně předávají a zprostředkovávají informace „přímo na ulici“. Osobní zážitek či diskuse jsou upřednostňovány před pasivní konzumací informací.

Co je na BESIP Teamu zajímavého?

Projekt BESIP Team vznikl na začátku roku 2006 jako projekt pro podporu bezpečnosti silničního provozu a propagaci aktivit Ministerstva dopravy – BESIP.

BESIP Team je jednou z prvních akcí s veškerým děním řízeným stejně jako typická komerční promo akce. Je postavená formou road show včetně všech náležitostí, jako je na míru vytvořený mobilní výstavní systém, speciálně vytvořený film, profesionální technici, proškolené hostesky, POS materiály, webové stránky (www.besipteam.cz) apod.

Úkolem BESIP Teamu je uplatňovat nové formy dopravní výchovy, takzvaně přímo na ulici. „Naším cílem je přiblížit malým i velkým, mladým i starším problematiku bezpečnosti silničního provozu a poskytnout jim zejména osobní zážitek. Kdo si jednou vyzkoušel simulátor nárazu, ten se už vždy bude poutat i na zadních sedačkách“, říká Martin Gebauer, manager projektu z produkční společnosti EuroNet.CZ a dodává: „Z 956 usmrcených na českých silnicích v loňském roce, bylo 30 dětí. To je hrozivě vysoké číslo Proto i BESIP Team uvítal myšlenku celosvětové akce zaměřené na děti a mládež.

Základní údaje o projektu

BESIP Team je jedním z projektů Ministerstva dopravy - BESIP, který produkčně zajišťuje EuroNet.CZ. V letošním roce bude BESIP Team Tour 2007 možné vidět ještě na 11ti jednodenních a jedné dvoudenní akci.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků