Beruška: Nissan Micra v prodeji na českém trhu

V Česku se začal prodávat nový model Nissanu, Micra, který byl představen loni v Paříži. Nabízí se ve tří i pětidvěřovém provedení, základní cena za tři dveře a motor 1,0 jen 282 tisíc korun. Pětidveřová verze je o deset tisíc dražší. Litrový motor má výkon 48 kW, dražší motor 1,2 l 59 kW a nejdražší motor 1,4 l pak 65 kW. Zatím je v nabídce jeden diseselový agregát 1,5 dCi, který najdete i pod kapotou Renaultu Clio nebo Mégane, a sice o výkonu 48 kW. Na podzim se objeví i 60kW verze.

Micra se nabízí ve dvou výbavách, Visia a Tekna. Ceny micry jsou následující:

  • 1,0 Visia - 282/292 tisíc
  • 1,2 Visia - 314/324 tisíc
  • 1,2 Tekna - 394 tisíc
  • 1,4 Tekna - 409 tisíc
  • 1,5 dCi Visia - 369 tisíc

Třídveřovou verzi karoserie je možné pořídit pouze s motory 1,0 a 1,2 ve výbavě Visia. Ačkoliv se ceny zdají poměrně vysoké, má micra docela dobrou základní výbavu včetně dálkového ovládání centrálního zamykání, ABS, dvou airbagů či elektrického ovládání předních oken.

Hmotnost micry je podle provedení a motoru okolo jedné tuny, palivová nádrž má objem 46 l. Rozměry jsou 3715 x 1660 x 1525 mm, objem zavazadlového prostoru činí 251 litrů. Rozvor je na tuto třídu běžný, 2430 mm.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků