Krach je logický, dlouhodobě nenavrhli nic co by stálo za zájem automobilek. Prodávají službu, pokud o ni není zájem (neumí ji prodat, neumí zaujmout zákazníka, naposkytují to co zákazníci chtějí), tak prostě skončí. Ona to není až tak velká katastrofa. Odkaz dílny je velký, zapsala se do historie, změnila mnohé, její rukopis s jejich krachem nezmizí. Stejně to tam dělají už generace designérů co nemají se geniálním zakaldatelem nic společného.
Prostě jen nepochopili trend doby, design si velké koncerny dnes dělají doma ve vlastních odděleních a už dávno si natáhly špičkové designery k sobě. Jediná jejich šance byla přejít někam pod Fiat, Alfu nebo Ferrari.
Ne, oni měli auto malosériově vyrábět. Mohli být tam, kde je dnes např. Porsche.
Bývaly doby, kdy měl každý automobil svůj nezaměnitelný tvar. Nemyslím tím jednotlivé automobilky, ale jednotlivé modely těchto automobilek.Dnes pomalu není poznat, zda je auto z Evropy nebo z Asie. Tomu přispívá i vlastnictví automobilek finančníky z druhého konce světa, kteří rádi prosadí to své.Zánik karosáren je jen další průvodní jev. Když renomovaná karosárna zveřejnila studii, bylo to pohlazení po duši. Dnes si každý myslí, že na svém PC dokáže totéž co renomované designové studio. Kam to vede vidíme všichni.
skor je to tym, ze vsetko je pozliepane z toho bordelu 'made in bohvie kde', prisom vysledna cena sa urci podla nalepky na dekli. No a kedze kreslene je to tymi istymi PC softverom a podiel ludskeho faktora (cize individuality) sa vytraca, potom to vyzera tak ze bud dostanete auto totalne uniformne alebo zase nechutne grotesktne.
To říkají všechny generace jak zestárnou. Za mě auta byla... Zeptejte se 14 letého kluka, zda mu auta připadají stejná a bude se na vás kukat jak na blázna.
Designová bomba, která určila design mnoha aut na mnoho let dopředu a hlavně ovlivnila myšlení designérů se jmenuje Bravo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.