Bertone Nuccio: plně funkční prototyp míří do Pekingu

Zatímco v Ženevě jsme viděli pouze maketu konceptu Bertone Nuccio, na nadcházející autosalon v Pekingu má dorazit jeden z plně funkčních prototypů tohoto působivého stroje, který je dárkem ke 100. výročí od založení karosárny Bertone.

V březnu jsme na letošním autosalonu v Ženevě byli svědky premiéry ambiciózního konceptu Bertone Nuccio, nicméně to šlo pouze o model v životní velikosti. Již tehdy jsme vám oznámili, že novinka poputuje také na další letošní autosalony, nicméně v Pekingu se připraví jiný vůz. Tentokrát půjde o zcela provozuschopný prototyp.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bertone Nuccio v podobě modelu v životní velikosti na letošním autosalonu v Ženevě
 

Tento prototyp oproti svému předchůdci ze Ženevy doznal několika drobných stylistických změn a o jeho pohon se stará vidlicový osmiválec s objemem 4,3 l a výkonem 480 koní (353 kW) kombinovaný s blíže nespecifikovanou automatickou převodovkou. A nyní k výše avizovaným úpravám.

Bertone Nuccio: dárek ke 100. narozeninám

Bertone Nuccio: dárek ke 100. narozeninám

Úzký transparentní pás nad předním nárazníkem kryjící sady LED byl zkrácen a v blatnících si všimneme instalace konvenčních sdružených svítilen, přičemž čelní sklo bylo v oblasti své spodní hrany citelně sníženo. Vnější zpětná zrcátka jsou nyní větší, ale základní proporce původního modelu ze Ženevy si zachovala. Totéž platí o extravagantně tvarovaném předním nárazníku a střeše.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V Pekingu se představí jeden z funkčních prototypů, který se dočkal řady dílčích modifikací včetně instalace konvenčních hlavních světlometů

Funkční prototyp konceptu Bertone Nuccio bude po skončení pekingského autosalonu nabídnut k prodeji, nicméně cenové relace se zřejmě nedočkáme a případný prodej proběhne v tichosti…

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků