Bertone Nuccio: plně funkční prototyp míří do Pekingu

Zatímco v Ženevě jsme viděli pouze maketu konceptu Bertone Nuccio, na nadcházející autosalon v Pekingu má dorazit jeden z plně funkčních prototypů tohoto působivého stroje, který je dárkem ke 100. výročí od založení karosárny Bertone.

V březnu jsme na letošním autosalonu v Ženevě byli svědky premiéry ambiciózního konceptu Bertone Nuccio, nicméně to šlo pouze o model v životní velikosti. Již tehdy jsme vám oznámili, že novinka poputuje také na další letošní autosalony, nicméně v Pekingu se připraví jiný vůz. Tentokrát půjde o zcela provozuschopný prototyp.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bertone Nuccio v podobě modelu v životní velikosti na letošním autosalonu v Ženevě
 

Tento prototyp oproti svému předchůdci ze Ženevy doznal několika drobných stylistických změn a o jeho pohon se stará vidlicový osmiválec s objemem 4,3 l a výkonem 480 koní (353 kW) kombinovaný s blíže nespecifikovanou automatickou převodovkou. A nyní k výše avizovaným úpravám.

Bertone Nuccio: dárek ke 100. narozeninám

Bertone Nuccio: dárek ke 100. narozeninám

Úzký transparentní pás nad předním nárazníkem kryjící sady LED byl zkrácen a v blatnících si všimneme instalace konvenčních sdružených svítilen, přičemž čelní sklo bylo v oblasti své spodní hrany citelně sníženo. Vnější zpětná zrcátka jsou nyní větší, ale základní proporce původního modelu ze Ženevy si zachovala. Totéž platí o extravagantně tvarovaném předním nárazníku a střeše.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V Pekingu se představí jeden z funkčních prototypů, který se dočkal řady dílčích modifikací včetně instalace konvenčních hlavních světlometů

Funkční prototyp konceptu Bertone Nuccio bude po skončení pekingského autosalonu nabídnut k prodeji, nicméně cenové relace se zřejmě nedočkáme a případný prodej proběhne v tichosti…

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků