Bertone Nuccio: plně funkční prototyp míří do Pekingu

Zatímco v Ženevě jsme viděli pouze maketu konceptu Bertone Nuccio, na nadcházející autosalon v Pekingu má dorazit jeden z plně funkčních prototypů tohoto působivého stroje, který je dárkem ke 100. výročí od založení karosárny Bertone.

V březnu jsme na letošním autosalonu v Ženevě byli svědky premiéry ambiciózního konceptu Bertone Nuccio, nicméně to šlo pouze o model v životní velikosti. Již tehdy jsme vám oznámili, že novinka poputuje také na další letošní autosalony, nicméně v Pekingu se připraví jiný vůz. Tentokrát půjde o zcela provozuschopný prototyp.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bertone Nuccio v podobě modelu v životní velikosti na letošním autosalonu v Ženevě
 

Tento prototyp oproti svému předchůdci ze Ženevy doznal několika drobných stylistických změn a o jeho pohon se stará vidlicový osmiválec s objemem 4,3 l a výkonem 480 koní (353 kW) kombinovaný s blíže nespecifikovanou automatickou převodovkou. A nyní k výše avizovaným úpravám.

Bertone Nuccio: dárek ke 100. narozeninám

Bertone Nuccio: dárek ke 100. narozeninám

Úzký transparentní pás nad předním nárazníkem kryjící sady LED byl zkrácen a v blatnících si všimneme instalace konvenčních sdružených svítilen, přičemž čelní sklo bylo v oblasti své spodní hrany citelně sníženo. Vnější zpětná zrcátka jsou nyní větší, ale základní proporce původního modelu ze Ženevy si zachovala. Totéž platí o extravagantně tvarovaném předním nárazníku a střeše.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V Pekingu se představí jeden z funkčních prototypů, který se dočkal řady dílčích modifikací včetně instalace konvenčních hlavních světlometů

Funkční prototyp konceptu Bertone Nuccio bude po skončení pekingského autosalonu nabídnut k prodeji, nicméně cenové relace se zřejmě nedočkáme a případný prodej proběhne v tichosti…

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků