Náhlý odchod šéfa Škodovky nemá jasný důvod. Prohrál Maier boj s vedením VW?

116 komentářů

Zelí
13. července • 9:27

Nástrojař se vrací k ponku..... a za druhé není černej ... VWBLM....:-D

ivanka22
12. července • 17:25

Úplně jsem nepochopil, proč Škodovka přistoupila k takto razantní změně ve vedení firmy. Přišlo mi, že to v Čechách klape jako hodinky. Podobně, jako se daří lidem z https://sharplayers.cz/3d-modelovani-a-produktov... ... , kteří vám poskytnou vysoce kvalitní a dnes velmi oblíbelný 3D tisk.

petr r. (petrumr)
12. července • 18:02

ivano-reklama je do diskuzí zakázána.

pacho
11. července • 17:50

krysy utekajú z potápajúcej sa lode

Kakadu
11. července • 13:20

Mne vzdycky fascinuje, kolik emoci dokaze vyvolat Skodovka v diskuzich, kez by tomu bylo i na silnici ;-)

Ctirad H.
11. července • 14:19

Přesně! Ale od toho tu máme naštěstí i30 N Performance (Project C)!
https://www.garaz.cz/sekce/videa...

Vlčkodav
12. července • 23:11

Koukám, že se našlo několik duchem slabších závistivců (mínusy) co neunáší fakt, že i30 N Project C je nejlepší. Zkrátka nikdo jiný v ČR nikdy nevyrobil lepší HH.

Dr.Iver
10. července • 20:28

Na Martina Jahna v cele skodovky zapomente! Tam nema Cech co pohledavat. Tam bude sedet nekdo, kdo bude bezvyhradne plnit rozkazy z Wolfsburgu a s minimalnimi naklady dojit ze skodarny maximalni dividendy aby bylo z ceho zivit VW socialismus a platit kompenzace za Dieselgate. (Wojnar je v predstavenstvu jenom do poctu jako figurka aby meli koho poslat za Povsikem a jako se s nim utkat o kolektivni dohodu.)

Jyrka Syrka
10. července • 20:37

Ale vždyť je to úplně jedno. I když mé 4 poslední auta byly škodovky, nemusí to tak zůstat napořád.
Značek máme neúrekom:-)

Petrxyz
10. července • 19:59

Skoda za Maiera hodne vyrostla v ramci koncernu, on je vyborny taktik a vyjednavac, dokazal vyjednat pouziti novych technologii, investice a povoleni novych modelu. Bohuzel narazil u Diesse, ktery ho chtel usmernit a mirnit, ac Skoda vydelava koncernu obrovske penize nemuze mit lepsi pomer cena/vykon nez VW. Maier nema zapotrebi byt pod pantoflem, tak odchazi z koncernu. Bohuzel jeho nastupce uz bude jenom posluhovac koncernu a je uplne jedno kdo to bude a Jahn to urcite nebude...

Nocniq
10. července • 17:46

Maier může být rád. Teď přijde nějakej řezník, co oseká,co půjde a konečně ze Škody udělá koncernovou Dacii, což už sice trochu je, ale je ten proces pořád tak na půl cesty. Nevtipnější bude, jak na to budou zírat .íčusové u pásu, co umějí akorát tak utahovat tři šrouby pořád dokola a ještě včera jim za to bylo 60tis málo.

petr r. (petrumr)
10. července • 15:10

uškodil a dost, nemůžu to najít, ale on se vyjádřil, že škoda nebude auto pro chudé a prodeje mimo fleet razantně klasají a vlastně VW se buduje na základě, že vyrábí lidová vozidla-vlastně pro chudé. Vždyť je to ostuda mět ty ceny.

Allamarein
10. července • 16:41

VW vyrábí auta pro chudé? A v které časové linii? To, že někdo kdysi dal značce název Volkswagen přeci neznamená auta pro chudé.

.,
11. července • 22:43

Jestliže VW nevyrábí auta pro lid, dle názvu, tak by se měl přejmenovat. Jinak ztrácí svůj význam a je všem pro srandu a s ním celý koncern včetně škodovky.

Allamarein
12. července • 13:37

Auto pro lid neznamená auto pro chudé.

Ctirad H.
12. července • 20:03

Chudí nemají na žádné auto, ani na to nejlevnější.

Nocniq
10. července • 17:42

Vyrábí snad auta pro bohaté? Možná trochu Audi a trošičku VW Touareg. Všechno statní už jsou MQB plečky pro chudé (Passat, Golf, Tiguan, Superb, Kogiaq, Octavia) a ještě chudší (Scala, Fabia, Kamiq, různé Seaty a pod.). Svět se mění, dát dneska milion za auto fakt není známkou bohatství, jde jen o nepochopení rostoucí inflace.

Allamarein
10. července • 18:57

Tak jestli Golf je auto pro chudé, pak je chudá celá Evropa, protože jen málo lidí si může jen tak z fleku dovolit koupit Golfa.

Ctirad H.
11. července • 14:08

Většina lidí si toho Golfa může v klidu dovolit, ale nechce. Jsou tu přeci jiné značky. Ne každý chce být součástí hnusné uniformity.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kosanovič
12. července • 13:57

Ale nechce? Vy jste tedy hlava pane Wachtmeister a ja si vysvětluješ, že je to dlouhé roky zdaleka nejprodávanější auto Evropy?

Ctirad H.
12. července • 19:42

Co to má s tím společného? To se přeci nevylučuje. On se kupuje pouze a jenom Golf? Neprodávají se jiná i dražší nebo lepší auta? To, že se nejvíc prodává ještě neznamená, že je nejlepší.

Hyundai YES!👍
11. července • 14:44

Naprosto přesně tak!!!

petr r. (petrumr)
11. července • 15:11

ano, přesně tak, ulice jsou toho důkazem.

Green
10. července • 18:14

Samozřejmě, že vyrábí auta pro bohaté, dokonce pro hrstku nejbohatějších lidí planety (Chiron) a vyrábí i pro bohate i pro střední třídu i pro ty chudé.

Ctirad H.
11. července • 14:05

Chiron vyrábí Bugatti, které je jen součástí koncernu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Green
12. července • 13:03

Hele Einsteine, všechno v koncernu VW je "jen" součástí koncernu.

Ctirad H.
12. července • 19:58

Automobilka VW nevyrábí vozy Bugatti. Tečka.

petr r. (petrumr)
12. července • 20:17

vyrábí to samohýl zlín, jestli bude barumka pojedou ty repliky, ale jestli myslíš továrnu co byla ve francii v té německé říši tak potom je od roku 1998 ve vlastnictví německého koncernu Volkswagen.

Ctirad H.
12. července • 22:26

Jak u pitomců. Automobilka VW není koncern VW. Automobilka VW nemá nic společného s výrobou Bugatti.

Zelí
13. července • 10:29

Od vw mají motor WR16, bez něj by žádné bugatti nic nevyrobilo. VW vlastní značku, manufakturu, prostě všechno co je dnes bugatti. Samozřejmě můžou bugatti prodat, ale nevím, jestli by se dnes našel nějaký kupec.

petr r. (petrumr)
12. července • 11:50

musí být koncernu, jinak by babička co má fábii nemohla té výrobně finančně pomoct.

.
10. července • 15:58

Škodovka navyšuje podíl na našem trhu, již drží víc než třetinu trhu a je nejprodávanější značkou jak ve fleetu tak u soukromníků, takže do písmene plní roli lidové značky.

.,
11. července • 22:04

Třeba v segmentu "C" škodovka není mezi soukromníky první. Tím je Hyundai:
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ...

.
12. července • 13:01

To nemyslíš vážně, zfalšované statistiky Vošického a ještě 2 roky staré.

Jyrka Syrka
12. července • 19:04

Tečko, koukám skoro stejná reakce na tečka čárka,
ty +12
já - 8
někomu jsem tady šlápl na kuří očko, řekl bych
:-D

Jyrka Syrka
12. července • 8:22

Tak nejprve
1. Nejsem fanatický fanda ani škodovky ani Hyundai
2. Ten odkaz je na tiskovou zprávu Hyundai/ bodejť by se nepochválili, že?/ je z roku 2018 a jsou to výsledky za 2 měsíce.
3. Ty rozdíly jsou tak minimální že to nevypovídá vůbec o ničem.
4. Trochu vím o čem mluvím, protože jsem kdysi vyráběl podobné zprávy a analýzy pro šéfy, kteří je ukazovali vyšší šéfům aby byl "klid na práci":-))
Se statistikou se dá různě čarovat a vybírat si daty která mi momentálně vyhovují.
Churchill o tom věděl své.

Jyrka Syrka
10. července • 17:19

Je veřejným tajemstvím, že ty výsledky dělá z cca 70% právě ten fleet. Jestli je to z nějakých nostalgických důvodů to nevím, ale Hyundai si je vědom, že pokud nezíská část toho fleetu tak nemůže nikdy proti škodovce uspět.
Mimochodem bylo by smutné kdyby domácí automobilka s podobnou tradicí nedominovala na trhu. Víte o nějaké zemi kde to tak není ?

.
11. července • 13:24

Právě proto má třeba Hyundai doma v Jižní Korei 75% tržní podíl. A taková škodovka tam má podíl 0%. Na tom je krásně vidět, která značka je celkově úspěšnější.

Vlčkodav
12. července • 22:49

Nevím,co je na tom faktu k nesouhlasení, vždyť má pravdu. Přesněji 74,2% pro Hyundai Group.
https://www.focus2move.com/korean-vehicles-market/...
VW Group tam má jen 2% podíl. Škodovka žádný, tam je neznámá. A i kdyby, tak by jí nikdo nekupoval, protože je podřadnou značkou pod VW a Korejci si potrpí na kvalitu, takže jen ty 2% pro VW Group.

.
10. července • 17:41

Celý český trh je o fleetu, soukromé prodeje jsou nízké. Ale i když dám stranou celý fleet, tak Škoda je zdaleka nejprodávanější značka u soukromníků. Je plno evropských trhů kde domácí značky mají daleko silnější tradici než Škoda a přesto nemají přes 33% domåcího trhu.

Allamarein
10. července • 19:03

A ještě jeden takový poznatek - v ČR má domácí značka snadno 33 % trhu, když je tu jediná. Ale kolik procent mají německé značky v Německu, nebo francouzské na domácím trhu? Když jich je více, samozřejmě, že žádná z nich nebude mít tak výrazný podíl.

Allamarein
10. července • 19:01

Jenže... co je to vlastně ten imaginární "fleet"? Kolik z toho udělají třeba státní zakázky, což je pár tisíc aut. Kolik z toho jsou operativní leasingy pro FO, deset tisíc kusů, spíš více? Taky se započtou do "fleetu", protože vlastníkem je škodovácká leasingovka.
Když si jako FO vezmu auto na operák, tak to přeci není fleet, vybral jsem si ho jako soukromá osoba.

Jyrka Syrka
10. července • 19:01

Český trh není o fleetu, ale o ojetinách kterých se prodá 3x víc než nových.
Jsme prostě bohatý národ, který si zaslouží vyrábět prémiové káry, které nikdo nebude kupovat.
Mě fakt všichni připadáte jak ti odboráři z Boleslavi.
:-P

Jyrka Syrka
10. července • 15:47

Moc do toho nevidím, ale možné je všechno.
Já myslím, že ta filozofie osekaných škodovek by nemusela být vůbec na škodu. Vezměte si na příklad jak se v Evropě zvedají prodeje Dacie a položte si otázku proč ? Myslím že kdo a to nejen u nás má prachy, tak mu je nějaká i skvěle vybavená škodovka u zadele.

Fidó
10. července • 16:22

Například prodeje Dacie klesají v Evropě daleko víc než u ostatních značek. Za 5 měsíců 2020 mínus 53%.

petr r. (petrumr)
10. července • 20:47

pochop, tady jde o to, že ty dácie nemají výbavu, co se nepotřebuje a proto to lidi kupují, taktéž přešli na hyundai. Prostě ho vyhodili, že napodoboval tady lidi na foru, on může za to, že fleet bude za tři roky neprodejný, nebot firmy berou auta bez závěsu a on vymyslel, že když si nepřiplatíš, tak záves už ti v budoucnu neschválí.

Allamarein
11. července • 8:50

Jenže lidi ty Dacie právě už moc nekupují. Smůla, Péťo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
11. července • 15:09

Obsah Street View pochází ze dvou zdrojů – od Googlu a od přispěvatelů, tak a je to na tobě projít nějaký městečko a můžeš nám ukázat tu převahu dražších aut. Škodovka skončila fábií II, potom lidé kupovali dacie, hyundai atd. Proto toho namyšlence co nevidí realitu ulic jak ty vyhodili.

Allamarein
12. července • 13:36

Já tě chápu, Péťo, ty škodovku hluboce nenávidíš, takže ta auta na silnicích ignoruješ. Ale když se podíváš na parkoviště okolo domů či obchodů, když se podíváš na realitu provozu, tak na jednu Dacii potkáš deset různých škodovek, ať se ti to líbí nebo ne. Na jednoho hyundaie jich bude pět. To je realita českých silnic, a na tom tvé hloupé a zaslepené plácání vůbec nic nezmění.

petr r. (petrumr)
12. července • 17:52

ale já bydlím na moravě, co tam máte mě sice zajímá, ale taky to nasvědčuje něco i když u nás potkám škodovku tak bud jsou to policajti, celníci nebo někdo kdo má v RZ A. I ti policajti domů kupují hyundai i ve výslužbě..

Jyrka Syrka
10. července • 17:03

Tak vytahovat jakoukoli statistiku v době "koronáče" je opravdu na palici.
Tak nám prozraďte co to znamená to vaše "daleko víc" ?

Fidó
10. července • 17:08

Právě v době krize se pozná kdo má slabý grunt a jde nejrychleji do háje. Na čísla se můžeš podívat sám, nejsou tajná.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jyrka Syrka
10. července • 18:34

Fidó,
Tak jsem se podíval sám a koukám že trochu kecáš:-D. na rozdíl od tebe ti uvedu zdroj :
https://www.acea.be/press-releases/article/pa... ... Takže je zkráceně období 1-5 2020 a změna v procentech oproti stejnému období 2019
OPEL/VAUXHALL -56,4
ALPINE -81,4
LADA -58,4
SMART -88,5
JEEP -53,6
ALFA ROMEO -54,7
JAGUAR -53,2
MAZDA -54,3
HONDA -53,7a až potom
DACIA -53,2:-P

Jyrka Syrka
10. července • 19:05

PS
Fido, dej mínus, alespoň 5x:-P

petr r. (petrumr)
10. července • 17:39

ale koncern už před koronavirem přiznal, že se přiblížil k nokii.

Allamarein
10. července • 17:07

Dacia výrazně klesala už od listopadu, s tím fakt korona nemá co do činění. Navíc u klíčových modelů dost zmršili nabídku a teď bude ještě hůř.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
UKU
11. července • 13:02

Zákazníci Dacie vystřízlivěli, když jim ty ultralevné "zázraky" začaly po pár měsících reznout.

Jyrka Syrka
11. července • 16:57

A kdy to bylo, když jsi použil minulý čas ? Před 25 lety ? po plyšáku ? Já že mám ve svém okolí několik majitelů Dacií a nevím, že by si někdo stěžoval na korozi.
2. Jediný kdo tady tvrdí že je to zázrak/i když v uvozovkách/ jsi ty.
3. Ultralevné ? to jako fakt ? Kdy sis naposledy prohlížel ceníky ? Sandero se pohybuje
+- ve stejné cenová hladině jako Fabča III

Jyrka Syrka
12. července • 8:03

Libore, děkuji za odkaz.
No, ale když si přečtu článek z roku 2014 tak to je přece poněkud odlišná informace
od "plácnutí" nadkolegy o rezavějících zázracích.

Libor
12. července • 10:31

Jenže. Koroze není neobvyklá u letitých vozů, ale u nově vyrobených aut by se něco takového stávat nemělo.
Více na: https://www.daciaclub.cz/clanek/dacia-duster-rezne-44... Takhle může vypadat neošetřený spodek Dacie Duster po 20 000 km a jedné zimě na průměrných českých silnicích.
https://www.garaz.cz/clanek/jak-se-zbavit-rzi-... ...

Jyrka Syrka
12. července • 10:50

Libore fakt se nezastávám Dacie ale dáváš opět odkaz na článek o rezavějících Dusterech z Indie, stávat by se to nemělo to je fakt ale myslím, že to není hlavní znak značky dnes.
Druhý odkaz je na korozi u aut obecně a pokud bych chtěl používat tvůj způsob argumentace vyberu ti z článku následujíci :"O daciích se říká, že reznou. A ano, reznou. Ale často za tím stojí i nadměrné vytěžování některých kusů a neochota majitelů dopřát vozům nadstandardní servisů""Mercedes-Benz třídy S generace W220, jedno z nejdražších sériových aut své doby, proslul rychle postupující korozí. Vlastně je to hlavní důvod, proč ojetiny stojí 50 tisíc a nikdo je nechce. Bývají prohnilé tak, že v servisu hever projede prahem jako horký nůž máslem!"
Takže dle tvé logiky Mercedesy hnijí takže stojí za hovno.

Tekmot
20. července • 17:21

Ano, stojí za houno.

Jyrka Syrka
10. července • 19:11

Mám se na ten výrazný pokles podívat ?
A s čím to mám srovnat ?;-)

Jyrka Syrka
10. července • 17:21

U statistiky je dost důležitá časová řada a to jeden měsíc není asi náhodou.

Allamarein
10. července • 18:54

Čemu na spojení "od listopadu" tvůj nedostatečný mozek nerozumí? To není jeden měsíc, to je měsíců devět, až do dneška. Nebo pět do začátku pandemie, když chceš být extrémně vybíravý.

Jyrka Syrka
10. července • 19:36

Takže takto :
Dacia listopad 2019 oproti listopad 2018 ‐7.7 % fakt propad jeden měsíc
prosinec 2019 oproti prosinec 2018 +23,5 %
Leden - listopad 2019 oproti stejnému období 2018 + 9,3%Dacia Rok 2019 oproti 2018 +10,4 %
Škoda Rok 2019 oproti 2018 + 4,2%
Chápe to tvůj dostatečný mozek nebo potřebuješ něco dovysvětlit ?

Allamarein
10. července • 20:44

No... sice netuším, co má s listopadem 2019 společného leden, ale evidentně nejsi schopný zvládnout základní myšlenku, že Dacia je prostě v poklesu dávno před tou imitací nemoci. A jeden měsíc růstu na tom nic nezmění, to přeci neudává nic, ne? To jsi sám řekl...

Jyrka Syrka
10. července • 21:18

Dacia měsíc prosinec 2019 oproti prosinec 2018 růst +23,5 %
Ps. Prosinec to je ten měsíc co následuje po listopadu, Takže tvé tvrzení že od listopadu klesá je kec.
Dacia celý Rok 2019 oproti 2018 růst +10,4 %Rok 2020 mě nezajímá protože jak jsem uvedl, argumentovat statistikou v době koronáče je na palici.
nazdar

Allamarein
11. července • 8:49

Aha, chápu. Ale že korona až do března neúřadovala, to se ti nehodí, rozumím. Prostě jsi jen další z řady manipulativních sockolhářů z téhle hloupé republiky.

Jyrka Syrka
11. července • 12:04

Jsi trubka, která si ani neumí najít relevantní data a jen papouškuješ cos kde zaslechl.
Nemám náladu s tebou více ztrácet čas.

Allamarein
12. července • 13:34

Nemáš náladu dál dokazovat, že jsi prostě naprosto mimo? To je dobře, neztrapňuj se ještě více.

moje jmeno
10. července • 13:16

JASNÝ DŮVOD?
A ono se už dnes ví, krom mýtů, proč vlastně náhle odešel Kabaň ? Mimochodem, jeho je opravdu skutečně škoda.

Jyrka Syrka
10. července • 13:31

Někde jsem zachytil, že se vrací pod křídla VW .
Možná mu " zlomila vaz" tolik publikem kritizovaná "čtyřočka" oktávka, která se mi osobně tak líbí.
Umělci jako Kabaň prostě potřebují trochu tvůrčí svobody a ne jen striktní příkazy typu :
kufr 650 litrů, ve dveřích deštník, smeták a koloběžka,:-))

Kakadu
11. července • 13:12

Jirko Sirko, kazdy clovek je do jiste miry individualita, ktere se libi/nelibi veci a chapu, ze ctyrocka se vam treba libi, ale rekl bych, ze pro valnou vecinu je tento design fujtajbl. U nove Octavie mi zase pripada, jako by nevedeli kudy kam. Jednotlive partie jsou pekne, ale jako celek to vubec nejde dohromady. V tomto ohledu nejlepe dopadl soucasny Superb, za ten palec nahoru...

Jyrka Syrka
11. července • 18:48

Ale ano nemám problém souhlasit s názorem, že je to věc individuálního vkusu.

Marcelino
11. července • 14:36

Ano, Superb dopadol jednoznačne najlepšie, ale aj tak platí, že Superb III pred FL bol krajší. Len ho faceliftom pokazili najmenej zo všetkých škodoviek.

Pip
10. července • 12:50

Myslím, že Maier letí ze Škody právě proto, že za Škodu kopal (bojoval) a nechtěl, aby z ní chlapci ze shora udělali levnou, osekanou šunku.

petr r. (petrumr)
10. července • 15:12

to právě ho stálo místo, škodovka měla být levná.

Allamarein
10. července • 15:46

Levnější, ne levná. Nepředstavuj si Škodu na pozici koncernové Dacie.

k22
10. července • 12:04

Tady nejde o odborníka, o ty dnes nikdo nestojí. Jde o snížení nákladů na všech úrovních - nebo-li : stoupnout si čelem k lidem a říci jim "Někteří dostanou padáka a jiní míň peněz.
A na to nemá každý žaludek...

Moik
12. července • 13:28

To je jasny každýmu kdo o tom něco ví. Nebude si kazit jméno. Ve spořce před lety nastoupili mladí a nadšení, udělali špinavou práci, vedení "uznalo chybu" nasadili zpět původní vedení a jelo se dal...jen bez 1/3 zaměstnanců. Běžný postup.

jozka
10. července • 12:37

Zas bych se uplne nebal, ze takhle vysoky manazer s tim bude mit problem.

Jyrka Syrka
10. července • 13:15

Tak rozhodně neskončí na ÚP:-D
Jestli půjde od aut, vyplave někde jako CEO nějakýho koncernu vyrábějícího šprcky nebo dámské vložky , třeba.
Pár jsem jich poznal osobně, těch přelétavejch ptáků, je to s nima jak s těma fotbalovejma trenérama. Přicházejí odcházejí točí se dokolala ,,jen ten fotbal se hraje furt dál.
jo jo.

Jozef
10. července • 11:29

No možnoo začne Škodovka konečne vyrábať pekné autá 🤔

moje jmeno
10. července • 13:18

Definuj prosím dle Tebe "pěkné auto". Děkuji.

Burešek
11. července • 23:10

Tebe krása auta nemusí zajímat, když máš doma za ženu takovou obludu :-P

XYZ
10. července • 17:29

Tak se zkus podívat, co na těch stejných koncernových platformách dokáže vykouzlit Seat a přitom je cenově srovnatelný se škodovkou. Elegantní švihák vs. škodivka s prolisy jak po bouračce, kde se bortí veškeré linie.

Virgin
11. července • 10:23

No právě, stejná technika a Škoda se prodává daleko lépe než Seat, takže je jasné čí design táhne více.

Allamarein
10. července • 18:53

Seat je stejná koncernová zmuchlanina, jen ty prolisy má jinde.

moje jmeno
10. července • 19:06

Já myslím, že návod na "hezké auto" neexistuje. Jsou lidé, kterým se líbí vše od koncernu, jiným třeba francie, dalším vše italské a dokonce se k mému velkému údivu najdou i příznivci naprosto šíleného asijského designu třeba od Toyoty, Mitsu, či Hondy. Takže hádat se je naprosto zbytečné. B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
UKU
11. července • 12:09

Některé asijské značky mají kvalitnější design než evropské. Třeba takový Hyundai, který má moderní styl, není fádní a jen tak se neokouká.

Moje jméno
11. července • 22:57

S tím naprosto souhlasím. Hjundé má design vývoj v Německu...... Proto nevypadá až tak špatně. Za mě dokonce velmi hezky... ;-)

Allamarein
10. července • 20:41

Já se o designu rozhodně nehádám, můj vkus je vždycky odlišný od českého. Ale prohlašovat Seat za návod na "hezké auto", to fakt ne.

Kundaj & Hovnaj
10. července • 11:15

Bolehlafzký panobtykum ušse začlo rospadat jag sem přetvýdal!!!

Ralf
10. července • 10:17

Matin Jahn je skvělý odborník, české značce by slušel český manažer ... i když má německé jméno a majitele, což vůbec nevadí, naopak díky tomu je ŠkodaAuto tam kde je. Škodovka dělá skvělá auta a držím jí palce!

UKU
11. července • 12:02

Ralfe/Adame/..., škodovka je sice původně Česká, ale dnes už je plně v držení Němců, tzn. nemůže o sobě rozhodovat. Není to svébytná značka. Proto dělá naprosto obyčejná auta v rámci těžkého mainstreamu a žádná sláva to není (spolehlivost, design, množství produkce, omezená lokace). Je tam, kde je... v prd*li, je plně podřízená Němcům, kteří o ní rozhodují, co bude vyrábět (žádný luxusní segment stejně jako VW. Přeci nemůže být "lepší" než zn. Lidový vůz), kde a kým.

jozka
10. července • 11:21

A neni jedno, kdo bude poslouchat nemecke ustredi?

Burešek
10. července • 12:50

Ich verstehe nicht.

RR
10. července • 15:16

Ich verstehe :-))

Mino
10. července • 10:50

Nabídka v podobě tříválcového auta za půl míče rozhodně skvělá není. Nárůst ceny u Octavie RS je taky těžko zdůvodnitelný. Designersky tápe a líbí se mně víc Octa III a Superb I než ty dnešní zrůdky. Nebuď fanatik.

Vóša
11. července • 22:09

Když bestie umírá, tak kope kolem sebe...tak doufám , že do roka a do dne budou ti emisní leváci na huntě..

Burešek
10. července • 11:08

Nebuď antifanatik. Auta se vyrábí pro zisk, pokud jdou prodeje nahoru, není důvod nic měnit. A nějaké mudrování socky, která na auto nemá, je každému u prdele.

Mino
10. července • 11:24

Co je na označení antifanatik negativního? Ani neodpovídej, chudák co používá slovo „socka" vyplodí akorát další blbost, které ani on sám nerozumí. BTW jsem majitel Octavie RS III (před tím hnusným faceliftem) a dal jsem za ní méně než 700 tisíc. Za tu dnešní hnusku chtějí milion. Škodě Auto prodeje klesají od roku 2019.

Burešek
10. července • 12:47

Budu odpovídat kdy já uznám za vhodné. Nebudu poslouchat přání nějaké chudé svoloče.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jsi sociopat.
11. července • 22:34

Beuer
11. července • 12:50

Bures je k*kot, takze vy jste tim padem k*kotek. Hmmm, tak to se vse vysvetluje...

Burešek
11. července • 23:05

Počkej, až na tebe zaklekneme B-]

moje jmeno
10. července • 13:14

Až do teď jsem s Tebou souhlasil. Ale s tou chudou svoločí jsi to přehnal. Sám jsi se zařadil tam, kam zřejmě patříš.

Burešek
10. července • 13:34

Tak pozor, aby ti nepraskla žilka.

Jsi sociopat.
11. července • 22:35

.
10. července • 16:02

Ubožák jako ty nás nemůže vytočit.

Burešek
11. července • 16:34

Kdyby to tak bylo, tak vůbec nereaguješ :-D

Mino
10. července • 13:06

Máš štěstí, že si na otázku neodpověděl, pejsku. Jen tak dál - poslouchej chytřejší.

Doporučujeme

Články odjinud