Bernard hledá auta pro reklamu

Bernard hledá auta pro reklamu

Rodinný pivovar Bernard nabízí svým příznivcům soudek piva a další odměny za umístění obrandované fólie na zadní sklo osobního auta.
 
Humpolecký Bernard zvolil poměrně netradiční cestu k propagaci jednoho ze svých produktů – Svátečního ležáku. Na webových stránkách pivovaru nebo ve svém časopise Vlastní cestou nabízí možnost umístění samolepicí fólie na zadní sklo automobilů, které nejsou starší než deset let.

Zájemcům, se kterými uzavře smlouvu o provedení reklamy, slibuje soudek světlého nepasterovaného ležáku Bernard, prohlídku pivovaru zdarma a vstupenky na letní Bernard Fest za zvýhodněnou cenu.

Zdroj: Strategie
 

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků