Bernard hledá auta pro reklamu

Bernard hledá auta pro reklamu

Rodinný pivovar Bernard nabízí svým příznivcům soudek piva a další odměny za umístění obrandované fólie na zadní sklo osobního auta.
 
Humpolecký Bernard zvolil poměrně netradiční cestu k propagaci jednoho ze svých produktů – Svátečního ležáku. Na webových stránkách pivovaru nebo ve svém časopise Vlastní cestou nabízí možnost umístění samolepicí fólie na zadní sklo automobilů, které nejsou starší než deset let.

Zájemcům, se kterými uzavře smlouvu o provedení reklamy, slibuje soudek světlého nepasterovaného ležáku Bernard, prohlídku pivovaru zdarma a vstupenky na letní Bernard Fest za zvýhodněnou cenu.

Zdroj: Strategie
 

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků