Bernard hledá auta pro reklamu

Bernard hledá auta pro reklamu

Rodinný pivovar Bernard nabízí svým příznivcům soudek piva a další odměny za umístění obrandované fólie na zadní sklo osobního auta.
 
Humpolecký Bernard zvolil poměrně netradiční cestu k propagaci jednoho ze svých produktů – Svátečního ležáku. Na webových stránkách pivovaru nebo ve svém časopise Vlastní cestou nabízí možnost umístění samolepicí fólie na zadní sklo automobilů, které nejsou starší než deset let.

Zájemcům, se kterými uzavře smlouvu o provedení reklamy, slibuje soudek světlého nepasterovaného ležáku Bernard, prohlídku pivovaru zdarma a vstupenky na letní Bernard Fest za zvýhodněnou cenu.

Zdroj: Strategie
 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 27 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků