3 200 šálků kávy zpříjemnilo pražským řidičům čekání na křižovatkách na Den kávy. Další tisícovku vypili řidiči v plzeňských ulicích. Mezinárodní den kávy, který svět tradičně slaví na přelomu září a října, využila společnost BENZINA ke kampani v ulicích a POS kampani zaměřené na propagaci konceptu rychlého občerstvení Stop Cafe. Na rušných pražských a plzeňských křižovatkách rozdávaly hostesky kávu řidičům přímo v provozu, na vybraných čerpacích stanicích mohli řidiči vychutnat kávu se speciálními příchutěmi z rukou vyškolených baristů. Ke kávě dostali řidiči Toblerone zdarma. Kampaň podporovaly rozhlasové spoty (TRIO) a poutače přímo na čerpacích stanicích.
„Káva a řízení k sobě neodmyslitelně patří. Na čerpacích stanicích je to jasně nejoblíbenější horký nápoj. Napadlo nás proto, že v souvislosti s Mezinárodním dnem kávy nabídneme řidičům kávu i tam, kde by si ji třeba rádi dali, ale nemají tu možnost, například právě při čekání na křižovatkách,“ vysvětluje Agnieszka Bobrukiewicz, vedoucí odboru marketingu společnosti BENZINA.
Hostesky se speciálními barely s kávou na zádech čekaly na řidiče na 8 pražských křižovatkách, například U Bulhara, na Vítězném náměstí nebo na křížení Plzeňské a Radlické ulice. V Plzni stejnou službu nabídly na dvou místech a během pár hodin rozdaly 1 000 šálků kávy. Na vybraných čerpacích stanicích pak vyškolení baristé vysvětlili řidičům základy pro přípravu dobré kávy a nabídli jim speciální příchutě – například Irish, banán, vanilku nebo karamel.
„V našich rychlých občerstveních Stop Cafe, kterých už je na čerpacích stanicích po Česku přes devadesát, je servírování kvalitní kávy hlavní prioritou. Chceme řidičům ukázat, že pití kávy na čerpací stanici může být skvělým zážitkem,“ doplnila Bobrukiewicz.