Benzina podporuje sbírku Konta Bariéry

Na čerpacích stanicích společnosti Benzina lze od začátku října zakoupit designové špendlíky a pomoci tak handicapovaným lidem. Výtěžek z prodeje totiž jde na podporu Konta Bariéry.  Klaunský obličej, který oba výrobky provází, navrhl známý designér Aleš Najbrt.

„Jsme rádi, že se Benzina mohla připojit ke sbírkové akci Konta Bariéry. Na všech 337 čerpacích stanicích Benzina a Benzina Plus tak umožňujeme našim zákazníkům pomoci handicapovaným lidem,“ uvedl ředitel jakosti společnosti Benzina  Václav Loula.

Známé červené klaunské nosy charakteristické pro Konto Bariéry nyní střídá designový klaun z dílny studia Aleše Najbrta, který je vyobrazen na ozdobném špendlíku. Koupí každého z nich zákazníci čerpacích stanic Benzina podpoří handicapované částkou 50 korun. Akce navazuje na zábavný televizní pořad Možná přijde i charita odvysílaný 29. září na České televizi.

Konto Bariéry je od roku 1992 stěžejní projekt Nadace Charty 77. Za devatenáct let činnosti rozdělilo Konto Bariéry více než 259 miliónů korun, podpořilo tisíce projektů, jejichž hlavním cílem je zlepšení života handicapovaných spoluobčanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti.

Zdroj: Benzina
 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků