Benzin místo dieselu: Za tuto chybu zaplatila britská policie skoro 13 milionů

Benzin místo dieselu: Za tuto chybu zaplatila britská policie skoro 13 milionů

Se zajímavým zjištěním přišli kolegové z britského AutoExpressu. Ti se zabývali případy, kdy byl do naftových policejních automobilů natankován benzin a naopak, respektive vyčíslili, kolik následné opravy tamní policii stály. Ta od roku 2011 zaplatila na svých vozech v přepočtu zhruba 13 milionů korun. 

Potvrzeno, dražší nafta výkon nezvýší [Test naft 2013]

Potvrzeno, dražší nafta výkon nezvýší [Test naft 2013]

Přesně řečeno britská policie zaznamenala 2147 případů záměny paliva od roku 2011. Této chyby se tak v průměru dopustí každý den jeden britský policista. Ten způsobí škodu v přepočtu přibližně 6200 korun za následnou opravu. 

Nejvíce za opravy kvůli špatnému tankování zaplatila podle AutoExpressu londýnská metropolitní policie (v přepočtu 5,7 milionu korun), na druhé příčce se umístili policisté z hrabství Kent (přibližně 900 tisíc) a třetí jsou policisté z hrabství Derbyshire (500 tisíc). 

Prodejci nafty reagují na výsledky našeho testu [Test naft 2013]

Prodejci nafty reagují na výsledky našeho testu [Test naft 2013]

Podle britských médií ale nakonec nejde o žádnou velkou senzaci, protože statistiky každoročně hlásí na 150 000 případů, kdy angličtí řidiči natankují do svých automobilů špatné palivo. 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků