Bentley v Česku? Plán splněn

Když vloni na jaře otevíral Bentley svůj nový showroom na pražském Smíchově, sdělili zástupci britské značky, že by rádi prodali v roce 2012 kolem dvaceti až pětadvaceti vozů. Což se podařilo.
Bentley v Česku? Plán splněn

Jak sdělil AutoRevue Christian Lang, ředitel společnosti Porsche Inter Auto CZ, která značku zastupuje, v roce 2012 si vůz pořídilo právě oněch optimisticky plánovaných 25 zákazníků.

Například v lednu 2013 prodali ve smíchovském centru (dříve se zde prodávala auta Porsche) hned pět vozů (v lednu 2012 se prodal jeden Bentley).

Kdo si tyto luxusní a drahé vozy pořizoval?

„O zákaznících nemůžeme sdělovat žádné podrobnosti, klienty těchto luxusních značek nelze ani jednoznačně specifikovat. Můžeme ale říci, že majitelem vozu značky Bentley je vlastník úspěšné firmy ve věku 45-50 let, což platí i pro Českou republiku,“ prozradil Ch. Lang.

Největšímu zájmu českých klientů se těšil nový model Bentley Continental GT V8 (na snímku), jehož prodali 13 kusů.

„Cena modelu Bentley Continental GT V8 startuje na přibližně 142 700 euro bez DPH (3 638 850 Kč podle aktuálního kurzu – pozn. autora). Příplatková výbava pak obvykle činí plus 10 až 15 procent k této ceně,“ dodal ředitel Porsche Inter Auto CZ Christian Lang.

V roce 2013 podle jeho slov očekávají přinejmenším stejně skvělé výsledky jako v loňském roce.

Podle Guillaume Chabina, regionální ředitele společnosti Europe Bentley se profil zákazníka liší země od země. Například v Rusku jsou zákazníci mladší a Bentley si kupují i ženy. V západní Evropě si ho pořizují mladší klienti, sportovněji založení. Mladší zákazníky se snaží automobilka přilákat právě modelem Continental GT V8, který je nejprodávanějším i v České republice.
 

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků