Záleží jak se měří, už jen dávání záměrně malé nádrže aby se homologovalo s množstvím paliva je od některých automobilek eee. Bentley by mohla být relativně poctivá technika, naopak větší hmostnost proti soupeři při nehodě může být výhodou. A jízdně se s tím auto popasuje, osobně nevidím problém. To design exteriéru je podle mě více diskutabilní.
HMS Hood nemel hmotnost 43tis. tun, ale vytlak. To je docela rozdil. Na vaze by ta lod vazila vyrazne mene. Vytlak je dan v podstate objemem te lode a pote, kdyz se vi objem, tak se to prepocte na kilogramy vody co by se tam vysla.Takze "papirova" krychle o hrane 1 metr by mela vahu treba kilo, ale vytlak 1 tunu...
O tomto hovorí Archimedov zákon tak jasne, že už to jasnejšie ani nemôže byť. Keď má nejaký predmet vo vode výtlak 1 kubík, tak váži 1 tonu. Pravda, v slanej morskej vode o zanedbateľný chlp viac. Papierová kocka o hrane 1 meter ktorá by mala váhu trebars kilo, vytlačí 1 liter vody, čo odpovedá jej hmotnosti. Medzi výtlakom a hmotnosťou je úplne jednoznačná závislosť. To tvrdenie v článku je úplne v poriadku.
Opravdu vytlak a vaha je neco jineho. Metrova krychle zlata vytlaci 1 m3 vody neboli 1 tunu, ale vazit na vaze bude bezmala 20x tolik. kilo.Takze HMS opravdu nevazi 43tis. tun, to je opravdu jen vytlak, tedy objem lodi v m3. kdyz tu lod vytahnete ven a polozite na vahu, bude vazit zlomek vytlaku.
Metrová krychle zlata nebude mít výtlak jednu tunu, protože při jedné tuně by šla ke dnu a nevznášela se. Pořád nechápeš, že výtlak musí odpovídat vztlakové síle, která udržuje těleso na hladině.Jen by mě zajímalo, kolik si představuješ ten "zlomek" výtlaku, když jen dělová věž se počítá ve stovkách tun.
Papírová krychle nebude mít výtlak 1 tunu, protože poplave po hladině. Teprve pokud ji dostatečně zatížíš, aby se ponořila, zjistíš její výtlak. A ten bude odpovídat vyvinuté zátěži, což bude nejspíš právě ta potřebná jedna tuna. Ve slané vodě o něco více, ve sladké méně.Výtlak musí odpovídat vztlakové síle, která udrží hmotnost lodi na hladině a počítá se z objemu vytlačené vody, následně přepočtené na hmotnost.
Zde jsou články hodnoceny podle počtu úhozů a podle hlouposti nadpisů. Fakta, smysluplnost a informační hodnota nejsou příliš podstatné.
Ach jo... diesel už se víc jak rok neprodává kvůli emisím ... chtělo by to trochu studovat a ne jen kopírovat PR články ....
Ano, Diesel se neprodává kvůli emisím v Evropě. Na dalších asi 13 světových trzích je ale stále k mání, například Rusko, Austrálie, Thajsko nebo Jihoafrická republika.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.