Jak naznačuje tradiční dodatek Speed, nová nejvýkonnější verze Bentley Continental GT je také ještě rychlejší, a to nejen v přímce. K elegantně agresivnějšímu vzezření s černými detaily... | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

Jak naznačuje tradiční dodatek Speed, nová nejvýkonnější verze Bentley Continental GT je také ještě rychlejší, a to nejen v přímce. K elegantně agresivnějšímu vzezření s černými detaily... | Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

...novými 22palcovými koly a karbonovými doplňky totiž Bentley přichází u „Conti GT Speed“ nejen s vyladěním motoru, ale přirozeně také podvozku. | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

...novými 22palcovými koly a karbonovými doplňky totiž Bentley přichází u „Conti GT Speed“ nejen s vyladěním motoru, ale přirozeně také podvozku. | Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

Motor ale sklízí veškerou pozornost. Pod kapotou je nadále dvakrát přeplňovaný motor W12 o objemu šesti litrů, jeho výkon byl ale zvýšen o 24 koní (18 kW) na celkem 659 koní (485 kW). | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

Motor ale sklízí veškerou pozornost. Pod kapotou je nadále dvakrát přeplňovaný motor W12 o objemu šesti litrů, jeho výkon byl ale zvýšen o 24 koní (18 kW) na celkem 659 koní (485 kW). | Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

Hodnota točivého momentu zůstává na zcela dostatečných 900 N.m. Inženýři si pak pohráli s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, která má řadit ještě rychleji a agresivněji, především v režimu Sport. | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

Hodnota točivého momentu zůstává na zcela dostatečných 900 N.m. Inženýři si pak pohráli s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, která má řadit ještě rychleji a agresivněji, především v režimu Sport. | Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

Pohon všech kol samozřejmě zůstává, GT Speed ovšem dostává i nový vylepšený systém řízení kol zadní nápravy, elektronicky řízený samosvorný diferenciál vzadu a nechybí ani vyladěný adaptivní vzduchový podvozek s aktivními stabilizátory. | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

Pohon všech kol samozřejmě zůstává, GT Speed ovšem dostává i nový vylepšený systém řízení kol zadní nápravy, elektronicky řízený samosvorný diferenciál vzadu a nechybí ani vyladěný adaptivní vzduchový podvozek s aktivními stabilizátory. | Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

Přenastaveno bylo také ESC a volitelně používá Speed i nově vyvinutou sadu karbon-keramických brzd. | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

Přenastaveno bylo také ESC a volitelně používá Speed i nově vyvinutou sadu karbon-keramických brzd. | Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

Právě nová brzdová soustava má novince ušetřit 33 kg, uvnitř však Bentley nedělá kompromisy s luxusní výbavou a známým komfortem, takže stále mluvíme o kupé s hmotností okolo 2,2 tuny. | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

Právě nová brzdová soustava má novince ušetřit 33 kg, uvnitř však Bentley nedělá kompromisy s luxusní výbavou a známým komfortem, takže stále mluvíme o kupé s hmotností okolo 2,2 tuny. | Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

Po stránce dynamiky jsou ale čísla nadále působivá. Z nuly na 100 km/h vystřelí Speed za 3,6 sekundy (o 0,1 sekundy rychleji než standardní model s W12), načež bude pokračovat do maximálních 335 km/h (o 2 km/h více). | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

Po stránce dynamiky jsou ale čísla nadále působivá. Z nuly na 100 km/h vystřelí Speed za 3,6 sekundy (o 0,1 sekundy rychleji než standardní model s W12), načež bude pokračovat do maximálních 335 km/h (o 2 km/h více). | Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

Specifikace na fotkách prezentuje GT Speed v kombinaci dvoubarevného koženého čalounění s Alcantarou a karbonovým obložením. | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

Specifikace na fotkách prezentuje GT Speed v kombinaci dvoubarevného koženého čalounění s Alcantarou a karbonovým obložením. | Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

Klasicky u Bentley si však budou moci zákazníci vybrat z široké škály dostupných barev a dekorů. V případě novinky přirozeně doplněné o loga Speed na palubní desce, prazích nebo opěrkách hlavy. | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

Klasicky u Bentley si však budou moci zákazníci vybrat z široké škály dostupných barev a dekorů. V případě novinky přirozeně doplněné o loga Speed na palubní desce, prazích nebo opěrkách hlavy. | Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

Stejně jako rychlé  SUV Bentayga Speed , i nové Bentley Continental GT Speed míří především na trhy mimo Evropu. Překvapivě tak nebude dostupné ani doma ve Velké Británii. | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

Stejně jako rychlé SUV Bentayga Speed, i nové Bentley Continental GT Speed míří především na trhy mimo Evropu. Překvapivě tak nebude dostupné ani doma ve Velké Británii. | Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

A jak zmiňuje automobilka, v tuto chvíli ho není možné objednat ani ve státech EU27. Bentley dříve uvádělo jako důvod nízký zájem o silné motorizace W12 v Evropě, své slovo ale budou mít určitě i přísné emisní normy. | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

A jak zmiňuje automobilka, v tuto chvíli ho není možné objednat ani ve státech EU27. Bentley dříve uvádělo jako důvod nízký zájem o silné motorizace W12 v Evropě, své slovo ale budou mít určitě i přísné emisní normy. | Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley

| Bentley Continental GT Speed | Zdroj: Bentley

...novými 22palcovými koly a karbonovými doplňky totiž Bentley přichází u „Conti GT Speed“ nejen s vyladěním motoru, ale přirozeně také podvozku. | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley
Motor ale sklízí veškerou pozornost. Pod kapotou je nadále dvakrát přeplňovaný motor W12 o objemu šesti litrů, jeho výkon byl ale zvýšen o 24 koní (18 kW) na celkem 659 koní (485 kW). | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley
Hodnota točivého momentu zůstává na zcela dostatečných 900 N.m. Inženýři si pak pohráli s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, která má řadit ještě rychleji a agresivněji, především v režimu Sport. | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley
Pohon všech kol samozřejmě zůstává, GT Speed ovšem dostává i nový vylepšený systém řízení kol zadní nápravy, elektronicky řízený samosvorný diferenciál vzadu a nechybí ani vyladěný adaptivní vzduchový podvozek s aktivními stabilizátory. | Bentley Continental GT Speed Zdroj: Bentley
22
Fotogalerie

Bentley uvádí vrcholný Continental GT Speed. 659 koní si nekoupí ani Britové

Britská značka představuje vrcholnou specifikaci svého luxusního kupé. Novinky nenajdete pouze pod kapotou.

Jak naznačuje tradiční dodatek Speed, nová nejvýkonnější verze Bentley Continental GT je také ještě rychlejší, a to nejen v přímce. K elegantně agresivnějšímu vzezření s černými detaily, novými 22palcovými koly a karbonovými doplňky totiž Bentley přichází u „Conti GT Speed“ nejen s vyladěním motoru, ale přirozeně také podvozku.

Motor ale sklízí veškerou pozornost. Pod kapotou je nadále dvakrát přeplňovaný motor W12 o objemu šesti litrů, jeho výkon byl ale zvýšen o 24 koní (18 kW) na celkem 659 koní (485 kW). Hodnota točivého momentu zůstává na zcela dostatečných 900 N.m. Inženýři si pak pohráli s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, která má řadit ještě rychleji a agresivněji, především v režimu Sport.

Pohon všech kol zůstává, GT Speed ovšem dostává i nový vylepšený systém řízení kol zadní nápravy, elektronicky řízený samosvorný diferenciál vzadu a nechybí ani vyladěný adaptivní vzduchový podvozek s aktivními stabilizátory. Přenastaveno bylo také ESC a volitelně používá Speed i nově vyvinutou sadu karbon-keramických brzd.

Právě nová brzdová soustava má novince ušetřit 33 kg, uvnitř však Bentley nedělá kompromisy s luxusní výbavou a známým komfortem, takže stále mluvíme o kupé s hmotností okolo 2,2 tuny. Po stránce dynamiky jsou ale čísla nadále působivá. Z nuly na 100 km/h vystřelí Speed za 3,6 sekundy (o 0,1 sekundy rychleji než standardní model s W12), načež bude pokračovat do maximálních 335 km/h (o 2 km/h více).

Specifikace na fotkách prezentuje GT Speed v kombinaci dvoubarevného koženého čalounění s Alcantarou a karbonovým obložením. Klasicky u Bentley si však budou moci zákazníci vybrat z široké škály dostupných barev a dekorů. V případě novinky přirozeně doplněné o loga Speed na palubní desce, prazích nebo opěrkách hlavy.

Stejně jako rychlé SUV Bentayga Speed, i nové Bentley Continental GT Speed míří především na trhy mimo Evropu. Překvapivě tak nebude dostupné ani doma ve Velké Británii. A jak zmiňuje automobilka, v tuto chvíli ho není možné objednat ani ve státech EU27. Bentley dříve uvádělo jako důvod nízký zájem o silné motorizace W12 v Evropě, své slovo ale budou mít určitě i přísné emisní normy.

Bentley

Bentley Motors Limited je britský výrobce luxusních automobilů. Společnost v roce 1919 založil Walter Owen Bentley. V roce 1931 koupil automobilku Rolls-Royce. Od roku 1998 patří Bentley do koncernu Volkswagen.

Bentley Continental GTBentley MulsanneBentley Flying SpurBentley Bentayga • Bentley Mulliner

Doporučujeme

Články odjinud