Bentley ukazuje svou budoucnost konceptem EXP10 Speed 6

Koncept dvoumístného kupé Bentley EXP10 Speed 6 naznačuje směřování britské značky v následujících letech. Novinka předznamenává nový atletičtější designový jazyk, ale také především úplně nový kompaktní a sportovní dvoumístný model.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept EXP10 Speed 6 naznačuje nový menší a sportovnější model. Design exteriéru i interiéru ale napovídá další směřování značky Bentley

Bentley EXP10 Speed 6 ještě ukrývá svůj motor, ale zřejmě se bude jednat o hybrid, aspoň tedy v konceptu. Číslovka 6 by napovídala použití šestiválce, ale počkejme si raději na oficiální prohlášení automobilky Bentley.

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Máme se těšit na více sportovnosti a více emocí, nový model vycházející z toho konceptu bude spíše sportovní a srovnatelný třeba s Astonem Martin V8 Vantage. Od modelů Continental se bude lišit i výrazně nižší hmotností a pohotovější ovladatelností. A také nižší spotřebou paliva a emisemi CO2.

Desing konceptu Bentley EXP10 Speed 6 se inspiruje v leteckém průmyslu a čistota linií má připomínat křídlo a trup letadla, na kterých také nenajdete žádné rušivé elementy. Celé auto má být navíc orientováno na řidiče. Zajímavostí je použití technolgie kovového 3D tisku na některé detaily jako třeba kliky dveří nebo koncovky výfuku. Uvidíme, jestli se i tohle dostane do sériové výroby.

SUV Bentley dostalo jméno Bentayga. Vyrábět se bude v Anglii

SUV Bentley dostalo jméno Bentayga. Vyrábět se bude v Anglii

Úplně nově pojatý je interiér s orientací na řidiče a poměrně masivní vystupující centrální konzolí, ve které je nově řešený multimediální systém. Ovládání palubních systémů se sloučí právě do dotykového displeje a interiér zůstane jednoduchý a čistý. Všimněte si asymetrického voliče převodovky z hliníku, mědi a třešňového dřeva. Je to jeden z prvků, který má symbolizovat pozornost automobilky k detailům a tradiční ruční práci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 13 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků