Bentley ukazuje svou budoucnost konceptem EXP10 Speed 6

Koncept dvoumístného kupé Bentley EXP10 Speed 6 naznačuje směřování britské značky v následujících letech. Novinka předznamenává nový atletičtější designový jazyk, ale také především úplně nový kompaktní a sportovní dvoumístný model.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept EXP10 Speed 6 naznačuje nový menší a sportovnější model. Design exteriéru i interiéru ale napovídá další směřování značky Bentley

Bentley EXP10 Speed 6 ještě ukrývá svůj motor, ale zřejmě se bude jednat o hybrid, aspoň tedy v konceptu. Číslovka 6 by napovídala použití šestiválce, ale počkejme si raději na oficiální prohlášení automobilky Bentley.

Testy | Kabriolety | Bentley

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Máme se těšit na více sportovnosti a více emocí, nový model vycházející z toho konceptu bude spíše sportovní a srovnatelný třeba s Astonem Martin V8 Vantage. Od modelů Continental se bude lišit i výrazně nižší hmotností a pohotovější ovladatelností. A také nižší spotřebou paliva a emisemi CO2.

Desing konceptu Bentley EXP10 Speed 6 se inspiruje v leteckém průmyslu a čistota linií má připomínat křídlo a trup letadla, na kterých také nenajdete žádné rušivé elementy. Celé auto má být navíc orientováno na řidiče. Zajímavostí je použití technolgie kovového 3D tisku na některé detaily jako třeba kliky dveří nebo koncovky výfuku. Uvidíme, jestli se i tohle dostane do sériové výroby.

Video | SUV | Byznys | Bentley

SUV Bentley dostalo jméno Bentayga. Vyrábět se bude v Anglii

Úplně nově pojatý je interiér s orientací na řidiče a poměrně masivní vystupující centrální konzolí, ve které je nově řešený multimediální systém. Ovládání palubních systémů se sloučí právě do dotykového displeje a interiér zůstane jednoduchý a čistý. Všimněte si asymetrického voliče převodovky z hliníku, mědi a třešňového dřeva. Je to jeden z prvků, který má symbolizovat pozornost automobilky k detailům a tradiční ruční práci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků