Bentley si letos sebevědomě vyrazilo na trať Pikes Peak pro výhru v třídě Time Attack 1. Bohužel to nevyšlo.
V polovině dubna nám automobilka Bentley ukázala svůj dosud nejextrémnější závodní vůz založený na sériově vyráběném modelu. Continental GT3 Pikes Peak vychází ze závodního vozu kategorie GT3 a vyznačuje se spalováním biopaliva a extrémním bodykitem s dosud největším křídlem, jaké kdy značka na autě použila.
Bentley vůz připravilo speciálně pro třídu Time Attack I, kde si mnulo ruce na první místo. Za volant vozu s výkonem 750 koní tak posadilo Rhyse Millena, který na stejné trati již dovedl k rekordu modely Bentayga (2018) a Continental GT (2019). Letošní trať na koloradské hoře byla navíc vzhledem k namrzlým silnicím o něco kratší.
Rekordní jízda z roku 2019.
Největším rivalem pro Bentley bylo Porsche, které na letošní ročník nasadilo 911 GT2 RS Clubsport, za jehož volant se posadil francouz Romain Dumas. Zpočátku to vypadalo, že pro Bentley nebude německý matador trati žádnou hrozbou. V poslední etapě závodu měl totiž Millen náskok dvanáct sekund.
Pár zatáček před cílem však přišla katastrofa, když Bentley začalo ztrácet tlak. Millen tak ztratil většinu drahocenného času a nakonec skončil druhý s časem 6:36.281. Dumasovo Porsche obsadilo první místo s časem 6:31.914. Podle oficiálních výsledků se pak absolutním vítězem stal Robin Shute s vozem Wolf GB08 TSC-LT a časem 5:55.246.