Bentley svolává Bentaygy. Můžou mít špatně uchycené sedačky

I mistři se někdy utnou. Ani britské automobilce vyrábějící luxusní vozy se nevyhýbají problémy. Do servisu musela povolat SUV Bentayga.

Za nemalou pořizovací cenu vozů Bentley očekávají majitelé vysokou kvalitu. Ne vždy se ale vše povede dokonale. A to dokonce u modelu, který značka prezentuje jako nejluxusnější SUV automobil na světě.

Britská automobilka zjistila nedostatky na uchycení zadních sedaček. Šrouby nemusí být dostatečně utažené. Při běžném používání by majitelé zřejmě žádný problém nezpozorovali. Ten by ale mohl nastat při kolizi. Celkově musí do servisu 1 619 vozů po celém světě, 239 z nich najdete v Británii. 

Řídili jsme Bentley Bentayga. Jak jezdí nejluxusnější SUV světa?

Řídili jsme Bentley Bentayga. Jak jezdí nejluxusnější SUV světa?

Bentley očekává, že ještě před skončením letošního roku prodá 5 500 kusů svého prvního modelu ze segmentu SUV. S tímto číslem se ale rozhodně nechce uspokojit. Už příští rok má na trh přijít verze s 3,75 litrovým přeplňovaným dieselovým motorem. I když naproti benzinové verzi bude mít vůz trochu pomalejší akceleraci, výhodou dieselové verze bude nižší cena. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků