Bentley si chce pořídit vlastní vlak

Když ve své době Ettore Bugatti mluvil o vozech Bentley jako o nejrychlejších náklaďácích na světě, jistě netušil, že se jeho jméno dostane spolu s Bentleyem pod křídla společného, navíc německého vlastníka. Pro svůj nedávný kongres si Bentley pronajal vlastní vlak s vagóny Pullman, který převážel prominentní zákazníky a dealery mezi Londýnem a ředitelstvím v Crewe. Během dvouapůlhodinové jízdy podával občerstvení známý šéfkuchař Anton Mosimann a celý projekt se setkal s nadšeným přijetím. To bylo natolik pozitivní, že u Bentleye vážně uvažují o nákupu vlastního vlaku, který by vozil zákazníky do Crewe k výběru doplňků a vyřizování formalit. Pronajímání vlaků je v Anglii běžné, ale možnost celý vlak vlastnit v sobě skrývá další potenciál. Takový vlak by totiž mohl být zvenčí opatřen znaky Bentleye a jeho vnitřní vybavení by mohlo odpovídat jednotlivým modelům právě nabízených automobilů. Bylo by to působivé a raritní řešení ve vztahu k vybrané klientele a odpovídalo by exkluzivnímu zvuku značky Bentley.

Klepněte pro větší obrázek
Nový slogan Bentley: když auta stojí, vlaky jedou...

 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků