Bentley představuje nejostřejší auto ve své historii

Nedávno se automobilka Bentley vrátila na okruhy se speciálem Continental GT3, dnes se představuje sériový vůz odvozený od tohoto speciálu. Asi proto nepřekvapí, že jde o to vůbec nejrychlejší, co kdy Bentley za svou historii zákazníkům nabídlo.

Bentley Continental GT3 zamíří na svůj první ostrý start do Abu Dhabi

Bentley Continental GT3 zamíří na svůj první ostrý start do Abu Dhabi

Bentley Continental GT3-R, jak se tato novinka jmenuje, má pod kapotou dvakrát přeplňovaný osmiválec, který díky sérii úprav nabídne 580 koní při 6000 ot./min a 700 Nm dostupných od 1700 ot./min. Motor spolupracuje s osmistupňovým automatem ZF a vylepšeným pohonem všech kol. Ten umí vektorovat točivý moment mezi kola zadní nápravy. Jaký konkrétní systém k tomu používá, to automobilka neupřesnila.

Bentley Continental V8 S: Silnější verze slabšího motoru pro Conti GT

Bentley Continental V8 S: Silnější verze slabšího motoru pro Conti GT

Zrychlení z nuly na stovku proběhne za 3,8 s, maximální rychlost činí 273 km/h. Patřičné péče se dočkal rovněž podvozek, který je samozřejmě tužší, auto stojí na 21" kolech obutých do pneumatik Pirelli. Za nimi se skrývají brzdy Bentley CSiC (Carbon Silicon Carbide) s kotouči o velikosti 420 mm vpředu a 356 mm vzadu. Přestože je vůz ve srovnání s GT V8 S lehčí o 100 kg, stále váží více než dvě tuny.

Interiér ve velkém kombinuje karbon, Alcantaru a prvotřídní kůži. Vše se vyrábí, jak je u Bentley zvykem, ručně. Případní zájemci by neměli otálet. Automobilka aktuálně už objednávky přijímá, celkem vznikne 300 exemplářů. První zákazníci dostanou svůj vůz koncem roku.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků