Bentley představuje nejostřejší auto ve své historii

Nedávno se automobilka Bentley vrátila na okruhy se speciálem Continental GT3, dnes se představuje sériový vůz odvozený od tohoto speciálu. Asi proto nepřekvapí, že jde o to vůbec nejrychlejší, co kdy Bentley za svou historii zákazníkům nabídlo.

Bentley Continental GT3 zamíří na svůj první ostrý start do Abu Dhabi

Bentley Continental GT3 zamíří na svůj první ostrý start do Abu Dhabi

Bentley Continental GT3-R, jak se tato novinka jmenuje, má pod kapotou dvakrát přeplňovaný osmiválec, který díky sérii úprav nabídne 580 koní při 6000 ot./min a 700 Nm dostupných od 1700 ot./min. Motor spolupracuje s osmistupňovým automatem ZF a vylepšeným pohonem všech kol. Ten umí vektorovat točivý moment mezi kola zadní nápravy. Jaký konkrétní systém k tomu používá, to automobilka neupřesnila.

Bentley Continental V8 S: Silnější verze slabšího motoru pro Conti GT

Bentley Continental V8 S: Silnější verze slabšího motoru pro Conti GT

Zrychlení z nuly na stovku proběhne za 3,8 s, maximální rychlost činí 273 km/h. Patřičné péče se dočkal rovněž podvozek, který je samozřejmě tužší, auto stojí na 21" kolech obutých do pneumatik Pirelli. Za nimi se skrývají brzdy Bentley CSiC (Carbon Silicon Carbide) s kotouči o velikosti 420 mm vpředu a 356 mm vzadu. Přestože je vůz ve srovnání s GT V8 S lehčí o 100 kg, stále váží více než dvě tuny.

Interiér ve velkém kombinuje karbon, Alcantaru a prvotřídní kůži. Vše se vyrábí, jak je u Bentley zvykem, ručně. Případní zájemci by neměli otálet. Automobilka aktuálně už objednávky přijímá, celkem vznikne 300 exemplářů. První zákazníci dostanou svůj vůz koncem roku.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků