Bentley představilo v Goodwoodu telefon, který stojí 476 000 Kč

Bentley představilo v Goodwoodu telefon, který stojí 476 000 Kč

Nejen auta byla na letošním festivalu rychlosti v Goodwoodu k vidění. Třeba automobilka Bentley zde představila mobilní telefon ve speciální edici „for Bentley“. Jak asi dopředu tušíte (a tušíte správně), tahle hračka levná nebude.

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Bentley se totiž spojilo se společností Vertu a výsledkem je trochu přepracovaný telefon Signature. Úpravy jsou samozřejmě směřovány tak, aby propojily mobil s modely od Bentley, takže na telefonu například najdete karbonový dekor, který je shodný s tím, co používá v interiéru Mulsanne Speed. Pokud jsou vám povědomé kovové okraje telefonu, tak máte pravdu, protože ve stejném provedení nabízí Bentley některé ovladače a samozřejmě nemůže chybět kůže, opět původem od Bentley.

Bentley Mulsanne Speed: 2685 kg, 1100 Nm, 4,9 s, 305 km/h

Bentley Mulsanne Speed: 2685 kg, 1100 Nm, 4,9 s, 305 km/h

Automobilka Bentley si zakládá na individualizaci. V podstatě vyrobí cokoliv, co si zákazník vymyslí (a zaplatí), což platí i o tomto telefonu. V konfigurátoru Vertu si můžete hrát s různými variantami, přičemž je dohromady k dispozici na 2300 kombinací.

Základní cena Vertu Signature for Bentley je 17 500 euro, tedy nějakých 476 000 Kč. Přidejte ale pár položek navíc (třeba diamant na centrální tlačítko pod displejem nebo kůži z Alligator) a jste za hranicí třiceti tisíc euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků