K nóbl „gétéčku“ či SUV Bentley teď dostanete i stejně nóbl med. Přesně tak, britská automobilka se dala na včelařství a začíná nabízet vlastní značku medu.
Zatímco u Volkswagenu jsou nejznámějším ne-automobilovým produktem párky, kterých značka ročně v továrně ve Wolfsburgu vyrobí více kusů než vlastních aut, u Bentley se nedávno rozhodli vykročit o něco sladší cestou. Kromě vozů GT, SUV a limuzín teď bude ve výrobním portfoliu britské značky i med.
Včelařství a produkce medu má podle Bentley přispět biodiverzitě oblasti města Crewe, kde sídlí vedení automobilky. Od května minulého roku tedy Bentley „zaměstnává“ na 120.000 včel a již nyní dosáhlo na vyprodukování sté sklenice medu. Samotné balení medu má poté reflektovat oko pro detail stejně jako u vozů Bentley.
Po boku značkových golfových bagů, per, oblečení nebo hrníčků na kafe, které Bentley nabízí v kolekci svého příslušenství, se však sklenice medu zatím asi neobjeví. Tuto kuriozitu si nyní Bentley nechává pro zaměstnance značky nebo VIP návštěvníky, kteří do vedení značky v Crewe zavítají, aby si navrhli svůj vůz.
Vůbec bychom se ale nedivili, kdyby Bentley začalo svůj med později i normálně prodávat. Současnou menší produkci totiž plánuje rozšířit o další úly a roční počet vyrobených sklenic medu dále navýšit. Svou včelařskou divizi označuje za úspěch.